Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg er ganske sikker på at mellomlegget vil være transferrekord i Arsenal, og er ganske sikker på at Wenger ikke vil hoste opp de nødvendige millionene + Adebayor. Transfervinduet kommer nok til å vise Wenger som henter et FM talent, når man like å satse ungt, liker man å satse ungt. Jeg hadde ikke blitt overrasket om en spiller som Yohan Mollo, Saivet, Pjanic eller Grènier er å finne i Arsenal neste år, med andre ord, det vanlige.

Om vår venn Arsene spilller så mye FM så burde han funnet ut at Adebayor er Premier Leagues beste spiss om 2-3 år.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så store problemer med at Adebayor ikke spiller bra nok, fordi han er ikke lett å forholde seg til ettersom han er usedvanlig ustabil.

Hovedproblemet er disse stjernenykkene han har pådratt seg. Ikke skal han løpe, men kongelønn skal han faen meg ha. Irriterer meg, men jeg skal ikke skyve under en stol at han er en viktig del av laget. Selv om han har vært veldig svak denne sesongen.

Lenke til kommentar

Fabianski

Sagna - Song - Djourou - Eboué

Theo - Denílson - Ramsey - Arshavin

Vela - Bendtner

Mannone, Coquelin, Bischoff, JET, Merida, Randall, Frimpong

Vet ikke helt hva jeg skal si om dette laget. I hvert fall godt at Vela og Ramsey får en kamp fra start. Ellers er det ingen på benken som kan komme inne å bidra hvis vi trenger mål. Hva skjer egentlig med at alle utespillere på benken er midtbanespillere?

DJ kaptein?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...