tc47 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du er vel klar over at 24 år ikke er mye for en keeper? VDS spilte i Fulham opptil 2005 liksom, og når han kom til Utd var han 35. Tror Fabianski har potensialet jeg, er bare tabbene han må kutte ut. Er jo bra shotstopper og egentlig god til å storme ut av det jeg har sett (før en semi-finale på Wembley liksom, det var første gangen han spilte en så stor kamp og ble skyvet rett inn, er jo ikke så lett.) EDIT: @Ben to the bjo. Endret 21. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 De fleste keepere blir ikke virkelig gode før de er i 30-års alderen. Jeg tror heller ikke Fabianski blir verdens beste keeper, men han har absolutt potensial til å bli en av de. Han er en rask igangsetter, har syke reflekser og er veldig uredd når han løper ut. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fabianski kommer _aldri_ til å bli verdens beste keeper. Det er han for gammel til. Burde være verdensklasse allerede nå og det er han langt i fra. Ikke i nærheten. Hvorfor beholdt vi ikke Manninger forresten? Synes det er litt for tidlig å avskrive Fabianski, og jeg har så og si sett alle kampene han har spilt for Arsenal, og han har imponert meg flere ganger. Som jeg kan huske er det kun i Semi-finalen han har spilt dårlig i. Er enig med iRoman, tc47 og GoreGalore. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Wigan også Dessuten har han ikke imponert meg noe særlig i de ligacup kampene jeg har sett. Greit at han er uredd når han løper ut i feltet, men det er dumt at det skaper mange farlige situasjoner når han bommer på ballen etc. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er redd Torres kommer til herje i dag Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fabianski Sagna - Kolo - Silvestre - Gibbs Arshavin - Denílson - Cesc - Song - Nasri Bendtner Mannone Diaby Eduardo Vela Walcott Ramsey Eboué Som jeg tenkte, Theo benket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Song! Herlig, har troa på det laget. Theo har vel løpt utrolig mye i det siste mot Villareal/Chelsea, og spesielt siden banen på Wembley var så tung og død. Skjønner helt at han sitter på benken og kommer inn som "impact player" i kveld. Herlig å se at valget med Eduardo er også tilgjengelig på benken! Gogo Gunners! EDIT: Og Sagna starter, og Eboue er ikke på banen. Blir bedre og bedre jo! Endret 21. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, men vi spiller uten spiss. (Bendtner telles ikke) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, vet det, men kantene er heeerlige i dag. Det som er positivt. Får bare håpe Bendtner kan gjøre en god figur mtp. "hold-up play" som Ade gjorde for dere på Stamford Bridge et par år siden når dere spilte 1-1. Blir ikke lett, men det kan skje. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Walcott kommer inn når Pool-spillerne er slitne, og gjentar überløpet han hadde forrige sesong Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Come on, har trua nå! Spennende lag! Håper Bendtner og Arshavin kan linke litt, mener å huske at de har hatt bra samarbeid tidligere. Vi har et bra lag! Ikke snakk om å spille for uavgjort her, Liverpool er slett ikke så gode. Spesielt når Gerrard ikke spiller. I tillegg har vi jo en super benk! For en stall vi har! (stor sjanse for at dette ble litt for tykke Arsenal-briller) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 20 år siden Michael Thomas sikret oss seriegullet på Anfield. La oss feire jubileet på en fantastisk måte. COME ON YOU GUNNERS! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Lykke til. Håper dere knuser Pool i kveld. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du er vel klar over at 24 år ikke er mye for en keeper? VDS spilte i Fulham opptil 2005 liksom, og når han kom til Utd var han 35. Tror Fabianski har potensialet jeg, er bare tabbene han må kutte ut. Er jo bra shotstopper og egentlig god til å storme ut av det jeg har sett (før en semi-finale på Wembley liksom, det var første gangen han spilte en så stor kamp og ble skyvet rett inn, er jo ikke så lett.) EDIT: @Ben to the bjo. Altså, van der Sar spilte i Ajax og Juventus og gjorde stor suksess der før han relativt overraskende gikk til Fulham da han mistet førstelagsplassen til Buffon. Han var den første utenlandske førstekeeperen Torino-klubben noensinne hadde, og det må da bety noe? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hovmod står for fall. ARSJAVIN ! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 FY Faen så digg, men det holde ikke til pause Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som tviler på Fabianski sitt potensiale nå? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 100% fortjent? Nei 100% deilig? JAAAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå