Atald Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ... og Cashley er alltid ræv, så på den siden er man sikret. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tror nok vi har sjans om Adebayor har dagen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Arsenal kan møte United opptil fire ganger i løpet av den siste måneden av denne sesongen (om begge går videre i kveld, samt. vinner kampene i helga). To ganger i CL, i FAC-finalen og i PL. Synes det har blitt altfor få av disse møtene, så hadde vært herlig med fire kamper mellom lagene på kort tid. Arsenal har kanskje ikke hatt en god sesong, men begynner å finne formen og nesten alle spillerne er tilbake fra skader, så kan bli gøy. Tror ikke det vil være like mye prestisje som det var da Keane og Vieira møttes, men er fortsatt ganske spennende når Arsenal og United spiller mot hverandre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nesten alle spillerne tilbake fra skadet? Kødder du? Gallas, Clichy, Almunia, Diaby er alle ute. Dessuten er også Djourou skadet. Eduardo er vel heller ikke 100% Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du glemmer Rosicky, som aldri i verden kommer til å være 100% før neste sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du glemmer Rosicky, som aldri i verden kommer til å være 100% før neste sesong. Regner ikke med at han noen gang kommer tilbake egentlig, http://www.arsenal.com/the-match/injury-news Ser ut som at RvP også er skadet. Står ikke noen update for Eduardo, men regner ikke med at han starter. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Tomas RosickyThursday, April 9, 2009 One player who will have to wait a little longer for his comeback is Tomas Rosicky. The Czech star was rumoured to be returning for the Reserves against Tottenham this evening but he has yet to shrug off his groin injury. "Tomas Rosicky, at the moment, is not close to coming back. We have to be very patient there as well," said Wenger. Off.. Stakkars mann Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Diaby er tilbake, så der tok du feil Benbjo. Men ja, Latias, kødder du? Nesten hele forsvaret til Arsenal er ute med skade. Uansett, Utd - Arsenal er favorittkampen min (mye pga. bror/gode venner som er Arsenal-supportere så blir litt internt), så håper vi møtes en del nå i april/mai, og ikke bare den ene gangen i PL. Men må si, tror Utd ryker i kveld og at Drogba blir litt for mye for forsvaret deres på lørdag, så det ser ikke så pent ut. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Alt kan skje, tc. Men du har nok rett. Drogba blir kanskje litt for mye for forsvaret vårt.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "Abou Diaby is in the squad for the Villarreal game after his thigh injury but is not expected to start. “Diaby is just coming back. It was his first day in training today. He will be fit certainly for Saturday but for tomorrow he will be a bit short” revealed Wenger". Om han får spille er det de siste 10. Regner det som skadet siden han egentlig ikke er aktuell Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Off.. Stakkars mann Å faen. Må være første tilfelle av en slik skade jeg noensinne har hørt om. Håper vi får se Tomas skinne for Arsenal igjen. Fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nesten alle spillerne tilbake fra skadet? Kødder du? Det var nok dumt sagt, ja. Poenget var at Arsenal har kommet i form i det siste. Var det ikke snakk om at Djourou skulle være klar til Chelsea-kampen? Eduardo blir vel 100% innen noen uker? United har jo også skadde spillere: Rosicky = Hargreaves Gallas = Brown Diaby = Fletcher Så dere har ikke mer enn 2-3 skader mer, men er jo klart at United har en bredere stall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Off.. Stakkars mann Å faen. Må være første tilfelle av en slik skade jeg noensinne har hørt om. Håper vi får se Tomas skinne for Arsenal igjen. Fantastisk spiller. Enig, en av de favorittspillerne mine i Arsenal egentlig. Spesielt når broren min har vist meg hundrevis av videoer av hva han bidrar med i de fleste kampene han har spilt for dere osv. Bra mann. Benjbo, ja greit nok det, men man kan ikke si at han er skadet når han ikke er skadet. Pluss at vi/Latias snakket om nå i denne delen av sesongen framover til mai, ikke akkurat denne kampen mot Villareal i kveld. Tror dere går videre i kveld uansett, Villareal uten Senna er som oss uten Ronaldo i fjor eller dere uten Fabregas i år. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Off.. Stakkars mann Vel, det der er plagsomt, men ikke uvanlig eller særlig farlig. At han får en lyskeskade etter å ha vært ute i et drøyt år er ikke så rart. Og han kommer til å gjøre comeback, han har jo sagt det selv, på video, til Arsenal TV Online. Det eneste jeg stiller meg litt skeptisk til er det at skaden hans var såpass sjelden at jeg frykter at han kan slå den opp igjen. Det ville vært grusomt. Uansett, Utd - Arsenal er favorittkampen min (mye pga. bror/gode venner som er Arsenal-supportere så blir litt internt) <33 Når det er sagt så håper jeg ikke at vi møtes 4 ganger, det blir for mye midt i russefeiringa og eksamenstullet. Hadde vært greit om Porto slo dere ut i kveld, men Man Utd - Arsenal i FA Cup-finalen er noe jeg virkelig ønsker. Dessverre tror jeg, i likhet med deg, at Drogba blir for mye for det reduserte forsvaret vårt. Dessuten har de fått Essien tilbake og han pleier jo å storspille mot oss. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ahhhh, surt at V.persie er skada. Viktig spiller. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvor står det at han er skadet? På arsenal.com står det at han skulle ta en fitness-test i morges, men arsenal.com har ikke skrevet noe om det ennå. Er fortsatt håp :-) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Håper og tror v. Persie er frisk. Men vi får vel ikke se han i kveld.. Men kanskje mot Chelsea. Arsenal-Chelsea i fjor Husker kampen godt Endret 15. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Helt utrolig at vi vinner den kampen. De langskuddene til Lampard/Essien er farlige. Og Drogba er farlig ikke minst. Forøverig var det feilaktig annulering av målet til Adebayor. De var like gode i den duellen der tbh. Angående offsiden på Rosicky er jeg usikker. I så fall hårfin. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Enig med målet til Ade, men det var nok offside på Rosicky.. Ser slik ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå