Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Du er vel klar over at 24 år ikke er mye for en keeper? VDS spilte i Fulham opptil 2005 liksom, og når han kom til Utd var han 35. Tror Fabianski har potensialet jeg, er bare tabbene han må kutte ut. Er jo bra shotstopper og egentlig god til å storme ut av det jeg har sett (før en semi-finale på Wembley liksom, det var første gangen han spilte en så stor kamp og ble skyvet rett inn, er jo ikke så lett.)

 

EDIT: @Ben to the bjo.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fabianski kommer _aldri_ til å bli verdens beste keeper. Det er han for gammel til. Burde være verdensklasse allerede nå og det er han langt i fra. Ikke i nærheten.

 

Hvorfor beholdt vi ikke Manninger forresten?

Synes det er litt for tidlig å avskrive Fabianski, og jeg har så og si sett alle kampene han har spilt for Arsenal, og han har imponert meg flere ganger. Som jeg kan huske er det kun i Semi-finalen han har spilt dårlig i.

Er enig med iRoman, tc47 og GoreGalore.

Lenke til kommentar

Song! :) Herlig, har troa på det laget. Theo har vel løpt utrolig mye i det siste mot Villareal/Chelsea, og spesielt siden banen på Wembley var så tung og død. Skjønner helt at han sitter på benken og kommer inn som "impact player" i kveld. Herlig å se at valget med Eduardo er også tilgjengelig på benken! Gogo Gunners!

 

EDIT: Og Sagna starter, og Eboue er ikke på banen. Blir bedre og bedre jo! ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Come on, har trua nå! Spennende lag! Håper Bendtner og Arshavin kan linke litt, mener å huske at de har hatt bra samarbeid tidligere. Vi har et bra lag! Ikke snakk om å spille for uavgjort her, Liverpool er slett ikke så gode. Spesielt når Gerrard ikke spiller.

 

I tillegg har vi jo en super benk! For en stall vi har! :D

 

(stor sjanse for at dette ble litt for tykke Arsenal-briller)

Lenke til kommentar
Du er vel klar over at 24 år ikke er mye for en keeper? VDS spilte i Fulham opptil 2005 liksom, og når han kom til Utd var han 35. Tror Fabianski har potensialet jeg, er bare tabbene han må kutte ut. Er jo bra shotstopper og egentlig god til å storme ut av det jeg har sett (før en semi-finale på Wembley liksom, det var første gangen han spilte en så stor kamp og ble skyvet rett inn, er jo ikke så lett.)

 

EDIT: @Ben to the bjo.

Altså, van der Sar spilte i Ajax og Juventus og gjorde stor suksess der før han relativt overraskende gikk til Fulham da han mistet førstelagsplassen til Buffon. Han var den første utenlandske førstekeeperen Torino-klubben noensinne hadde, og det må da bety noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...