Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er "nesten" ikke mulig at han sa det. Dogshit er jo den største dritten utpå enhver fotballbane.

 

"Dogshit", seriøst? Og det skal være ditt kallenavn på Drogba?

Vært en bra jevn kamp så langt. Spennende dette :)

 

Så seriøst var det ikke. Men at han er en drittsekk skjønner jo alle. Forøvrig Chelseaspillerne detter ganske lett i dag også. Akkurat som på tirsdag.

 

Enig med deg jeg, selv som Chelsea fan. Syntes bare akkurat "Dogshit" var litt fantasiløst:P hehe. Jeg er glad om Chelsea drar iland dette, men om det er noe usportslig som gjør at vi vinner så vil jeg nok seieren ha litt dårlig ettersmak.

Lenke til kommentar
Vi spilte helt OK mot Chelsea, det var helt jevnspilt. Hadde vi spilt med sagna, gallas\DJ, hadde vi klart oss bedre.

 

Ja, med Eboue osv. på høyreback blir det bare litt for vanskelig, enig. Synd med forsvarerne som måtte bli skadet før denne kampen mot Chelsea som har en sterk Drogba på topp.

 

God innsats ihvertfall, synd Wenger tok litt feil i dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Vi var elendige idag, greit nok. Men Chelsea spilte som et bunnlag! 10mann i forsvar?!? Trodde at det var et opprør mellom to topplag, der tok jeg visst feil. Dessuten spilte de skitten som f...

 

Må spy!

 

Var vi elendig? Trodde du virkelig at vi skulle overkjøre Chelsea? Ingen i verden klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...