JesharushanN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Rett og slett en HERLIG match! Skal si at vi hadde marginene på vår side i dag, og det kunne fort stått 4-7. Men jeg er meget stolt over hva gutta presterte i dag. Ja til mer direkte spill! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sharu, få på Nasri avataren din igjen!! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sharu, få på Nasri avataren din igjen!! Ok, bare for din skyld :-) Hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sharu, få på Nasri avataren din igjen!! Ok, bare for din skyld :-) Hehe Ikke for å være frekk eller noe sånt, men elendig kvalitet og ikke 80x80 på avataren din. Lag deg en ny Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 I morgen reiser jeg og en kamerat (som er manu fan, fysj!) til London og gjør oss klare for å dra på Emerates! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sharu, få på Nasri avataren din igjen!! Ok, bare for din skyld :-) Hehe Den var mye bedre enn den gamle Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 I morgen reiser jeg og en kamerat (som er manu fan, fysj!) til London og gjør oss klare for å dra på Emerates! Heldiggris! Håper du får en knalltur og en Arsenal-seier! Sharu, få på Nasri avataren din igjen!! Ok, bare for din skyld :-) Hehe Den var mye bedre enn den gamle Takk Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 I morgen reiser jeg og en kamerat (som er manu fan, fysj!) til London og gjør oss klare for å dra på Emerates! Fett! Håper du får en bra tur og seier Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Takk skal dere ha! Ja seier må det bli! Er det forresten noen som har noen tips anngående hvor man burde dra? Alt fra mat, opplevelser, ting før kampen og stemning på byen om kvelden. Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Arsenal<3 ManU blir slått ut på tirsdag! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe, gøy at du har regget deg Christopher. Men kan ikke være enig i det du sier, vi har 1-0 seier fra før + at dere må i angrep for å score på Tirsdag, og da kan det bli fort mål på oss. Lenke til kommentar
Wollum Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Vi vet begge at Arsenal og United er to sterke lag så blir ikke lett for United på Tirsdag. Vi er sterke på hjemmebane. Håper på 3-1 sier Endret 4. mai 2009 av Dalglish Fjernet unødvendig del av innlegget. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde selvfølgelig vert kjekt med seier, men er ikke så veldig realistisk. Arshavin er guden vår nå, og uten han kommer vi til å slite. Viss Walcott blir brukt som spiss sammen med Ade, kan det gå. Håper for all del at Bendtner ikke starter. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Håååper persie blir klar og at vi ikke får noen bortemål mot oss. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Håååper persie blir klar og at vi ikke får noen bortemål mot oss. V. persie blir klar ! Tror vi vinner 3-1- Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wenger er overbevist at vi slår ut United Med v. Persie tilbake igjen tror jeg vi har sjans Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wenger er overbevist at vi slår ut United Med v. Persie tilbake igjen tror jeg vi har sjans Vist dere vinner, så blir det vell 2-1 som blir resultatet Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Wenger er overbevist at vi slår ut United Med v. Persie tilbake igjen tror jeg vi har sjans Vist dere vinner, så blir det vell 2-1 som blir resultatet neinei, vi vinner 1-0:d ( på straffekonk) Endret 4. mai 2009 av Anthila Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 - Hvor store er sjansene? - Vi kommer til å klare det. Uansett. Derfor er det uinteressant å snakke om sjansene. Vi må klare det, og fokuserer kun på det. Nå kan andre prate mens vi har en jobb å gjøre. - Nettavisen Wenger virker usannsynlig sikker på seier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå