Benbjo Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eduardo burde vel være tilbake snart? Rosicky får vel muligens et par kamper mot slutten av sesongen når 4.plassen er sikret. Hva skjedde med Almunia/Gallas forresten? Fikk ikke sett kampen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Rossi landa på Almunia i ein duell, og Almunia skada ankelen. Seinare landa Rossi på Gallas etter at Song hadde felt Rossi, og Gallas skada kneet. Gallas ser det visstnok dårlig ut for resten av sesongen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Rossi var virkelig farlig ute på matts i går ... Mtp. at han skader to av våre spillere ved å lande på dem ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Om du ser det på den måten så kan du jo si at Song skada Gallas. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Den tankegangen likte jeg ikke helt ... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg tenkte faktisk den tanken i går da situasjonen inntraff, og vi hadde det litt morro med det i går. Klønete takling av Song som tilslutt endte med å skade Gallas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Satser på at Wenger også har den tankegangen da. Kan ikke ha spiller i troppen som kan komme til skade for å prøve å skade en motspiller sånn at motspilleren skader en medspiller. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tror du faktisk bør lese hva jeg skrev, og ikke tolke det i vilden sky. Det var en klønete takling med et uheldig ufall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gallas ute for resten av sesongen Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tenkte meg det, typisk oss. Mister en veldig viktig og rutinert spiller resten av sesongen. Samme med Almunia, endelig har han blitt bedre og er i sitt livsform, men må selfølgelig bli skada. Håper DJ erstatter Gallas(99%) sikker på det, silvestre er en vandrende katastorfe. Fabianski visste oss vel alle han ikke er langt dårlige en Almuna, og kommer til å erstatte han. Desverre er også Clichy ute og mister også VILL kampen, så håper at Gibbs tar hans plass. Så får vi håpe at Van persie og Diaby blir klar mot Wigan. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skadeproblemene våre begynner å bli usaklig store. Nå som vi endelig har fått tilbake Cesc, Theo, Ade og Dudu, så får vi skader på Gallas, Almunia, Clichy, Diaby og RvP. Det hadde vært gøy å få testet hvor gode vi er med full stall, men det må vi vente enda lenger på. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ser frem til neste sesong. håper vi klarer å holde oss unna skadene da. hadde vært veldig spennende å se arsenal still så sterkt som mulig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ser frem til neste sesong. håper vi klarer å holde oss unna skadene da. hadde vært veldig spennende å se arsenal still så sterkt som mulig. Ja. Neste sesong med et noen lunde skadefritt lag blir en drøm. Vi har eg veldig bra lag hvis folk holder seg skadefrie Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Alle kan si hva de vil om Adebayor, men vil man vinne ting som CL, trenger dere en som han nå for tiden. Sier bare, to kamper etter han har vært tilbake, 3 mål. Alt gjennom Fabregas og. Adebayor trenger gode spillere bak han, men det gjør han ikke til en dårlig spiller. Mannen har talent, simple. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja. Adebayor er definitivt en spiller som kan score en god del mål med gode spillere bak seg. Avslutningen mot Villareal var verdens klasse, og han er en spiller som virkelig kan få alt til å klaffe hvis han blir servert. Det er trist for dere med tanke på skadene, men jeg tror fortsatt dere går videre til en semi-finale mot United/Porto. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Wigan - Arsenal går ikke på canal+ idag??? Helvete altså, er jo ikke for noen annen grunn at jeg bestilte meg canal+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tror du faktisk bør lese hva jeg skrev, og ikke tolke det i vilden sky. Det var en klønete takling med et uheldig ufall. Har du hørt om ironi? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Wigan - Arsenal går ikke på canal+ idag??? Helvete altså, er jo ikke for noen annen grunn at jeg bestilte meg canal+ Sikker på at den ikke går på Canal+ Sport 2? Står ikke oppført noen kamper for den kanalen, men de pleier vanligvis å vise PL. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja. Adebayor er definitivt en spiller som kan score en god del mål med gode spillere bak seg. Avslutningen mot Villareal var verdens klasse, og han er en spiller som virkelig kan få alt til å klaffe hvis han blir servert. Det er trist for dere med tanke på skadene, men jeg tror fortsatt dere går videre til en semi-finale mot United/Porto. Du har rett. Adebayor er en spiller i verdensklasse når han blir servert ordentlige baller. Ja det er trist med tanke på skadene, derfor gleder vi oss til neste sesong OM de fleste holder seg skadefrie. Da vil vi se hvilket sterkt lag vi egentlig har, og det er imponerende å se hvordan de såkalte reservespillerene har klart seg denne sesongen. Håper vi klarer 0-0 mot Villareal hjemme. Eller å vinne så klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå