Nevvis Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 En Eduardo i toppform vil jeg si er svært vanskelig å ha med å gjøre, samme med vP, Ade, for ikke å snakke om Walcott. Problemet er at det kan gå en stund mellom hver formtopp, men igjen er mange i Arsenals tropp unge, så dette vil nok ta seg opp. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=542240 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...abregas-charges Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Adebayor < RooneyEduardo < Berbatov Bendtner < Tevez RvP < Ronaldo Walcott < Scholes Eboue < Carrick Ahahahah. Dummeste jeg har sett på lenge. :!: Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Adebayor < RooneyEduardo < Berbatov Bendtner < Tevez RvP < Ronaldo Walcott < Scholes Eboue < Carrick Hahaha, latterlig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Adebayor < RooneyEduardo < Berbatov Bendtner < Tevez RvP < Ronaldo Walcott < Scholes Eboue < Carrick Ahahahah. Dummeste jeg har sett på lenge. :!: Å sammenligningene er på jordet. Walcott med Scholes f.eks. Å hvorfor er ikke Fabregas og Arsjavin nevnt? Som hvertfall jeg ser på som de som ville hatt noenlunde fast plass på United. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Måla til Liverpool er så random at det blir irrterande. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Haha ja. Og synd for dere at West Ham bommet på straffen da, 1-1 hadde jo gitt grei mulighet på 3. plass for dere. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fatter ikke at idioten Phil Brown ikke straffes for uttalelsene om klubben Arsenal etter kampen. - At deres kaptein spytter på min assistent etter kampen, viser hva denne klubben står for, utbrøt en rasende Phil Brown etter kampen. Dette er jo å bringe Arsenal i vanry, eller noe lignende. Den "loven" brukes til uttalelser og lignende, sant? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Måla til Liverpool er så random at det blir irrterande. Hvordan skal ett Liverpool mål være da for at du ikke skal bli irritert? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fatter ikke at idioten Phil Brown ikke straffes for uttalelsene om klubben Arsenal etter kampen. - At deres kaptein spytter på min assistent etter kampen, viser hva denne klubben står for, utbrøt en rasende Phil Brown etter kampen. Dette er jo å bringe Arsenal i vanry, eller noe lignende. Den "loven" brukes til uttalelser og lignende, sant? Vel å spytte på en trener bringer vel klubben like mye i vanry? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vel å spytte på en trener bringer vel klubben like mye i vanry? Hvem har spyttet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Adebayor < RooneyEduardo < Berbatov Bendtner < Tevez RvP < Ronaldo Walcott < Scholes Eboue < Carrick Ahahahah. Dummeste jeg har sett på lenge. :!: Å sammenligningene er på jordet. Walcott med Scholes f.eks. Å hvorfor er ikke Fabregas og Arsjavin nevnt? Som hvertfall jeg ser på som de som ville hatt noenlunde fast plass på United. Nå har jeg ikke peiling på hvordan jeg kom med det praktinnlegget, tror ikke jeg var drita heller. Vel, shit happens. For å gjøre opp igjen så ønsker jeg Arsenal lykke til mot Boro. Det bør forøvrig bli plankekjøring. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fatter ikke at idioten Phil Brown ikke straffes for uttalelsene om klubben Arsenal etter kampen. - At deres kaptein spytter på min assistent etter kampen, viser hva denne klubben står for, utbrøt en rasende Phil Brown etter kampen. Dette er jo å bringe Arsenal i vanry, eller noe lignende. Den "loven" brukes til uttalelser og lignende, sant? Vel å spytte på en trener bringer vel klubben like mye i vanry? Det er ingen som har gjort det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det er jo derfor FA undersøker saken, for å finne ut hva som skjedde, og om noen bør straffes. Og slike uttalelser om de bevises falske, burde absolutt straffes ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det er jo derfor FA undersøker saken, for å finne ut hva som skjedde, og om noen bør straffes. Og slike uttalelser om de bevises falske, burde absolutt straffes ja. Hvorfor det? De er gitt i den tro at hendelsen fant sted. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2696963.ece Legg også merke til: Brown tiltalt for dommerhetsHull-manager Phil Brown har også blitt tiltalt for sin oppførsel etter kampen - da han snakket med media om dommer Mike Riley. «Brown har blitt tiltalt for upassende oppførsel og/eller å bringe sporten i vanry i forbindelse med kommentarene han ga til media angående dommer Mike Riley etter kampen», skriver FA. De to må svare for seg innen 12. mai. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hva tror folket om dagens kamp mot boro? Vedder på at vi kommer til å hvile nøkkelspillere og at denne kampen ender uavgjort. RvP, Gallas, DJ, Clichy er alle 100% ute. Tok forøverig litt feil. Laget vårt: GK: Manuel Almunia RB: Emmanuel Eboue CB: Kolo Toure CB: Mikael Silvestre LB: Kieran Gibbs RM: Theo Walcott CM: Cesc Fabregas CM: Neves Denilson LM: Samir Nasri CF: Andrei Arshavin CF: Nicklas Bendtner Subs: Fabianski, Sagna, Diaby, Vela, Adebayor, Song and Djourou. Mens vi møter: GK: Brad Jones RB: Tony McMahon CB: David Weather CB: Robert Huth LB: Andrew Taylor RM: Gary O'Neil CM: Matthew Bates CM: Tuncay Sanli LM: Stewart Downing CF: Marlon King CF: Jeremie Aliadiere Subs: Turnbull, Hoyte, Digard, Emnes, Alves, Johnson and Grounds. Tuncay, Downing og Aliadiere er småskumle. Frykter at Ali putter mot oss nok en gang. Tror dog vi tar denne allikevel. 3-1 til oss. Boro putter først før vi våkner Endret 26. april 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hm, ingen Eduardo på benken eller på laget. Hadde håpa på å få sjå han i dag. :\ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Han er vel skadet fortsatt? Håper han kommer tilbake i superform til høsten. Er det noen andre som synes Bendtner burde bli solgt i sommer? Ikke fordi han er dårlig, men fordi vi har for mange spisser? Vela har knapt fått sjansen og Eduardo kommer forhåpentligvis tilbake i super form snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå