Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær litt ærlige her, vi!!! Liverpool får altfor lett frispark, men vi... JA, som vanlig.. Vi får ingenting, det er derfor de fikk spille som de ville. Ikke vi!

Og herregud, vi satt inn Diaby og han hjalp oss ikke deres mål nr 4 -.-

Lenke til kommentar

Jeg har skreket på meg en slik usedvanlig sexy raspete jazz-stemme alà Louis Armstrong. Denne kampen er noe av det villeste jeg har vært med på.

Uavgjort er faen meg en bragd med alle disse skadene. Jeg tar av meg hatten for Kieran Gibbs og Fabianski. Snakk om en jævla ilddåp!

Lenke til kommentar

Jeg er målløs. Men jeg er så forbanna stolt av hver og en av gutta, og ikke minst vår lille magiker fra Russland. Å komme til Anfield med et tilnærmet B-lag og gjøre en kamp som dette er stort. Vi viser hvilket lag vi er når vi legger igjen to spillere når vi leder 3-4. Arsenal for ever. Så fantastisk deilig.

Lenke til kommentar
Jeg er målløs. Men jeg er så forbanna stolt av hver og en av gutta, og ikke minst vår lille magiker fra Russland. Å komme til Anfield med et tilnærmet B-lag og gjøre en kamp som dette er stort. Vi viser hvilket lag vi er når vi legger igjen to spillere når vi leder 3-4. Arsenal for ever. Så fantastisk deilig.

Som om jeg skulle sagt det selv!

Proud to be a goonah!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2608961.ece

HEHE, Arsjavin 4-4 Liverpool

FAktisk HELT sant

Endret av NegerUngenSharu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...