Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Akkurat den jeg postet, Gore Synes det er bra Wenger er så sikker. Den eneste måten vi kommer videre på, er jo om vi vinner, og da nytter det ikke å være på defansiven Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gutta har jo det som skal til for å kunne slå ManU, gjelder bare å ta det frem. Og det tror jeg de greier, viktig å vise hva man er god for når det virkelig gjelder. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 My thoughts exactly. Vi har det som trengs for å slå et hvilket som helst lag, men er litt ustabile. Klarer alle yte sitt beste kan vi vinne hele CL, men sjansen for det er vel liten Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Arsenal slår ut United i dag! 3-1 seier. Trenger V.persie så blir det en strålende kamp med han på topp. Respekt til alle Arsenal fans, The Gunners skal til finale! - Wollum Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper også på 3-1 fordi det er realistisk Wenger sa at vi skulle vinne og gå videre, og det er absolutt den innstillingen vi må ha. Man kommer ikke videre av å være passiv. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Idag er jeg Arsenal fan, håper dere går videre Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Chelsea supporter her, men idag håper jeg dere knuser Manu, Lykke til! Så sees vi i finalen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, hadde vert knas å slå Chelsea i finalen, men selv håper jeg på Barca. Har så lyst å få revansje fra sist gang Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ro deg ned nå, å slå Chelsea skjer ikke, kom til finalen og vi knuser dere,. Chelsea-Manu det er en revansje kamp,. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Arsenal-Barca er jo like mye revansje som Chelsea-United Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Arsenal-Barca er mer revansje enn Chelsea-Man.Utd... Vi ble jo snytt av Terje Hauge -.- Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Arsenal-Barca er mer revansje enn Chelsea-Man.Utd... Vi ble jo snytt av Terje Hauge -.- Hehe egentlig litt sant, men f** a Terry sklei når han skulle ta straffen jo, men uansett håper å se Chelsea-Arsenal i finalen, good luck tonight,. Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Håper selvfølgelig på revansj mot barca men Chelsea i mine øyne har vi større sjansje for å banke ut i finalen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Begynner virkelig å kjenne at kroppen gleder/gruer seg til kamp nå. Jeg ser for meg at vi tar ledelsen etter en halvtime, van Persie muligens. Så har United ballen mest, men van Persie er igjen oppe og hamrer ballen i mål fra 16 meter i det 85 minutt. Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kommer nok et fra Van Persie og Fabregas, Fab slår den nok fint plassert fra 16. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjenner jeg ikke våger å tro noe som helst, er fornøyd hvis gutta klarer å gjøre en god kamp og løfter seg fra sist møte, for da var vi nesten ikke på banen engang. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Går kampen på Viasat 4, slik som sist? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Går kampen på Viasat 4, slik som sist? Ja Sendinga starter 20.00 Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Alright. Håper på en god og fair kamp, måtte det beste laget vinne, og at ikke kampen blir avgjort av dommerfeil e.l. Digg å få se den i bedre enn stream-kvalitet også Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bra at Arsenal for en gangs skyld går på Viasat 4, da Har SportN og Viasat Sport, men Thor Eggen er ikke så veldig flink synes jeg. Synes heller ikke Stokke er så flink, men han er hakket over Eggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå