invalid_user Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Neida, vi vinner 5-3 etter et par Cech-brølere. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 haha, bedre en rafa i værtfall, sitter bare å skuler Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Neida, vi vinner 5-3 etter et par Cech-brølere. Lol! Fantastisk Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 HAHAHA, det er bare Wenger som kan gjør det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha, herlig av Arsene. Men faen, de neste to kampene til Arsenal gjør at selve Man Utd semi-finalen gleder jeg meg mindre til enn Chelsea og Liverpool-kampene deres. Gleder meg så jævlig til Arsenal - Chelsea, elsker de kampene. Er STOR Arsenal-supporter i begge kampene; spesielt Liverpool kampen. Dere MÅ ta ett poeng på Anfield, hvis ikke alle 3. Btw, herlig å se Adebayor gjøre det så bra etter så mange Arsenal fans jeg har snakket med har sagt (mens han var ute skadet) at han kan bare dra nå, trenger ikke å komme tilbake en gang. Håper også Ade putter the winner i begge kampene nå på lørdag og tirsdag. Do it Ade! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Neida, vi vinner 5-3 etter et par Cech-brølere. Mener jeg leste et sted at Cech skulle hviles i denne kampen, klarer ikke å finne igjen utsagnet til Hiddink slik at jeg får bekreftet det Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Haha, herlig av Arsene. Men faen, de neste to kampene til Arsenal gjør at selve Man Utd semi-finalen gleder jeg meg mindre til enn Chelsea og Liverpool-kampene deres. Gleder meg så jævlig til Arsenal - Chelsea, elsker de kampene. Er STOR Arsenal-supporter i begge kampene; spesielt Liverpool kampen. Dere MÅ ta ett poeng på Anfield, hvis ikke alle 3. Btw, herlig å se Adebayor gjøre det så bra etter så mange Arsenal fans jeg har snakket med har sagt (mens han var ute skadet) at han kan bare dra nå, trenger ikke å komme tilbake en gang. Håper også Ade putter the winner i begge kampene nå på lørdag og tirsdag. Do it Ade! Ja vi håper jo også at vi tar pool, men det blir nok kanskje for tøft i morgen mot Chelsea.. Blir vel Silvestre - Song - Kolo - Eboue. Er vel ikke den sterkeste forsvarsrekka vi har hatt, akkurat. Drogba er så jævlig god for tiden. Men alt kan jo skje Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Synes faktisk den oppstillingen er hakket bedre enn Gibbs - Silvestre - Toure - Eboue. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Neida, vi vinner 5-3 etter et par Cech-brølere. http://i40.tinypic.com/1rpzzb.jpg Pellegrini var ikkje så verst han heller! Endret 17. april 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Haha, utrolig hva som blir fanget opp på kamera. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 HAHA! Sinnsykt fail! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da var det tid til å tippe lag. Bac er garantert ute dessverre mens Gibbs må ta en seint fitness test. Selv om han imponerte mot Villarreal burde vi kanskje ikke risikere å spille han i en FA Cup semifinale mot Chelsea, selv om han til dels fortjener etter å ha vært en del av FA Cup laget som har kommet såpass langt. Og siden forsvaret vårt er såpass svekket tipper jeg at Wenger stiller med 4-3-3/4-5-1, og jeg tror at det kan fungere ganske godt mot Chelsea. Lukasz Fabianski Emmanuel Eboué - Kolo Touré - Alexandre Song - Mikaël Silvesre Abou Diaby - Cesc Fabregas - Denílson Theo Walcott - Emmanuel Adebayor - Andrei Arshavin Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fabianski Eboue - Song - Toré - Silvestre Arshavin - Fabregas - Denilson - Walcott Rvp - Adebayor Tror dere Rvp spiller? Hvis ikke går jeg også for laget til iRoman. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tror: Fabianski Eboue - Song - Touré - Silvestre Walcott - Fabregas - Denilson - Arshavin Rvp - Adebayor Ingen grunn til at Walcott og Arshavin skal bytte plass slik som du har satt opp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Walcott vs. Cashley! Jeg gleder meg til denne kampen mer enn noen som helst kamp som ikke har involvert Utd i denne sesongen. Håper det blir ekstraomganger og høyt dramanivå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tror: Fabianski Eboue - Song - Touré - Silvestre Walcott - Fabregas - Denilson - Arshavin Rvp - Adebayor Ingen grunn til at Walcott og Arshavin skal bytte plass slik som du har satt opp Greit, var nok litt kjapp. Mener selvsagt det samme som deg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Håper det blir ekstraomganger og høyt dramanivå. Ikke faen. Vi har en ekstremt viktig kamp mot Liverpool bare 3 dager senere. Du vil vel ikke at vi skal tape den kampen, gjør du? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Walcott vs. Cashley! Jeg gleder meg til denne kampen mer enn noen som helst kamp som ikke har involvert Utd i denne sesongen. Håper det blir ekstraomganger og høyt dramanivå. NEI! Det må bli avgjort i løpet av 90 min, ellers dør jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå