Raste Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 fY FAEN, FOR EN KVELD AV ARSJAVIN. VISER AT HAN ER KLASSESPILLER, FY FAEN 4 SCORINGER. SYKT SYKT, OG TAKK Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 SERIØST JEG KLIKKER FY FAEN Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Snakk om berg og dalbane stemning i stua...... F...!!! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 å målfesten e i gang!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Satt akkurat å tenkte på det, 5 minutter, da skårer Pool. Kriminelt med 5 minutter, er det noe jeg ikke har sett? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Satt akkurat å tenkte på det, 5 minutter, da skårer Pool. Kriminelt med 5 minutter, er det noe jeg ikke har sett? Åtte mål. Lenke til kommentar
admiralconan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 FAN no gidder eg ikkje meir... blås av galskapen.... Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da må United vinne neste gang? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Takk Arshavin! Takk! Fyfaen for en underholdning, fy faen for en kamp. Pool taper 2 poeng, helt glimrende. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 HAR SERIØST IKKE ORD Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vær litt ærlige her, vi!!! Liverpool får altfor lett frispark, men vi... JA, som vanlig.. Vi får ingenting, det er derfor de fikk spille som de ville. Ikke vi! Og herregud, vi satt inn Diaby og han hjalp oss ikke deres mål nr 4 -.- Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har skreket på meg en slik usedvanlig sexy raspete jazz-stemme alà Louis Armstrong. Denne kampen er noe av det villeste jeg har vært med på. Uavgjort er faen meg en bragd med alle disse skadene. Jeg tar av meg hatten for Kieran Gibbs og Fabianski. Snakk om en jævla ilddåp! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gratulerer med ein fantastisk kamp av Arshavin. Litt bedre klareringar i eget forsvar, så hadde det endt med tre poeng. Arshavin sitt spel ser skummelt ut for oss, i forhold til CL neste veke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åtte mål. Ihvertfall 7 mål. Og det er Faen ingen unnskyldning, var ikke mye feiring etter vær skåring Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er målløs. Men jeg er så forbanna stolt av hver og en av gutta, og ikke minst vår lille magiker fra Russland. Å komme til Anfield med et tilnærmet B-lag og gjøre en kamp som dette er stort. Vi viser hvilket lag vi er når vi legger igjen to spillere når vi leder 3-4. Arsenal for ever. Så fantastisk deilig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lurer fortsatt på hvor i helvete Howard Webb har hodet sitt, må jo ha det i ræva. 5 minutters tillegg, for hva?! Var så og si ingen stopp i spillet i andre omgang bortsett fra målene! 2-3 min tillegg hadde vært mer rimelig! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg er målløs. Men jeg er så forbanna stolt av hver og en av gutta, og ikke minst vår lille magiker fra Russland. Å komme til Anfield med et tilnærmet B-lag og gjøre en kamp som dette er stort. Vi viser hvilket lag vi er når vi legger igjen to spillere når vi leder 3-4. Arsenal for ever. Så fantastisk deilig. Som om jeg skulle sagt det selv! Proud to be a goonah! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2608961.ece HEHE, Arsjavin 4-4 Liverpool FAktisk HELT sant Endret 21. april 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå