Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktigste er å ikke slippe inn fler, men for øyeblikket kan jeg ikke helt se for meg hvordan det skal skje.

WALCOTT DIN NISSE.

og Adebayor er faen meg HELT ubrukelig. Makan til førstetouch. Helvette.

Positive: Silvestre har spilt bra :p Annet enn at han var skyld i målet selvsagt.

Burde stått 2 eller 3-0 her. Ronaldo burde scort på 100% sjansen, samt at Anderson ble feilaktig avblåst.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

SONG er HELT fantastisk! For en spiller! Herregud, jeg blir helt skjelven.

Elendige første 30 min, blir presset tilbake av et fryktelig tent United-lag, tar over spillet siste femten, uten å komme til helt store sjansene. Walcott skulle SELVFØLGELIG gått selv der, finta pasning til Ade og tusla forbi Ferdinand. Faen!

Jaja, ett mål i annen omgang og maks ett imot, så tror jeg vi tar det på Emirates!

Lenke til kommentar

Dårlig første omgang. De sliter med ballberøringene, pasningene må framover, og jeg vil gjerne fler gjennombrudspasninger til Walcott, hvis sjansen byr seg.

Jeg synes faktisk at vi spilte bedre (bedre, ikke bra) etter Almunia vs. Anderson situsjoen, merkelig det :p

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Song er en gud. Han bør være førstevalget ved siden av Cesc fra nå av. Gibbs klarer seg nokså greit tatt hans rutine i betraktning, men han etterlater sykt mye rom på venstrekanten, spesielt var dette merkbart i første del av omgangen. De peisa på med angrep etter angrep på venstresiden. Almunia har hatt matchvinnerredninger, for en utvikling gubben har hatt. Til og med 29-30-åringer er talenter hos Wenger. :p

Anyways, jeg håper vi fortsetter hvor vi slapp i andre omgang, for jeg har ikke hjerte til flere 100% sjanser til United. Come on you GUNNERS!

Lenke til kommentar

Song har vert helt fantastisk denne omgangen. Det er en fryd å se på fintene hans og hvordan han smyger seg rundt på banen. Gutten har jo litt fart også! Helvete så han har utviklet seg for oss.

Silvestre har også imponert meg! De gamle er eldst ;)

Nå håper jeg vi klarer å få et mål. Det kommer til å tenne gutta til å kanskje få et til, men det vil og gi United mer rom.. Go Gunners :w00t:

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan denne kampen hadde vært hvis United hadde hatt Rio, Evra og Rooney ute med skade. Nei, er imponert over gutta jeg, selv om 0-1 er et vanskelig utgangspunkt. Vi må rett og slett vinne med to mål hjemme. 1-0 blir ekstraomganger, mens med 2-1 ryker vi ut. Skulle ønske vi fikk et bortemål her. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...