Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Sagna er nok ikke tilbake så raskt, Djourou er ute, Gallas er ute (hele sesongen), Clichy er ute og Almunia er ute.

Uh-oh. (Men Gerrard er nok også ute).

Btw, 1-1 målet var ikke offside bare så det er bekreftet. Brukte teknologi på Setanta nå for å bekrefte det 100%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faaaaaaaaaeeeennnnn så sur eg er no. HELVETEFITTEFAEN. Er det mogleg på dette nivået å tape ein kamp med så elementære forsvarsfeil? At du i det minste skal vere heilt oppi mannen din etter ei 100000000 meters pasning lærte eg når eg var fire. Og at den (rutinerte) treige Silvestre klarar å havne i ein slik duell med Drogba. MHHHHHHHHHHHFFFFFFFFFAÅOETGKN. Synd at vår best midtstoppar er ute for resten av sesongen da. JAJA.

Og neida, Fabianski var ikkje noko stjerne han heller i dag.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Nå er jeg kanskje litt rar. Men jeg begynner ikke å gråte hvis vi taper mot liverpool. Vil gjøre alt for å hindre Man u gullet.

Lenke til kommentar
Men de er vel tilbake alle sammen til møtet med oss?

Clichy, Sagna, Almunia og Djourou (kanskje) bør være tilbake til møtet med oss ja. Men Gallas er ute i hele sesongen.

Nå er jeg kanskje litt rar. Men jeg begynner ikke å gråte hvis vi taper mot liverpool. Vil gjøre alt for å hindre Man u gullet.

Det er faktisk noe av det verste jeg har hørt, banker deg i FIFA Cupen senere bare for at du har sagt det. :)

Lenke til kommentar
Får dere noen (eks Almunia) tilbake fra skade til tirsdagen?

Nei, kanskje Eduardo kan bli klar, men ellers så er det ingen som blir klare mot dere.

Arsenal kommer ALLTID før andre!

Lenke til kommentar

Så jævla trist. Dette var en kamp vi lett kunne ha vunnet, men Fabianski viser at han ikke er klar for dette nivået. Horribelt keeperspill på målet til Drogba. Jeg er langt nede nå, denne Chelsea-utgaven skulle vi tatt.

Får dere noen (eks Almunia) tilbake fra skade til tirsdagen?

Den eneste som kan komme tilbake er Sagna, som er syk, men jeg tviler. Hele den defensive delen av stallen vår er på sykestua.

Lenke til kommentar

Faen så jævla drit det var å tape i går. Irriterer meg at vi gjør slike dumme feil på et så høyt nivå. Jeg er fornøyd med innsatsen til Kolo og Walcott. Det var vel det.. Og idiotisk å ikke sette innpå Arshavin mye tidligere enn det vi gjorde. Greit nok det med at "Hiddink kjenner spillertypen", men det får da være måte på. Han har vert veldig god for oss og burde vert byttet inn mot Diaby i stedet for v.Persie. Og så synes jeg Nasri burde startet. Det var jo faen en tragedie å se på den midtbanen vi hadde. Fy faen.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Faen så jævla drit det var å tape i går. Irriterer meg at vi gjør slike dumme feil på et så høyt nivå. Jeg er fornøyd med innsatsen til Kolo og Walcott. Det var vel det.. Og idiotisk å ikke sette innpå Arshavin mye tidligere enn det vi gjorde. Greit nok det med at "Hiddink kjenner spillertypen", men det får da være måte på. Han har vert veldig god for oss og burde vert byttet inn mot Diaby i stedet for v.Persie. Og så synes jeg Nasri burde startet. Det var jo faen en tragedie å se på den midtbanen vi hadde. Fy faen.

walcott har litt for mange innlegg som går til ingenting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...