Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Fabianski

Eboué - Kolo - Silvestre - Gibbs

Theo - Cesc - Song - Nasri

van Persie - Adebayor

 

Mannone

Diaby

Denílson

Ramsey

Vela

Bendtner

Eduardo

 

Hvor i helvete er Sagna!? Vi har heller ingen forsvarspillere på benken. Blir noen skadet der sliter vi litt. Heldigvis kan Kolo, Silvestre og Song bekle flere posisjoner i forsvaret så det vil nok gå greit, men likevel. Gledelig å se Dudu på benken.

 

Pirés starter. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nvm, iRoman var raskere.

 

Men ja, hva skjer med Sagna? Hviles? Denilson hviles vel også. Men jeg hadde nok heller satt Sagna på beken i stedet for Ramsey dersom han var skadefri, så han har vel pådratt seg noe?

 

Villareal laget er forøverig ikke å kimse av.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Helt utrolig at vi vinner den kampen. De langskuddene til Lampard/Essien er farlige. Og Drogba er farlig ikke minst.

 

Forøverig var det feilaktig annulering av målet til Adebayor. De var like gode i den duellen der tbh.

 

Angående offsiden på Rosicky er jeg usikker. I så fall hårfin.

 

Hvis du husker ifjor nå vi spilte der mot chelsea. Vi tapte 2-1 etter at vi leda, scoring av Sagna. Ene målet til Drogba var offside. Så det det var mer enn deilig at vi putta e "offside" mål:D

Lenke til kommentar

Enig at vi trenger et mål til. Ade viser positive takter. RvP også. Song har eid midtbanen og Walcott eier siden sin sammen med Eboue. De har vært de beste i første.

 

Fabianski et bare gode involveringer. Gibbs er grei. Silvestre litt shaky. Ellers er jeg litt skuffet over Cesc. Unødvendig å være overlegen i den situasjonen der Villareal spilleren får gult. Kunne jo tatt ham i hånda. Ellers har han heller ikke spilt fantastisk, men det kan jo skyldes at han akkurat har kommet tilbake fra skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...