Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Alt hadde vert så mye bedre med et bortemål.. Er ganske irriterendes i grunn, men vi leverer en ok figur tatt i betrakting at vi har mange skader. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, naturligvis spilte de bedre enn oss. Men måtte de lage mål på denne måten?!? Kan de ikke komme på noe bedre liksom, om du ser poenget mitt? Sånt mål gjør meg irritert Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Herregud, Manu vant pga flaksmål deres... Minner meg på Liverpool LoL? De vant fullt fortjent og de kunne fort hatt 2, 3 og 4-0. Det blir jævlig vanskelig på Emirates nå. Scorer united 1 mål, må vi score 3. Gruer meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja, naturligvis spilte de bedre enn oss. Men måtte de lage mål på denne måten?!? Kan de ikke komme på noe bedre liksom, om du ser poenget mitt? Sånt mål gjør meg irritert Så du liker ikke mål som kommer fra dødball? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For all del Wenger, ikkje start med Diaby eller Adebayor neste kamp. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Håper RvP og Clichy blir klare til kampen. RvP og Dudu på topp hadde vært knall Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Rvp og Eduardo på topp neste kamp! Så kan Ade komme inn seinere i stedet for at Bendtner skal komme inn og ødelegge. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor dere satt inn Bendtner skjønner jeg ikke. Håpløs fyr, men jeg takker og bukker. Takk for kampen, og lykke til på tirsdag Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Bendtner gjorde i alle fall ikkje ein dårlegare kamp enn Walcott som han erstatta. Kan ikkje sjå kva Bendtner gjorde frykteleg galt heller. Walcott var jo for det meste usynleg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Så ble ikke walcott brukt riktig heller da, men det er min mening Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Walcott vart brukt der han blir brukt til vanleg i det minste, det vart ikkje Bendtner. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Walcott har store problemer når det andre laget i utgangspunktet er bedre enn oss. Han har en enorm fart, men han mangler teknikk med ball og skuddteknikk. Spillere som Ferdinand, Vidic eller Evra er så mye bedre teknisk at farten hans nulles sterkt ut. De vet nøyaktig hvordan de skal plassere seg når noen er kjappere enn dem, og de har null problem med å marginalisere spillere som Walcott. Jeg synes ikke han skal brukes i slike kamper ettersom han blir fort usynlig. Han er samtidig veldig ustabil og da blir det enda mer gambling i slike kamper. Bruk Walcott enten som superinnbytter eller la han modnes litt teknisk sett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Walcott har store problemer når det andre laget i utgangspunktet er bedre enn oss. Han har en enorm fart, men han mangler teknikk med ball og skuddteknikk. Spillere som Ferdinand, Vidic eller Evra er så mye bedre teknisk at farten hans nulles sterkt ut. De vet nøyaktig hvordan de skal plassere seg når noen er kjappere enn dem, og de har null problem med å marginalisere spillere som Walcott. Jeg synes ikke han skal brukes i slike kamper ettersom han blir fort usynlig. Han er samtidig veldig ustabil og da blir det enda mer gambling i slike kamper. Bruk Walcott enten som superinnbytter eller la han modnes litt teknisk sett. Enig med deg. Syns at Theo ikke er bedre teknisk. DERFOR synes jeg at han burde spille spiss. Så kan kan bruke farten sin ordentlig der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Helt ærlig Fox, når dere blir utspilt så til de grader i perioder og det fort kunne vært 3 - 0 så synes jeg det unødvendig å klage på et mål som vi fortjente så til de grader. Jeg skjønner forresten ikke at dere var redd for at Silvestre skulle starte i dag. Jeg visste at rutinen hans, og det at han har spilt for oss før kom til å bli enormt viktig for dere i denne kampen. Det hjalp selvsagt for dere at Almunia spilt sin livs kamp i dag, og fortsetter han sånn i returoppgjøret kan dere fort gå videre. Jeg er mest imponert av Gibbs i dag når det kommer til dere. Han har virkelig et enormt talent, og er mer enn villig til å komme opp. Det at Sheasy scorte matchvinnermålet for oss i denne kampen er for min del surrealistisk. Det at andre United fans tørr å klage på ha han som et 3. - 5. valg i forskjellige posisjoner er for meg helt sykt. Walcott ble for øvrig lett å holde styr på i dag, og er selvsagt ganske lett å holde styr på når han er feilvendt eller ikke har rom å løpe på rettvendt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvem er det du har mistet respekt for Wisbatov? SEND PM. DRAAAAAAAAAMA <3<3<3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk for kampen, da møtes vi om 6 dager! Men ærlig talt, Song er helt fantastisk for dere altså. Hvem hadde trodd at han hadde vært så god allerede? Dette er takket Wenger altså, hadde han kjøpt flere til midtbanen hadde Song aldri fått slik erfaring og blitt så god allerede nå. Ellers var Toure helt syk i andre omgang, mye av grunnen til vi ikke fikk til et 2-0 mål som de fleste Arsenal supporterne jeg kjenner sier at vi hadde fortjent. Fox, det var litt synd at du måtte synke til et såpass lavt nivå og si at vi ikke burde fått scoring en gang. Eneste måten? Vi kunne lett ha puttet sjansen til Ronaldo, Tevez også den i tverra på en annen dag. 1-0 var faktisk et positivt resultat for dere i kveld mtp. hvordan kampen ble spilt. Frykter at vi kommer til å angre på sjansene vi bommet når dere har RvP og Clichy tilbake til neste mest sannsynlig. Sist men ikke minst, så jævlig imponert med Gibbs. Han har først Ronaldo å ta vare på som var litt vanskelig men etterhvert klarte han seg. Også Rooney. Han virket ikke nervøs en gang og skjermet jo ballen et par ganger mot de komfortabelt! Fantastisk å se hvordan dere bruker talentet deres til tider med gode eksempler som Song og Gibbs. Gibbs bør få mye ros for det han gjorde der ute på banen i kveld synes jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er ikke så redd når Clichy kommer tilbake. Van Persie er selvsagt en stor trussel, men jeg føler at Gibbs hadde så god kontroll i kveld at Clichy umulig kan gjøre det bedre. Han kan kanskje gjøre mer offensivt, men Gibbs hadde stålkontroll på backen. Jeg må virkelig si at Wenger er den manageren som imponerer meg mest etter SAF. Han har en klar filosofi, og satser ungt. Han har dessuten også prinsipper når det gjelder bruk av penger på overgangsmarkedet, og han er den manageren i Premier League jeg respekterer mest (etter Fergie). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tenkte rett og slett på offensive rollen til Clichy ja. Kan bidre utrolig mye til laget, men spørs om han er 100% til tirsdag da. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Oioi, så sutre dere har blitt... Hvor i noen steder har jeg sagt at Manu ikek fortjente å vinne? De har fortjent å vinne igår. For min del ville det ha vært bedre om det var C.Ronaldo som lagde mål igår, med hans vakker skudd som havnet i stang. DEt der synes jeg er bedre enn O´Sheas flaksmål. Det minner meg litt som Liverpool, enten dere liker det eller ei. Samme skjedde mot Liverpool og Chelsea, vi var mindre gode enn dem og klarte heldigvis få dem til å ikke lage mål bortsett fra flaksmål(billigmål) som jeg gjerne kaller det. Det gjør meg litt irritert, 3 ganger på rad at Arsenal får billigmål mot seg, Arsenal må skjerpe seg. Les gjerne en gang til, ikke anklag meg her for noe som dere finner på sjølv. Endret 30. april 2009 av Fox Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Flere som synes Diaby gjorde en dårlig kamp? Synes han spilte nokså godt til tider, sterk i kroppen er han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå