Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nå hadde jeg et langt innlegg som av en eller annen grunn ikke gikk an å poste, og jeg orker ikke skrive det på nytt igjen. Det jeg skulle si var at United kunne lett fått et 2.- og 3. mål og da hadde vi ikke hatt sjans i havet på Emirates. 1-0 må vi bare være fornøyd med.

 

Så skrev jeg et langt innlegg om spissene våres og kom fram til at om vi skal bruke Walcott neste gang, må han brukes som spiss sammen med Ade eller Eduardo. Helst Ade så han kan legge til rette for Walcott som kan løpe og score :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Diaby var dårlig. Han holder på ball altfor lenge, og prøver konstant og gjøre "det umulige mulig" som kommentatorene liker å si. Hvorfor han skal drible tre stykker når han kan slå en pasning aner jeg ikke.

 

@Fox: Jeg synes det er gøy når sånne mål kommer. Når spillere man ikke forventer at skal score gjør det.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig :) Når det gjelder eget lag da er det fett, men aldri når gjelder det andre laget.

 

Diaby og Ade er for min del syndebukker hvorfor vi tapte igår. De var altfor treige og klarte ikke å ta imot ballen uten å la den sprette i 1-3meter unna.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Funnet tidligere i tråden da vi diskuterte om vi ville ha Ribery eller Arshavin :p Mange som har skiftet mening?

 

 

Definately Ribery.

 

1. Han er yngre.

2. Han er bedre.

3. Han har bevist mer i europeisk og internasjonal fotball.

4. Han er kompis med Nasty Nas.

5. Han er fransk. :p

 

Men dette forblir jo spekulasjoner. Bayern kjøpte han jo for noe rundt £18-20m i sin tid, og tror de vil ha profitt på han gutten her. Tror de vil kreve minst £30m. Med mindre vi kan lokke med Bendtner i retur, tviler jeg på at Wenger splasher cashen. Og hvorfor skulle Bayern ønske seg Bendtner når de har Toni og Klose? :p

Mange som har skiftet mening? Var ikke akkurat et bomkjøp :p

Lenke til kommentar

Hehe. Nei, etterpåklokskap er en fin ting det. Arshavin har overrasket meg enormt, jeg trodde at han var jo en spiller med litt stjernenykker og jeg forventa absolutt ikke at han skulle være såpass hardtkjempende. Han viste jo tendenser til det i EM, men jeg trodde at patriotismen var drivkraften. Shava er en herlig spillertype. Dessuten er han mye mye kewtere enn Ribery (skal dog ikke mye til). :)

Lenke til kommentar

Han trenger nok kampar ja, men det er klart at det vil vere vanskelig med han. Kroppen hans toler nok ikkje så mykje etter eit så langt skadeavbrekk som han har hatt. Mykje samme greia som det var med Solskjær, som etter sine lange skadeavbrekk, heller ikkje tolte så veldig mykje, før han var ute igjen eit par veker. Eduardo vil nok vere tilbake for fullt etter sommaren, men akkurat no så må de nok berre vere tolmodige med han.

Lenke til kommentar

Jepp, det er absolutt ikkje sannsynleg at det skjer. Men det er lov å håpe. Sjølv har eg eigentleg fått nok av Adebayor. Han kan gjere det mest fantastiske, men herregud så lat han har blitt. Verdsrekorden i offside hjelp heller ikkje på. Sitatet til Ivar Hoff passar vel nesten på han også: "Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd."

Lenke til kommentar

Haha, here we go again. Han er skadet lenge, kommer tilbake putter to også putter et sykt mål i en vanskelig bortekamp. Også blir han halvskadet under en kamp, går ut og kommer rett inn tilbake på OT og klarer ikke så mye og har ikke sin beste kamp (som forresten 7-8 spillere i Arsenal gjorde, men glem de ja) så vil dere selge ham igjen.

 

Tror faktisk Ade bør selges nå, klassespiss som dere ikke helt klarer å sette pris på. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at mellomlegget vil være transferrekord i Arsenal, og er ganske sikker på at Wenger ikke vil hoste opp de nødvendige millionene + Adebayor. Transfervinduet kommer nok til å vise Wenger som henter et FM talent, når man like å satse ungt, liker man å satse ungt. Jeg hadde ikke blitt overrasket om en spiller som Yohan Mollo, Saivet, Pjanic eller Grènier er å finne i Arsenal neste år, med andre ord, det vanlige.

Lenke til kommentar

Såg du i det heile tatt Adebayor tidlegare i sesongen tc47? Når han forresten ikkje hadde ei skade å komme tilbake frå. Hovudproblemet mitt er ikkje at han ikkje alltid presterar, men at han ikkje ser ut til å gidde lenger. Før sprang han som gjerne som ein gal gjennom heile kampen. No som han har sine £80 000 i veka, treng han tydelegvis ikkje det lenger. Mannen har utvilsomt eit fantastisk potensial, men han brukar det ikkje.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Såg du i det heile tatt Adebayor tidlegare i sesongen tc47? Når han forresten ikkje hadde ei skade å komme tilbake frå. Hovudproblemet mitt er ikkje at han ikkje alltid presterar, men at han ikkje ser ut til å gidde lenger. Før sprang han som gjerne som ein gal gjennom heile kampen. No som han har sine £80 000 i veka, treng han tydelegvis ikkje det lenger. Mannen har utvilsomt eit fantastisk potensial, men han brukar det ikkje.

Zlatan har 400.000 kr dagen :p

 

Men er enig med deg Tom, jeg vil gjerne ha Adebayor i stallen, men ikke om han fortsetter å gå ute på banen.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...