Xanman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fabianski Eboue - Toure - Silvestre - Gibbs Walcott - Fabregas - Song - Nasri Bendtner - Arshavin Det er da ikke så ille? Pool mangler tross alt kapteinen sin, som også er en av deres beste spillere. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jævlig kjipt, men slik er det å være Gooner til tider. Vi blir ganske svekket til oppgjøret, men jeg mener vi fortsatt har en god sjanse. 1p burde være innen rekkevidde. Håper på samme lag som GoreGalore, bare at Eduardo kommer inn i stedet for Bendtner. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eduardo og Arshavin som spisser blir fort litt puslete. Dessuten har ikke Eduardo spilt på en liten stund nå, og de kampene han har spilt har ikke akkurat vært storkamper. Derfor kan det være litt dumt å hive han inn i en stor kamp som denne. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fabianski Eboue - Toure - Silvestre - Gibbs Walcott - Fabregas - Song - Nasri Bendtner - Arshavin Det er da ikke så ille? Pool mangler tross alt kapteinen sin, som også er en av deres beste spillere. En liten opptur for Arsenal-fansen får være at Bacary Sagna har ristet av seg både forkjølelse og virus. Kan vel putte han inn i laget Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det er ihvertfall gode nyheter. Sagna er en vesentlig bedre høyreback enn Eboue, så da blir det lettere å holde styr på Riera, evt. Babel. Håper fortsatt på Arsenal-seier, selvom alle disse skadene gjør at jeg hadde blitt veldig fortjent med en uavgjort. Håper fra god innsats fra dere ihvertfall selvom 4.plassen er nå så og si sikret! EDIT: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8009043.stm Aw, kjekt at Wenger sier dette. Har troa på dere i morgen altså. Endret 20. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Når er kampen i dag? Faen så jeg gruer meg.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Blir sprø av liverpool, media og ikke minst deres supportere!!! For det første, hvis de taper er det da pga de har mistet Gerrard og dessverre har undervurdert oss. At Arsenal lider verre enn Liverpool med skadede spillere er bare myte. For det andre, hvis de vinner vil det skyldes at de er overlegne og er 100 ganger bedre enn oss. At vi lider av skader, finnes ikke. Arsenal og skadede spillere? Wat? Og ikke minst avgjort? Da er det fordi at Liverpool har aleine spiss i toppen, det blir vanskelig. At Liverpool spilte kjedelig, defensiv fotball og Arsenal prøvde å få kampen i gang er en merkelig påstand. Makan går det ann å være så kødd? Endret 21. april 2009 av Fox Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg gruer meg også til i morgen uansett. Har så mange liverpool-supportere i klassen som vil komme med idiotiske grunner om de taper. Om de vinner vil de være noen idioter som ikke skjønner at Arsenal har et svakt lag for tiden.. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Når er kampen i dag? Faen så jeg gruer meg.. 20.55. Lykke til ikveld, tror det blir uavgjort. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åssen tror dere laget deres vil være i kveld? Er det noen store skader som kan ødelegge for dere? Nasri, Fabregas, Arshavin og van persie, alle friske og klare? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Åssen tror dere laget deres vil være i kveld? Er det noen store skader som kan ødelegge for dere? Nasri, Fabregas, Arshavin og van persie, alle friske og klare? http://www.arsenal.com/the-match/injury-news Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 7 av disse spillerne på listen er vårt første startelleveren, utrolig o.O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Håper dere knuser Pool i kveld. Folka i TiA-tråden tror de vinner 7-0 og sånt. Håper de undervurderer dere og at dere vinner kampen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 hadde vært herlig å slå pool i dag. håper bare at vi ikke får noen spillere som viser seg som ekstremt svake ledd i dag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror dere vinner i dag, selv med skader. Det er tåpelig når Liverpool-supporterene i TiA tråden tror de vinner 4 - 0, 5 - 0 osv. Jeg er ganske sikker på at Walcott scorer en eller to, og at dere vinner med et eller to mål. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du er ganske sikker på at Walcott scorer en eller to? Jo, jo. Selv håper jeg på Liverpool seier. 1-0 holder det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hovmod står for fall. Håper vi greier å mobilisere på tross av skadene og ta denne kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 AAAAAAAAAAAH jeg gleder meg til kampen. Hater Liverpool så jævlig mye, hadde vært så utrolig herlig mtp. supporterne som tror de vinner 5-0 osv. pluss at det er så bra for Utd. Gunners fan for the day! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 AAAAAAAAAAAH jeg gleder meg til kampen. Hater Liverpool så jævlig mye, hadde vært så utrolig herlig mtp. supporterne som tror de vinner 5-0 osv. pluss at det er så bra for Utd. Gunners fan for the day! haha Ble plutselig også en Gunners fan for the day.. Hadde vært så digg vist arshavin plutselig fikk inn en hat-trick Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er da ikke så ille? Pool mangler tross alt kapteinen sin, som også er en av deres beste spillere. Tror ikke vi har tapt noen av de kampene som han ikke har spilt. Vi spilte jo over timen uten han, mot United da vi vant 2-1 på hjemmebane. Tipper dette blir en jevn kamp, hvor hjertet mitt kommer til å gå i oppløsning, forhåpentligvis klarer vi å ta elle poengene, slik at vi fortsatt kan leve i håpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå