Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898
Chelsea var IKKE en gang god idag, det var lett å se. Vi ville ha eid dem hvis vi hadde et lag uten skader.

Hva mener duAt de skal overkjøre oss? Det er jo to gode lag som spiller mot hverandre? Hadde forundret meg om Chelsea hadde overkjørt oss, eller omvent. Dessverre hadde vi ikke dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
Ok bra det ihvertfall. Eboue kan tydeligvis ikke spille høyreback, så hva faen blir det dere stiller med på Anfield da? Dere må ikke tape der, please!

Eboue kan spille som en høyreback, og er en veldig god en. Offensiv er han veldig god, bakover ikke like god som Sagna. Men god er han! Ja, han burde solgt deg så fort, Sagna hadde kanskje gjort en bedre jobb. MEN MEN.

Men vi ta tapte mot chelsea for det første, og vi spilte en helt grei kamp. Nesten som vi tapte 5-0. Det er synd, men ingen krise. Hvis vi fortsatt har de spillerne vi har + henter noen til neste år. Kan det bli gøy. HVIS vi ikke vinner noe heller neste npr(altså hvis vi ikke vinner CL iår, gud forbyr) SÅ kan Wenger få sparken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror dette er situasjonen som hendte i dag, en melding som ble sendt inn på BBC:

"Wenger had to prioritize, and the FA Cup is the least important trophy."

Etter nok et uavgjort av Aston Villa idag så er vel Arsenal sikkert 4.plass?

Så eneste prioriteringer jeg kan se er å få tilbake skade spillere og Champions league.

Har vel ingen reel sjanse til å ta 3-2plass?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Tror dette er situasjonen som hendte i dag, en melding som ble sendt inn på BBC:

"Wenger had to prioritize, and the FA Cup is the least important trophy."

hehhe, hvorfor er så gira at Arsenal skal til Fa cupen eller?

Lenke til kommentar

Wenger nevner at banen var så dårlig at det "aldri vil bli spilt en god kamp på den banen". Han sier ikke at det er derfor dere tapte men at det blir vanskelig å spille skikkelig med en slik bane. Leste noe av det samme på BBC og så...

"Neither side is able to ping their passes about because it isn't rolling properly. I think that's taken something out of the game, and that's a shame."

"The pitch has cut up horribly already - frankly it's a rubbish surface to try and play slick, passing football on already, so heaven knows what Manchester United and Everton will find tomorrow."

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Det har han rett i. Men samma faen. Jeg visste at vi skulle tape, etter at vi putta. Chelsea kommer ALLTID tilbake.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Sant det, Chelsea sine mål kommer bare fra langballer i dag uansett, boring shit. :p Hehe. Gleder meg noe helt villt til de oppgjørene ja, blir magisk.

Og ja, vi skal prøve å komme oss til finalen i morgen også ta Chelsea på Wembley for dere! :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Gleder meg skikkelig til United-oppgjørene! De vil i hvertfall spille fotball og da kan vi få rom å angripe i. Dette Chelsea-laget er ufattelig trist og håper United/Everton gruser de som bare faen.

Er ganske sikker på at vi reiser oss mot Liverpool og får minst uavgjort

Ikke si det. Håper Chelsea dreper Man u. Orker å se Manu vinne noe iår(-Ligacupen tells ikke og den andre klubb-vm shiten). Liverpool vinner serien, Chelsea Fa-cupen, og vi CL. det hadde vært deilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...