Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fabregas pådro seg et gultkort og er trolig suspandert i neste kamp mot Wigan.

Liquidkey BTW: Så sa Henry noe lignende i før sommeren...

Jo sant nok, men det hadde mye med ledelsen i arsenal å gjøre.

Ledelsen og ledelsen. Jeg mener at Henry brukte Dein og usikkerheten rundt Wenger som en unnskyldning til å stikke til Barca. Innerst inne hadde han vel ikke tro på flere medaljer med Arsenal, og valgte å dra til et lag hvor sjansene for dette var større.

Men vi savner han ikke. :)

Lenke til kommentar
Fabregas pådro seg et gultkort og er trolig suspandert i neste kamp mot Wigan.

Liquidkey BTW: Så sa Henry noe lignende i før sommeren...

Jo sant nok, men det hadde mye med ledelsen i arsenal å gjøre.

Ledelsen og ledelsen. Jeg mener at Henry brukte Dein og usikkerheten rundt Wenger som en unnskyldning til å stikke til Barca. Innerst inne hadde han vel ikke tro på flere medaljer med Arsenal, og valgte å dra til et lag hvor sjansene for dette var større.

Men vi savner han ikke. :)

Enig. Jeg synes laget er mer kreativt. Og bare se på hvordan spillere som fabregas har blomstret denne sesongen!
Lenke til kommentar

Jo, han sa at han kommer til å vurdere mulighetene sine til sommer, med mindre han får mer spilletid. Er jo ikke rart at han vil spille mer enn det han gjør, og det tror jeg han får også, selv om midtbanen er utrolig overbefolket. Men sesongen er lang, og vi vil nok erfare både skader og suspensjoner. Abou sier jo selv at han er forberedt til å vente på sin sjanse og at han uansett ikke forlater klubben i januar.

Kilde

Diarra går også ut og sier noe av det samme som Diaby her. I en tidligere artikkel sa han at han kommer til å vurdere klubbskifte om han ikke får mer spilletid. Syns det er helt latterlig av han å si noe sånt. Han er ny og bør forvente mer tid å overbevise på trening. Dessuten er minst like mye konkurranse i midtbanen i Arsenal som i Chelsea.

Ellers varmer det å lese dette. Håper det ligger noe i det Stevie sier her. :)

Kan også nevne at Theo ble MoM i England U21s 2-0 seier over Bulgaria. Selv om han ikke scoret noen mål var han mye involvert i kampen og fikk på slutten straffe som Newcastles James Milner scorte på. Referat her.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Beklager med seint oppdatert post, men det er nå gjort. Har vært litt opptatt io det siste bare:D

Da kan jeg starte opp en nye ting

Hvordan tror dere kampen mot Wigan går?

Hvem tror dere blir erstatteren til Fabregas?(som nå er ute en kamp på grunn av gule kort)

Jeg tror vi vinner 2-0

Erstatteren blir kanskje Song, Diaby eller Denilson. Synes disse skal få vise seg fram:D

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

På lørdag må vi klare oss uten Cesc, Flamini, Gilberto, Hleb og Diaby. Cesc er som kjent suspendert, Flamini og Diaby sliter med småskader, mens Hleb er ute i ca. 21 dager etter landslagsamlinga. Gilberto kommer til å være sammen med Brasil til i morgen og kan åpenbart ikke spille på lørdag. Tror Diarra endelig får starte i sin yndlingsposisjon sammen med Denílson. Tror det skal gå helt greit å bruke "carling cup-midtbanen" mot Wigan. :p Ser for meg noe slikt: Rosicky - Denílson - Diarra - Ebu/Walcott

Ellers får vi nok se en helt ordinær forsvarsrekke og Eduardo på topp sammen med Adebayor. Van Persie er tilbake i trening, men er ikke fit nok til å møte Wigan ennå. Senderos er offisielt klar, men tviler sterkt på at han får starte.

Lenke til kommentar

Ja, herlig! Gallas var utrolig idag, må også rose Bendtner som var hjerne bak begge målene. Til tross at Arsenal hadde allerede i gang i angrip, men Bendtner tok en vend to ganger med det Arsenal gjorde. Dermed forandret han Arsenals spillmønster og forvirret Wigan. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...