Jørgen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 There was no smiley to indicate that you were kidding , but in your defense there was no smiley to indicate that I was kidding either. Spøk til alvor: Jeg er virkelig glad for at Arshavin ikke kan spille CL for den mannen er helt syk. Jeg sa det tidligere i år når flere var skeptiske til prisen, men han viser at han er verdt penga gjør han ikke Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Haha, dramaqueenz. Vela har forøvrig sittet i karantene de siste 24 timene og blitt testet for svineinfuelsa. Heldigvis, og ikke særlig overraskende, er han ikke smittet og er fit for fight mot United i morra. Spørsmålet er om han får spille. Litt synd at han har fått så få sjanser i år egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fant dette på Sky: Teenage full-back Kieran Gibbs, who has been filling in for the injured Gael Clichy of late, is struggling with an ankle problem, while his likely replacement Mikael Silvestre is nursing a back complaint. Så Gibbs og Silvestre er usikre? I såfall, hvordan blir laget deres seende ut i morgen? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eboue - Toure - Djourou - Sagna Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Faen i helvete om Gibbs også er skadet..... Hva faen feiler det medisinske apparatet?! Om det ikke er noe feil med det medisinske apparatet, må det være noe annet! Makan til skader de siste årene har jeg ikke sett. Ja, jeg vet alle andre lag har skader, men vi har EKSTREME skader, og da spesielt på nøkkelspillere. F***, noen som har "mailen" til Wenger/noen andre trenere i Arsenal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Godt mulig at Walcott er den .3 raskeste i klubben (om vi snakker om en spesiell distanse). Jeg vant ut i går at Bjørnsson var den raskeste i Brann, noe jeg var sikker på at Huseklepp var, tett etterfulgt av Sigurdsson. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Man Utd- Arsenal semi-finale i CL. Om ca. 24 timer. Folkens, det blir ikke bedre. To av de beste managerne som har vært i England, og begge klarer å snakke veldig pent om hverandre som klubb og manager. Som Fergie sier: "Looking at the tie and the players on view you almost think this is a perfect semi-final. It is full of terrific footballers and both teams play good football and it could be that way. It has an appetising look about it. "I hope it is a really good game of football(...)" "I respect Arsenal's ability to play good football too and it could be a cracker." Herlig lesning, og Wenger har sagt masse fint om Giggsy i dag også. Gleder meg så jævlig, det er fantastisk å møte dere i semi-finalen! La oss håpe på en fantastisk kamp uten for mye flaks til et av lagene; og dette er viktig: en dommer som gjør ingen stor tabber og gjør en ganske god jobb hvis ikke en fantastisk en! Vil ikke ødelegge kampen(e) pga. en svær dommertabbe som dere erfarte i fjor mtp. Liverpool kampen og Hleb-straffe. Det var helt utrolig at jeg kan ikke tenke meg hvordan jeg hadde følt hvis det hadde skjedd med oss eller skjer med oss i morgen. Sick, bare 24 timer igjen! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg gleder meg vilt til kampen i morra, samtidig som jeg gruer meg noe sykt. Jeg har hatt samme følelse som man får av å kjøre berg og dalbane i magen i flere timer nå Som du sa, så håper jeg på en god kamp og en dommer som ikke tabber seg ut. Jeg merker jeg blir irritert når jeg tenker på Hleb- situasjonen fra i fjord, men det er ikke noe å gjøre med nå, nå må jeg bare prøve å ikke bli et nervevrak før kampen i morra Endret 28. april 2009 av stizzen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kommer ikke til å orke å se på kampen i morgen, spesielt med tanke på at vi kommer til å stille med et b-lag. Vi er jo tvunget til dette nå. Vi har _ingen_ venstrebacker igjen som ikke er skadet. Fantastisk. Redd Ronaldo kommer til å kjøre runddans med whoever stiller på venstresiden og scorer hatrick. Vi taper 5-1. Drømte det i natt faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det med at en høyreback blir omskolert til venstreback er kanskje ikke så dumt, siden det blir vanskeligere for Ronaldo å vende innover i banen Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Redd Ronaldo kommer til å kjøre runddans med whoever stiller på venstresiden og scorer hatrick. Vi taper 5-1. Drømte det i natt faktisk La oss håpe du ikke er synsk! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kommer ikke til å orke å se på kampen i morgen, spesielt med tanke på at vi kommer til å stille med et b-lag. Vi er jo tvunget til dette nå. Vi har _ingen_ venstrebacker igjen som ikke er skadet. Fantastisk. Redd Ronaldo kommer til å kjøre runddans med whoever stiller på venstresiden og scorer hatrick. Vi taper 5-1. Drømte det i natt faktisk Jeg drømte at vi tapte 4-3, og jeg grein og grein, noe jeg ikke skjønner siden det er et ganske så bra resultat Drømmer er rare. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Viktigste blir å score bortemål samt å ikke tape med mer enn et mål. 1-1 eller 2-2 hadde vært ypperlig. Har all tro på at vi klarer dem hjemme, men skeptisk til OT. Derfor er jeg meget nærvøs foran kampen! Men, jeg pleier alltid å ta feil så taper nok ikke 5-1 Bare å ikke gå på smellen Tottenham gikk på. Skal jo ikke være mulig å slippe inn 5 mål på så kort tid som de gjorde, men forsvaret vårt er ikke allverdens for tiden. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sist vi møtte'rem, knuste vi de 2-1: Nasri dobbel. Manchester, vi kommer og vi skal knuse dere. Svin. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Trist om Gibbs ikke blir klar. Men da blir forsvarsrekka se sånn ut: Sagna - Toure- DJ -Eboue. Ikke dårlig egentlig. Endret 28. april 2009 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Virkelig? Eboue på venstre? Tviler sterkt på det i grunn. Heller da Sagna som har litt erfaring på venstreback. Også litt skeptisk til DJ. Han har akkurat kommet tilbake fra skada og er sikkert ikke 100%. Men vi får se. Kanskje vi kjører noe slikt som: Eboue - Toure - Song - Sagna Walcott - Fab - Denilson - Nasri Adebayor - Bendtner. Dersom Gibbs er klar kunne jeg faktisk tenke meg en av disse to alternativene: Sagna - Toure - Song - Gibbs Eboue - Fab - Denilson - Nasri Walcott - Adebayor Dog tror jeg vi kommer til å spille en type 4 -2 - 3 - 1 med Song og Denilson som holdning midfielders. Det har funket før og vi er jo egentlig ute etter et uavgjort resultat. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg håper og tror at både Silvestre og Gibbs klarer testene sine i dag og blir klare for spill, og da kommer laget til å se slik ut: Manuel Almunia Bacary Sagna - Kolo Touré - Mikaël Silvestre - Kieran Gibbs Samir Nasri - Cesc Fabregas © - Alexandre Song Nicklas Bendtner - Emmanuel Adebayor - Theo Walcott Vet ikke helt hvorfor jeg tror at Nasri kommer til å bli plassert sentralt og Bendtner ute på "kanten", har bare en liten følelse om det i dag. Nasri spilte jo nærmest i Flamini-rollen sist kamp, så er ikke umulig om det var generalprøven hans før denne kamen. Eller så gjorde Wenger det for å forvirre SAF, who knows. Kan jo også hende at laget blir helt anderledes også. Satser på 2-2 i dag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Håpar virkelig på Djourou istadenfor Silvestre. Ja, Silvestre har bøttevis med rutine, men den skjular han godt. Om Silvestre startar klarar eg nesten ikkje sjå på. Når eg tenkjer meg om ser eg ikkje fram til Djourou sin utruleg avslappa stil. Er ikkje godt for hjertet. Endret 29. april 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har hørt mer angående Gibbs? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har ikke hørt noe mer, nei.. Men håper at vi klarer uavgjort. Vi må gå offensivt ut og håpe på det beste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå