Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, herlig av Arsene. Men faen, de neste to kampene til Arsenal gjør at selve Man Utd semi-finalen gleder jeg meg mindre til enn Chelsea og Liverpool-kampene deres. Gleder meg så jævlig til Arsenal - Chelsea, elsker de kampene. Er STOR Arsenal-supporter i begge kampene; spesielt Liverpool kampen. Dere MÅ ta ett poeng på Anfield, hvis ikke alle 3.

Btw, herlig å se Adebayor gjøre det så bra etter så mange Arsenal fans jeg har snakket med har sagt (mens han var ute skadet) at han kan bare dra nå, trenger ikke å komme tilbake en gang. Håper også Ade putter the winner i begge kampene nå på lørdag og tirsdag. Do it Ade! :)

Lenke til kommentar
Haha, herlig av Arsene. Men faen, de neste to kampene til Arsenal gjør at selve Man Utd semi-finalen gleder jeg meg mindre til enn Chelsea og Liverpool-kampene deres. Gleder meg så jævlig til Arsenal - Chelsea, elsker de kampene. Er STOR Arsenal-supporter i begge kampene; spesielt Liverpool kampen. Dere MÅ ta ett poeng på Anfield, hvis ikke alle 3.

Btw, herlig å se Adebayor gjøre det så bra etter så mange Arsenal fans jeg har snakket med har sagt (mens han var ute skadet) at han kan bare dra nå, trenger ikke å komme tilbake en gang. Håper også Ade putter the winner i begge kampene nå på lørdag og tirsdag. Do it Ade! :)

Ja vi håper jo også at vi tar pool, men det blir nok kanskje for tøft i morgen mot Chelsea.. Blir vel Silvestre - Song - Kolo - Eboue. Er vel ikke den sterkeste forsvarsrekka vi har hatt, akkurat. Drogba er så jævlig god for tiden. Men alt kan jo skje ;)

Lenke til kommentar

Da var det tid til å tippe lag. Bac er garantert ute dessverre mens Gibbs må ta en seint fitness test. Selv om han imponerte mot Villarreal burde vi kanskje ikke risikere å spille han i en FA Cup semifinale mot Chelsea, selv om han til dels fortjener etter å ha vært en del av FA Cup laget som har kommet såpass langt. Og siden forsvaret vårt er såpass svekket tipper jeg at Wenger stiller med 4-3-3/4-5-1, og jeg tror at det kan fungere ganske godt mot Chelsea.

Lukasz Fabianski

Emmanuel Eboué - Kolo Touré - Alexandre Song - Mikaël Silvesre

Abou Diaby - Cesc Fabregas - Denílson

Theo Walcott - Emmanuel Adebayor - Andrei Arshavin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...