fox Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den er jeg enig i, men det er en ting som jeg ikke fortsatt er enig i med deg. Det er at United har ikke noe problem med det, jeg ser at det har skjedd at United spillerne omringet dommeren i denne sesongen og forrige. Men er ikke like ille som Chelsea, Blackburn og Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor i alle dager får du Liverpool fra? Ser du i det hele tatt på andre lag enn Arsenal når de spiller? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hvem pleier å gå til dommer og tar med seg et hele lag, dermed syte? Det gjør Arsenal ikke, meget sjelden. Det er ofte at Gallas tar ansvar og snakke med dommer, det gjør ikke ManU, Chelsea osv. Nå sier du at vi sliter med disiplin? Som sagt, Arsenal har bedret seg på dette punktet. Å ja et lag om angriper et annet lags manager med mat mangler/manglet disiplin. Hele laget for å klage på dommer? United har en i hver rekke som vanligvis snakker med dommeren, Rooney, Giggs og Ferdinand. Arsenal omringet ofte dommeren, men dette var i starten av forrgie sesong og sesongen før der. Mye grunnet frustrasjon og litt uro i laget vil jeg tro, grunnet at mange med erfaring var borte. Du glemte herlige Neville, synd han er skadet. Endret 29. november 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nevilla har da heller ikke spilt på 10måneder. I tillegg er han kaptein når han spiller, så han har dermed førsterett til det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor i alle dager får du Liverpool fra? Ser du i det hele tatt på andre lag enn Arsenal når de spiller? ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor i alle dager får du Liverpool fra? Ser du i det hele tatt på andre lag enn Arsenal når de spiller? ja Tydeligvis ikke, siden du ikke tør å svare på det første spørsmålet mitt. Tåpelig å slenge ut slike grunnløse beskyldninger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Beklager at jeg ikke så ditt første spørsmål. Jeg var usikker om jeg skulle si delvis eller ei, men det er ingen tvil at Liverpool går til dommer og klager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Beklager at jeg ikke så ditt første spørsmål. Jeg var usikker om jeg skulle si delvis eller ei, men det er ingen tvil at Liverpool går til dommer og klager. Hvem er "Liverpool" og hvorfor er det ingen tvil om det? Det er flere spillere på laget som aldri åpner kjeften til dommeren en gang og det er absolutt ingen i troppen som er "kjent" for å løpe bort og mase hele tiden, med noen unntak av Carra. At du trekker frem Liverpool som eksempel er jo i seg selv håpløst når vi har et såpass fredelig lag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Beklager hvis jeg tar feil, men jeg SYNES Liverpool er blant en av de. Spesielt mot Everton, Chelsea og Spurs Endret 29. november 2007 av Fox Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gleder meg til kampen i dag, dette tror jeg kan bli vanskelig. Jeg tipper 1-1. En ting, når skal Lehmann få sjansen igjen? Har han liksom bli Carling cup keeperen? Han burde få en sjanse snart, men selvfølgelig, Almunia er en god keeper han også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg mener at dere må bare fortsette med Almunia i mål - han har stått bra så langt. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) ahhh soo good GATTUSO! Endret 1. desember 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ADE ADE ADE!!!! 1-2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Og i denne tråden er det snakk om at Liverpool klager på dommeren, mens Arsenalspillere ber dommeren dra til helvete i en helt klar frisparksituasjon. Jaja... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Veldig unødvendig munnbruk av Gallas ja, det skal sies. Vi mista grepet i andre omgang, men heldigvis var ikke Villa effektive nok. Flamini, Clichy og Adebayor var veldig gode i dag, spesielt førstnevnte. For en spiller. Ellers håper jeg at Hleb ikke slo opp skaden sin igjen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Og i denne tråden er det snakk om at Liverpool klager på dommeren, mens Arsenalspillere ber dommeren dra til helvete i en helt klar frisparksituasjon. Jaja... Grin mer, GRIN MER! Du må tåle min mening, vær så god om du er uenig. Så desperat å se etter feil Arsenal gjør og tar "hevn"... Sånt ting bør forbli i barnehage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Og i denne tråden er det snakk om at Liverpool klager på dommeren, mens Arsenalspillere ber dommeren dra til helvete i en helt klar frisparksituasjon. Jaja... Grin mer, GRIN MER! Du må tåle min mening, vær så god om du er uenig. Så desperat å se etter feil Arsenal gjør og tar "hevn"... Sånt ting bør forbli i barnehage. Vet du hva jeg synes burde forbli i barnehagen? At personer "synes" ting som ikke stemmer og derfor nekter å innse faktum. Fin måte å ro på, men ingen liker en roer. Snakker du dritt om et lag, må du forvente å få dritt tilbake. Spesielt når du tar så rungende feil Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg tåler å motta dritt helt fint Det er bare at jeg må bare le av deg når du så på kampen igår og ventet på Arsenal skulle gjøre feil slik du kan komme hit og ta igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg tåler å motta dritt helt fint Det er bare at jeg må bare le av deg når du så på kampen igår og ventet på Arsenal skulle gjøre feil slik du kan komme hit og ta igjen. Ja, det var derfor jeg så kampen. Jeg satte av to timer sånn at jeg kunne "ta hevn" på deg. Du har skjønt det. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Newastle - Arsenal 1 - 1. (Ade, Taylor) Spennende kamp, og Arsenal sleit faktisk påfallende i andre omgang. Mye bra fotball fra begge lag, men det er en lidelse å høre på skrotingen Thor Rune Haugen. Mannen har kommentert fotball i en halv mannsalder, og enda har ingen stappa en sementfylt fotball i kjeften hans. Ubrukelig fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå