Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke annet å forvente. Vi har blitt rundtspilt etter alle kunstens regler. Forsvaret vårt er jo ute og kjøre... Bare det ikke blir fler mål nå... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det har komt seg litt nå spillet til Arsenal vil jeg påstå, men sliter med å komme til sjangser. Det blir en tøff kamp dette. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Viktigste er å ikke slippe inn fler, men for øyeblikket kan jeg ikke helt se for meg hvordan det skal skje. WALCOTT DIN NISSE. og Adebayor er faen meg HELT ubrukelig. Makan til førstetouch. Helvette. Positive: Silvestre har spilt bra Annet enn at han var skyld i målet selvsagt. Burde stått 2 eller 3-0 her. Ronaldo burde scort på 100% sjansen, samt at Anderson ble feilaktig avblåst. Endret 29. april 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Walcott!!!! Faen! Du hadde jo klart å gått selv! fysj og fyyy!! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 SONG er HELT fantastisk! For en spiller! Herregud, jeg blir helt skjelven. Elendige første 30 min, blir presset tilbake av et fryktelig tent United-lag, tar over spillet siste femten, uten å komme til helt store sjansene. Walcott skulle SELVFØLGELIG gått selv der, finta pasning til Ade og tusla forbi Ferdinand. Faen! Jaja, ett mål i annen omgang og maks ett imot, så tror jeg vi tar det på Emirates! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Dårlig første omgang. De sliter med ballberøringene, pasningene må framover, og jeg vil gjerne fler gjennombrudspasninger til Walcott, hvis sjansen byr seg. Jeg synes faktisk at vi spilte bedre (bedre, ikke bra) etter Almunia vs. Anderson situsjoen, merkelig det Endret 29. april 2009 av stizzen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Song er en gud. Han bør være førstevalget ved siden av Cesc fra nå av. Gibbs klarer seg nokså greit tatt hans rutine i betraktning, men han etterlater sykt mye rom på venstrekanten, spesielt var dette merkbart i første del av omgangen. De peisa på med angrep etter angrep på venstresiden. Almunia har hatt matchvinnerredninger, for en utvikling gubben har hatt. Til og med 29-30-åringer er talenter hos Wenger. Anyways, jeg håper vi fortsetter hvor vi slapp i andre omgang, for jeg har ikke hjerte til flere 100% sjanser til United. Come on you GUNNERS! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Song har vert helt fantastisk denne omgangen. Det er en fryd å se på fintene hans og hvordan han smyger seg rundt på banen. Gutten har jo litt fart også! Helvete så han har utviklet seg for oss. Silvestre har også imponert meg! De gamle er eldst Nå håper jeg vi klarer å få et mål. Det kommer til å tenne gutta til å kanskje få et til, men det vil og gi United mer rom.. Go Gunners Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Adebayor mister jo ballen HVER gang han får den. Triste greier. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fra VGLive: # Walcott dribler seg forbi ti United-spillere på fantastisk vis, men lobb-pasningen mot Adebayor blir stoppet av Ferdinand. IKKE logisk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Bomma sikkert mellom o og i de er ved siden av hverandre tross alt. Begynner å grine av Diaby. Hvorfor jogger han etter? Endret 29. april 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eduardo, gi oss et mirakel eller to Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jaja, så var det over. Vi har fortsatt en sjanse, men hvis vi slipper inn mål, er vi ferdige. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Herregud, Manu vant pga flaksmål deres... Minner meg på Liverpool Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Semi-fornøyd med resultatet. Trist at vi skal slippe inn mål på den måten. Men men, blir sykt spennende på Emirates. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Herre gud, jeg blir så irritert over Diaby.. Du kan vel for faen LØPE? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eduardo kom inn på slutten.. var han ani ballen? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Herregud, Manu vant pga flaksmål deres... Minner meg på Liverpool Dei vann fordi dei spelte betre enn oss, det klarar til og med du sjå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lurer på hvordan denne kampen hadde vært hvis United hadde hatt Rio, Evra og Rooney ute med skade. Nei, er imponert over gutta jeg, selv om 0-1 er et vanskelig utgangspunkt. Vi må rett og slett vinne med to mål hjemme. 1-0 blir ekstraomganger, mens med 2-1 ryker vi ut. Skulle ønske vi fikk et bortemål her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Synd det eneste målet deres kom på den måten. Positive er at forsvaret vårt storspilte etter målet. Spesielt Toure var glimrende, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå