Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Tror du faktisk bør lese hva jeg skrev, og ikke tolke det i vilden sky. Det var en klønete takling med et uheldig ufall.

Har du hørt om ironi?

Det var ikke ironi, men sarkasme du uttrykte der. Og har du fortsatt ikke fått med deg at ironi ikke alltid er like lett å oppfatte på nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wigan - Arsenal går ikke på canal+ idag??? Helvete altså, er jo ikke for noen annen grunn at jeg bestilte meg canal+

Sikker på at den ikke går på Canal+ Sport 2? Står ikke oppført noen kamper for den kanalen, men de pleier vanligvis å vise PL.

 

Der viser de Italiensk fotball.

Kampen går desverre kun som opptak kl 22.30 på canal+ sport1

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Fabianski har vært elendig så langt. Men tror vi ikke kan skylde på da han slapp inn, 5 arsenal spiller så på mido skyte. Men han burde vel kanskje tatt den. Wigan forsetter å presse. INN MED ADEBAYOR, UT MED DANSKEN.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har tatt en titt på kampprogrammet vårt vs Villa sitt. Tror faktisk de blir jævla spennende om 4.plassen. De er bare tre poeng bak og de har et MYE lettere program enn oss.

 

Vi:

18 Liverpool (A) - Tap

25 Middlesbrough (H) - Seier

 

May

2 Portsmouth (A) - Seier

9 Chelsea (H) - Uavgjort

16 Man Utd (A) - Tap

24 Stoke (H) - seier

 

altså 10 poeng.

 

Villa:

12 Sun 14:00 H Everton PREM

18 Sat 15:00 H West Ham United PREM

25 Sat 15:00 A Bolton Wanderers PREM

May 2009

4 Mon 20:00 H Hull City PREM

9 Sat 15:00 A Fulham PREM

16 Sat 15:00 A Middlesbrough PREM

24 Sun 16:00 H Newcastle United PREM

 

Eneste poengtapet jeg kan se er mot Everton, evt mot Fulham borte

Det gir de en poengsum på 17-19 poeng og fjerdeplass.

 

Ergo vil de ha ca 6 poeng mer enn oss når sesongen er ferdig.

 

Vi kan bare håpe på at de har skikkelig uflaks i et par kamper til hvis vi fortsetter å spille å bedritent som vi har gjort i dag.

 

Kampen om fjerdeplassen er faktisk ikke avgjort! Allerede ved neste seriekamp kan vi ligge likt.

 

Der scorte vi faktisk. 1-1. Men poenget mitt gjelder likefult. Vi er faktisk nødt til å slå 2 av lagene Liverpool, Man U, Chelsea for å sikre 4. plassen. Jeg kan ikke helt se hvordan det skal skje. Pool og Chelsea er begge i kjempeslag for tiden. Man U er også alltid vanskelige.

 

jaja, 1-2 til oss :p SILVESTRE. Still, vi har ikke vært gode denne kampen i det hele tatt. Vi må skjerpe oss selv om vi nå igjen har 6 poeng ned til Villa.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

DIGG DIGG DIGG. Når adebayor kom inn, så fikk angrepet en helt annet dimensjon! Arshavin fikk også mer rom, og da visste han hvorfor vi kjøpte han. Tror dessverre DJ ikke rekker kampen mot VILL, så Silvestre stepper inn. Nå mangler vi "bare" : Gallas, Almunia, Rosicky, DJ og Diaby. Jeg tror vi kan gjøre det bedre enn flere tror, håper vi kan vinne CL(første gang i klubbens HISTORIE(!) OG vinne FA-CUPEN. Da ha sesongen blitt veldig bra.

Lenke til kommentar

Brakk ikke Santi Cazorla beinet?

 

Red.: "Santi Cazorla, Villareal's versatile presence in the midfield will miss the Arsenal match with an ankle fracture sustained in the Liga encounter with CD Almeria. In fact, the Spanish international will be out for four months or more."

 

Kilde: http://www.soccerblog.com/2009/04/santi_ca...ss_cl_quart.htm

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Forsvaret vårt begynner å se begredelig ut.

 

Sagna - Toure - Silvestre - Gibbs er ikke akkurat verdensklasse. Skulle likt å se Wenger teste ut noe slikt som:

 

Eboue - Toure - Song - Sagna. Tror hvertfall Sagna kan spille venstreback? Evt så kan Silvestre det. Gibbs er rett og slett ikke god nok pdd, selv om han var ok i går.

 

Tror nok ikke vi klarer å vinne CL med det laget vi har pdd, men selvsagt kan alt skjer. Problemet er vel at Barcelona ser nesten uslåelige ut akkurat nå. Dessuten tror jeg at dersom Man U går videre så er de sterkere enn oss over to kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...