Jørgen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ah glemte helt det. Lønningene i Arsenal er alt for stramme for Zlatan. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har gått rykter om at neste sesongs drakt blir grønn, men i dag ble jeg møtt med følgende bilde på Arsenal.com: Blir den blå da? Yes please. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spent på hvordan den nye drakta kommer til å se ut, ja. Blått hadde vært fint Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den kuleste drakten vi har hatt var i 04/05 sesongen som jeg har postet bilde av før i tråden. Håper den blir blå! Så jævlig kult Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 For vi n hjemme drakt neste sesong. Trodde den varte helt til 2010? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er ganske sikker på at mellomlegget vil være transferrekord i Arsenal, og er ganske sikker på at Wenger ikke vil hoste opp de nødvendige millionene + Adebayor. Transfervinduet kommer nok til å vise Wenger som henter et FM talent, når man like å satse ungt, liker man å satse ungt. Jeg hadde ikke blitt overrasket om en spiller som Yohan Mollo, Saivet, Pjanic eller Grènier er å finne i Arsenal neste år, med andre ord, det vanlige. Om vår venn Arsene spilller så mye FM så burde han funnet ut at Adebayor er Premier Leagues beste spiss om 2-3 år. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ikke så store problemer med at Adebayor ikke spiller bra nok, fordi han er ikke lett å forholde seg til ettersom han er usedvanlig ustabil. Hovedproblemet er disse stjernenykkene han har pådratt seg. Ikke skal han løpe, men kongelønn skal han faen meg ha. Irriterer meg, men jeg skal ikke skyve under en stol at han er en viktig del av laget. Selv om han har vært veldig svak denne sesongen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Kroenke aukar sin aksjeandel til 28,3% Og Eduardo er ute i tre veker. Då har vi vel sett det siste av han denne sesongen. Gledar meg til å sjå han i 09/10. Endret 1. mai 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Håper i hvertfall at han klarer å riste av seg disse skadene. At han ikke fortsette å få skade i lysken hver gang han spiller en kamp mener jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Fabianski Sagna - Song - Djourou - Eboué Theo - Denílson - Ramsey - Arshavin Vela - Bendtner Mannone, Coquelin, Bischoff, JET, Merida, Randall, Frimpong Vet ikke helt hva jeg skal si om dette laget. I hvert fall godt at Vela og Ramsey får en kamp fra start. Ellers er det ingen på benken som kan komme inne å bidra hvis vi trenger mål. Hva skjer egentlig med at alle utespillere på benken er midtbanespillere? DJ kaptein? Endret 2. mai 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva i all verden? Kun midtbanespillere Hva tenker Wenger nå da.. Tror vi ror i land denne kampen greit. Burde ikke være for store utfordringer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vel, nå kan både JET, Frimpy og Coq spille i forsvaret, samtidig som vi i utgangspunktet starter kampen med 4 spisser, så det burde vel gå greit. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Burde gå fint å omrokkere litt, ja Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva i all verden? Kun midtbanespillere Hva tenker Wenger nå da.. Tror vi ror i land denne kampen greit. Burde ikke være for store utfordringer. Portsmouth på bortebane er alltid ei utfordring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dette tar dere lett, selv med bare midtbanespillere og spisser. Og for en sterk benk dere har også! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hahaha. Som Fergie sa: Wenger kan spille spiss og Pat Rice kan spille høyreback eller noe. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Der ja Bendtner Haha, Vela, den skal sitte. Vi spiller herlig fotball for øyeblikket! Endret 2. mai 2009 av nwork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå