Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsummering av første omgang:

 

Vi har dominert kampen så langt. Egentlig ikke annet å forvente.

 

De dårlige: Bendtner (kunne fort gitt Boro straffe + at målet var offside), Silvestre (gjør mye rart som vanlig). Vil også påstå at Denilson heller ikke har hatt sin beste omgang.

 

De Gode: Fabregas (flott mål. Sprer gode pasninger hele tiden). Arshavin (flott assist. Alltid skummelt når han har ballen). Nasri (spillbar og jobber mye)

 

Kan nevne at Walcott og Eboue har også vært over gjennomsnittet, der resten ligger, denne omgangen

Lenke til kommentar

Åja, glemte å si; det var utrolig dumt av Bendtner men det var straffe. Så det må være litt kjipt for Boro.

 

Haha, og se der ja. Målet var egentlig ikke 100% lovlig da Bendtner står rett foran keeperen som ikke kan se noe ved å stå i offside. Bendtner gjør en del rart nå for tiden ja.

 

Denilson har ikke vært så skarp i dag nei. Song er i mye bedre form enn han og jeg vil tro han blir hvilt til kampen på OT på onsdag.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvis Bendtner en gang blir en målfarligspiss som faktisk setter 100% sjanser så er jeg fornøyd. Slik det er nå forsvarer han ikke en plass på laget synes jeg. Men han er jo enda ung og ting kan endre seg.

 

Silvestre ut og DJ inn. woohoo

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg syns Nasri hadde mange gode defensive involveringer i kampen mot Liverpool, og det virker som om Wenger bygget på det i dag. Spørsmålet er om Nasri har god nok utholdenhet til å bekle denne rollen i lengden. Selv foretrekker jeg ham i en offensiv posisjon, selv om han var ganske god defensivt i dag.

 

Ellers fortsetter Gibbs å imponere, det gleder meg veldig. Den neste store testen for han blir nok Man Utd og Ronaldo. Lurer veldig på hvordan den duellen blir. Kan bli litt risikabelt, men har vi egentlig et bedre alternativ? Eboué var også god i dag, men jeg håper at Sagna spiller mot United. Vi så hvordan han spilte mot Chelsea, etter å ha imponert kraftig i kampen før.

 

Ellers må jeg spørre: hvorfor spiller vi med Bendtner og Adebayor på kantene den siste halvtimen?

Lenke til kommentar
Ellers må jeg spørre: hvorfor spiller vi med Bendtner og Adebayor på kantene den siste halvtimen?

 

Bendtner skiftet plass posisjon med Theo når Ade kom inn. Men som du vet så trekker Ade alltid seg til kanten og leker kantspiller. Hvorfor han gjør det vet jeg ikke, men det jeg vet er at det er jævlig unødvendig.

Han er ingen Henry.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Deilig med 3 poeng. Vi var best, og vant helt greit. Årets viktigste kamp er om noen dager, og jeg gruer meg skikkelig. Det er synd at ikke Arshavin og V.persie kan spille mot Man U, men sånn er det bare. Ble nesten "glad" når Silvestre ble skada, han kan bare ikke spille på onsdagen. Så blir deilig å ha DJ tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...