Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det mulig?

Vi ble utklasset av Sevilla i dag. Etter at de gikk opp i 2-1 så det aldri ut som Arsenal skulle komme tilbake. Men det er ikke rart at vi slet med et helt nytt forsvar og så mange reserver mot et så bra angrepslag. Sannheten er at Sevilla burde vunnet 5 eller 6-1. Bra av dommeren som ombestemte seg angående den første straffesituasjonen, men han kunne gjort litt mer for å hindre destruktivt Sevilla-spill. Anyway, Senderos var den store syndebukken, var aldri trygg bak der. Gilberto gjorde heller ikke noe for å spille seg inn på laget igjen. Bendtner, Denílson og periodevis Dudu spilte greit, spesielt i begynnelsen av kampen.

 

Utrolig uvant å føle et tap igjen, men det får vel være en wakeup-slap på ansiktet på både Wenger, spillerne og oss fans. :p Må bli skjerping mot Villa til helga.

Lenke til kommentar

Senderos haddee ikke akkurat dagen for å si det sånn.

Etter 1-0 til Arsenal så virket det jo som om det skulle bli ren plankekjøring i fordel Arsenal, men etter at Sevilla scorte på sine to enste sjanser så snudde kampbildet seg helt. Sevilla var dødelig effektive og duoen Bendtner/Eduardo fant hverandre sjeldnere og sjeldnere utover i kampen. Traorè var heller ikke helt venn med ballen i går.

Men nå er de jo videre så vi får håpe at dette bare var et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

For en forferdelig kamp det ble spilt av Arsenal i går!

 

Både Senderos, Gilberto, Hoyte og Traoré har ingenting i et forsvar å gjøre lenger. De ble tatt på senga gang etter gang og hadde det ikke vært for Touré kunne sifrene vært så meget mye mer.

 

I tillegg irriterer jeg meg over stilen mange av spillerne legger seg til. Det var ved flere anledninger start på "slosskamper", fordi ikke Arsenal-spillerne forstår at Sevilla var bedre enn dem. Både Eboue og Hoyte var ved flere anledninger stygge mot motspillerne sine!

 

Men for å se positivt på det, Dudu scorte sitt andre mål på 3 CL-kamper og Bendter så ut til å storkose seg på banen, i alle fall i første omgang.

 

Denne gutten må få bli i Arsenal!

Lenke til kommentar
I tillegg irriterer jeg meg over stilen mange av spillerne legger seg til. Det var ved flere anledninger start på "slosskamper", fordi ikke Arsenal-spillerne forstår at Sevilla var bedre enn dem. Både Eboue og Hoyte var ved flere anledninger stygge mot motspillerne sine!

Dette har jo aldri vært et ukjent fenomen under Wenger. Selv om det har bedret seg betraktelig det siste året.

Lenke til kommentar
Hvem var psykopat og tok Haaland med knott først pga han ville ha hevn etter mange år som han sjølv påførte skadet på seg selv..

Way to go. Nydelig argumentering. Herlig. Her trekker trekker du frem enkeltspillere, spesielt teit blir det når du nettopp har sagt

 

Enkelte spillere og et hele lag er ikke det samme..

 

Nå snakker ikke jeg om stygge episoder, men den uvanen Arsenal hadde med å omringe dommeren etter avgjørelser. Å til tider lite respekt for autoriteter som ikke var Wenger. Jeg snakker ikke om stygge taklinger. Men som sagt, Arsenal har bedret seg på dette punktet. Mye av æren kan tilskrives at Henry er dratt.

Lenke til kommentar
Hvem pleier å gå til dommer og tar med seg et hele lag, dermed syte? Det gjør Arsenal ikke, meget sjelden. Det er ofte at Gallas tar ansvar og snakke med dommer, det gjør ikke ManU, Chelsea osv. Nå sier du at vi sliter med disiplin?

Som sagt, Arsenal har bedret seg på dette punktet. Å ja et lag om angriper et annet lags manager med mat mangler/manglet disiplin. Hele laget for å klage på dommer? United har en i hver rekke som vanligvis snakker med dommeren, Rooney, Giggs og Ferdinand. Arsenal omringet ofte dommeren, men dette var i starten av forrgie sesong og sesongen før der. Mye grunnet frustrasjon og litt uro i laget vil jeg tro, grunnet at mange med erfaring var borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...