Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eduardo og Arshavin som spisser blir fort litt puslete. Dessuten har ikke Eduardo spilt på en liten stund nå, og de kampene han har spilt har ikke akkurat vært storkamper. Derfor kan det være litt dumt å hive han inn i en stor kamp som denne.

Lenke til kommentar

Fabianski

Eboue - Toure - Silvestre - Gibbs

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Bendtner - Arshavin

Det er da ikke ille? Pool mangler tross alt kapteinen sin, som også er en av deres beste spillere.

En liten opptur for Arsenal-fansen får være at Bacary Sagna har ristet av seg både forkjølelse og virus.

Kan vel putte han inn i laget :)

Lenke til kommentar

Det er ihvertfall gode nyheter. Sagna er en vesentlig bedre høyreback enn Eboue, så da blir det lettere å holde styr på Riera, evt. Babel. Håper fortsatt på Arsenal-seier, selvom alle disse skadene gjør at jeg hadde blitt veldig fortjent med en uavgjort. Håper fra god innsats fra dere ihvertfall selvom 4.plassen er nå så og si sikret! :)

EDIT: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8009043.stm

Aw, kjekt at Wenger sier dette. Har troa på dere i morgen altså. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Blir sprø av liverpool, media og ikke minst deres supportere!!!

For det første, hvis de taper er det da pga de har mistet Gerrard og dessverre har undervurdert oss. At Arsenal lider verre enn Liverpool med skadede spillere er bare myte.

For det andre, hvis de vinner vil det skyldes at de er overlegne og er 100 ganger bedre enn oss. At vi lider av skader, finnes ikke. Arsenal og skadede spillere? Wat?

Og ikke minst avgjort? Da er det fordi at Liverpool har aleine spiss i toppen, det blir vanskelig. At Liverpool spilte kjedelig, defensiv fotball og Arsenal prøvde å få kampen i gang er en merkelig påstand.

Makan går det ann å være så kødd?

Endret av Fox
Lenke til kommentar
AAAAAAAAAAAH jeg gleder meg til kampen. Hater Liverpool så jævlig mye, hadde vært så utrolig herlig mtp. supporterne som tror de vinner 5-0 osv. pluss at det er så bra for Utd. Gunners fan for the day!

haha ;) Ble plutselig også en Gunners fan for the day.. Hadde vært så digg vist arshavin plutselig fikk inn en hat-trick :)

Lenke til kommentar
Det er da ikke ille? Pool mangler tross alt kapteinen sin, som også er en av deres beste spillere.

Tror ikke vi har tapt noen av de kampene som han ikke har spilt.

Vi spilte jo over timen uten han, mot United da vi vant 2-1 på hjemmebane.

Tipper dette blir en jevn kamp, hvor hjertet mitt kommer til å gå i oppløsning, forhåpentligvis klarer vi å ta elle poengene, slik at vi fortsatt kan leve i håpet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...