Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Fabregas er helt rå. Etter et langt skadeavbrekk så kommer han tilbake og dominerer med assists i hytt og pine og 2 mål i siste kamp også. Det er ikke mye jeg som united supporter misunner arsenal for, men Fabregas misunner jeg dere for. Ung er han også.

 

Dere blir farlige til neste år dersom han holder seg skadefri i mesteparten av sesongen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som har skjedd med Armand Traore? Føler at det er alt for lenge siden han har spilt for Pompey. Har han falt ut eller er han skada? Altså, hvis han ikke slipper til i stakkars Pompey så er det dessverre bare å selge han til sommeren, nå som vi har Kieran Gibbs som solid dekning for Clichy. Ser ingen grunn til å ha både AT og KG i stallen, og førstnevnte har jo uttalt at han ønsker førstelagsspill neste sesong. Det blir nok ganske vanskelig å få på The Grove med Arshavin, Nasri, Rosicky, Walcott og Vela som alle kan spille venstreving. Ser dessverre mørkt ut for godeste Armand, men jeg har fått sansen for Gibbs etter hans inntreden i laget den siste tiden. I tillegg er han egenutviklet, engelsk, virker å ha beina på rett plass, i motsetninge til Cashley (eller i det minste har lært av Cashleys feil). What more can we ask for? :)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Rutine. Hadde ikke klagd på mer av det, for å si det sån. Bare se på Silvestre. Han spilte midtstopper mot Pool, vi kunne valgt en annen, men han var utrolig viktig fordi han har rutine. Skulle vi bare brukt unggutter i forsvar hadde det skjedd flere tabber enn det som var. Uansett om ikke Silvestre er så god som han en gang var, merker vi at han har vert ute en kald vinternatt før. Men seff, Gibbs har imponert meg noe sykt denne sesongen. Han er jo nesten en tro kopi av Clishy (som igjen er en kopi av Cashley) :p Vi kommer til å se mer av han i fremtiden.

Lenke til kommentar
Jeg synes vi skal beholde Armand Traore. Han kommer til å bli en helt usedvanlig spiller, bare han får tid på seg.

 

Det er en ting som jeg synes taler meget sterkt for at vi beholder han og det er at han er den som løper raskest av alle spillerne på Arsenal. Inkludert Walcott.

Enig!

Traore ser jeg på som ving(som de fleste andre) og han har en eksplosiv fart og en fantastisk innleggsfot.

Ser ikke bort i fra om Theo og Traore er faste inventarer på kantene våres i nærmest fremtid.

Lenke til kommentar
Det er en ting som jeg synes taler meget sterkt for at vi beholder han og det er at han er den som løper raskest av alle spillerne på Arsenal. Inkludert Walcott.

 

Er dette sant? Hvor hørte du/leste du dette? Jesus, jeg var sikker på at Walcott var raskeste spiller i PL så dette er vanskelig å tro. Er du sikker?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...