Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

En Eduardo i toppform vil jeg si er svært vanskelig å ha med å gjøre, samme med vP, Ade, for ikke å snakke om Walcott. Problemet er at det kan gå en stund mellom hver formtopp, men igjen er mange i Arsenals tropp unge, så dette vil nok ta seg opp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Adebayor < Rooney

Eduardo < Berbatov

Bendtner < Tevez

RvP < Ronaldo

Walcott < Scholes

Eboue < Carrick

Ahahahah. Dummeste jeg har sett på lenge. :!:

Å sammenligningene er på jordet. Walcott med Scholes f.eks. Å hvorfor er ikke Fabregas og Arsjavin nevnt? Som hvertfall jeg ser på som de som ville hatt noenlunde fast plass på United.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at idioten Phil Brown ikke straffes for uttalelsene om klubben Arsenal etter kampen.

- At deres kaptein spytter på min assistent etter kampen, viser hva denne klubben står for, utbrøt en rasende Phil Brown etter kampen.

Dette er jo å bringe Arsenal i vanry, eller noe lignende. Den "loven" brukes til uttalelser og lignende, sant?

Lenke til kommentar
Fatter ikke at idioten Phil Brown ikke straffes for uttalelsene om klubben Arsenal etter kampen.

- At deres kaptein spytter på min assistent etter kampen, viser hva denne klubben står for, utbrøt en rasende Phil Brown etter kampen.

Dette er jo å bringe Arsenal i vanry, eller noe lignende. Den "loven" brukes til uttalelser og lignende, sant?

Vel å spytte på en trener bringer vel klubben like mye i vanry?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Adebayor < Rooney

Eduardo < Berbatov

Bendtner < Tevez

RvP < Ronaldo

Walcott < Scholes

Eboue < Carrick

Ahahahah. Dummeste jeg har sett på lenge. :!:

Å sammenligningene er på jordet. Walcott med Scholes f.eks. Å hvorfor er ikke Fabregas og Arsjavin nevnt? Som hvertfall jeg ser på som de som ville hatt noenlunde fast plass på United.

Nå har jeg ikke peiling på hvordan jeg kom med det praktinnlegget, tror ikke jeg var drita heller. Vel, shit happens. For å gjøre opp igjen så ønsker jeg Arsenal lykke til mot Boro. Det bør forøvrig bli plankekjøring.

Lenke til kommentar

Vel å spytte på en trener bringer vel klubben like mye i vanry?

Det er ingen som har gjort det.

Lenke til kommentar

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2696963.ece

Legg også merke til:

Brown tiltalt for dommerhets

Hull-manager Phil Brown har også blitt tiltalt for sin oppførsel etter kampen - da han snakket med media om dommer Mike Riley.

«Brown har blitt tiltalt for upassende oppførsel og/eller å bringe sporten i vanry i forbindelse med kommentarene han ga til media angående dommer Mike Riley etter kampen», skriver FA. De to må svare for seg innen 12. mai.

Lenke til kommentar

Hva tror folket om dagens kamp mot boro?

Vedder på at vi kommer til å hvile nøkkelspillere og at denne kampen ender uavgjort.

RvP, Gallas, DJ, Clichy er alle 100% ute.

Tok forøverig litt feil. Laget vårt:

GK: Manuel Almunia

RB: Emmanuel Eboue

CB: Kolo Toure

CB: Mikael Silvestre

LB: Kieran Gibbs

RM: Theo Walcott

CM: Cesc Fabregas

CM: Neves Denilson

LM: Samir Nasri

CF: Andrei Arshavin

CF: Nicklas Bendtner

Subs: Fabianski, Sagna, Diaby, Vela, Adebayor, Song and Djourou.

Mens vi møter:

GK: Brad Jones

RB: Tony McMahon

CB: David Weather

CB: Robert Huth

LB: Andrew Taylor

RM: Gary O'Neil

CM: Matthew Bates

CM: Tuncay Sanli

LM: Stewart Downing

CF: Marlon King

CF: Jeremie Aliadiere

Subs: Turnbull, Hoyte, Digard, Emnes, Alves, Johnson and Grounds.

Tuncay, Downing og Aliadiere er småskumle. Frykter at Ali putter mot oss nok en gang. Tror dog vi tar denne allikevel. 3-1 til oss. Boro putter først før vi våkner

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Han er vel skadet fortsatt? Håper han kommer tilbake i superform til høsten.

Er det noen andre som synes Bendtner burde bli solgt i sommer? Ikke fordi han er dårlig, men fordi vi har for mange spisser? Vela har knapt fått sjansen og Eduardo kommer forhåpentligvis tilbake i super form snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...