Anthila Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Argh. Jeg oog vil see:( Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Canal+ Sport HD + Arsenal som spiller rimelig vakker fotball = . Man kan se at Almunia er tilbake, virker mer sikre i forsvaret. Bra omgang av dere, kunne vært et par mål til da. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) bra spill av arsenal i dag syns jeg. fabregas virker veldig skarp . arshavin har også vist seg mer i spillet generelt. Endret 26. april 2009 av JRL Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Oppsummering av første omgang: Vi har dominert kampen så langt. Egentlig ikke annet å forvente. De dårlige: Bendtner (kunne fort gitt Boro straffe + at målet var offside), Silvestre (gjør mye rart som vanlig). Vil også påstå at Denilson heller ikke har hatt sin beste omgang. De Gode: Fabregas (flott mål. Sprer gode pasninger hele tiden). Arshavin (flott assist. Alltid skummelt når han har ballen). Nasri (spillbar og jobber mye) Kan nevne at Walcott og Eboue har også vært over gjennomsnittet, der resten ligger, denne omgangen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Åja, glemte å si; det var utrolig dumt av Bendtner men det var straffe. Så det må være litt kjipt for Boro. Haha, og se der ja. Målet var egentlig ikke 100% lovlig da Bendtner står rett foran keeperen som ikke kan se noe ved å stå i offside. Bendtner gjør en del rart nå for tiden ja. Denilson har ikke vært så skarp i dag nei. Song er i mye bedre form enn han og jeg vil tro han blir hvilt til kampen på OT på onsdag. Endret 26. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, hva må egentlig Bendtner gjøre for å overbevise om at han er en god spiller? Kan virkelig ikke skjønne hvordan folk klarer å klage og hakke på ham uansett hva han gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Men han lager straffe (selvom dommeren ikke ga) på unødvendig måte og egentlig gjør sånn at et veldig bra mål er feilaktig da det rett og slett skal være avblåst for offside. Det er jo noe å klage over...? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hvis Bendtner en gang blir en målfarligspiss som faktisk setter 100% sjanser så er jeg fornøyd. Slik det er nå forsvarer han ikke en plass på laget synes jeg. Men han er jo enda ung og ting kan endre seg. Silvestre ut og DJ inn. woohoo Endret 26. april 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kjenner jeg er glad for å ha almunia tilbake i målet. Fabianski var godt til tider, men han har feltarbeid som kan skremme håret av skallen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Må si Boro har vært best i denne omgangen med et par sjanser også. Downing er jo strålende til tider og grusom av og til. Merkelig fyr. Uansett, 1-0 er farlig her ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Pent. Ikke verst å putte andremålet før man stikker ut. Vi må seriøst passe på bevegelsen deres på OT, dere er drøye på akkurat den fronten. Gleder meg så jævlig til onsdag nå. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 haha, skjer med arshavin? bytta skudd foten med passnings fot i dag Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Noen som så hvordan Nasri var et defensivt rivjern i dag? Ble helt overrasket over hvor god han var. Endret 26. april 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg syns Nasri hadde mange gode defensive involveringer i kampen mot Liverpool, og det virker som om Wenger bygget på det i dag. Spørsmålet er om Nasri har god nok utholdenhet til å bekle denne rollen i lengden. Selv foretrekker jeg ham i en offensiv posisjon, selv om han var ganske god defensivt i dag. Ellers fortsetter Gibbs å imponere, det gleder meg veldig. Den neste store testen for han blir nok Man Utd og Ronaldo. Lurer veldig på hvordan den duellen blir. Kan bli litt risikabelt, men har vi egentlig et bedre alternativ? Eboué var også god i dag, men jeg håper at Sagna spiller mot United. Vi så hvordan han spilte mot Chelsea, etter å ha imponert kraftig i kampen før. Ellers må jeg spørre: hvorfor spiller vi med Bendtner og Adebayor på kantene den siste halvtimen? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ellers må jeg spørre: hvorfor spiller vi med Bendtner og Adebayor på kantene den siste halvtimen? Bendtner skiftet plass posisjon med Theo når Ade kom inn. Men som du vet så trekker Ade alltid seg til kanten og leker kantspiller. Hvorfor han gjør det vet jeg ikke, men det jeg vet er at det er jævlig unødvendig. Han er ingen Henry. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er så synd at Arshavin ikkje kan spele CL. Han var ei fryd å sjå på i dag. Ei klasse over alle på bana. Heilt fantastisk. Eg er kanskje forelska. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Eg er kanskje forelska. Da er vi to. On Sir Alex Ferguson’s visit to Emirates Stadium… I thought he was coming to watch Middlesbrough? He knows we have good red wine in the Directors’ Box! Hehe ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Deilig med 3 poeng. Vi var best, og vant helt greit. Årets viktigste kamp er om noen dager, og jeg gruer meg skikkelig. Det er synd at ikke Arshavin og V.persie kan spille mot Man U, men sånn er det bare. Ble nesten "glad" når Silvestre ble skada, han kan bare ikke spille på onsdagen. Så blir deilig å ha DJ tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå