Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Very nice. Tror ikke vi taper på Emirates, men 1-1 eller 2-2 er en realitet. Med 2-2 er vi ute og 1-1 blir det ekstraomganger og kanskje straffe. Håper vi vinner!

 

Vil si det er 60-40 i favør oss om avansement.

 

Veldig bra at Porto klarer 2-2 på OT. Da kan de faktisk gå videre.

Lenke til kommentar
Tror jeg er den eneste her inne som gjør det.

Pardon my french, men hva faen? Du heier da for pokker ikke på Manure i en kamp som ikke har noe å si for Arsenal.

 

Ser greit ut i London nå med tanke på avansement, men hvordan var det med frisparket til Cesc? Om han ikke ga noe tegn til at han ville vente på at muren skulle flyttes kan han faktisk skyte når som helst, men om han derimot ga tegn til dommeren om at muren skulle flyttes/stilles opp må han vente på fløyta. Sitter med en bitter smak av at Øvrebø dreit seg ut der.

Lenke til kommentar

Atald, det har bare blitt sånn for meg at er det et lag jeg håper grøttekjører Liverpool til Namskogan familiepark, så er det United, det er til og med bedre at de får den æren enn oss. Dette håper jeg ikke varer lenger enn denne sesongen (hater United hinsides mye), men jeg har opplevd interne hendelser etter 4-1-seieren til Liverpool over United. Ryker vi mot United håper jeg de får gleden av å sende Pool ned i hestedritten.

 

føler ikke jeg fikk uttrykt meg på en helt eksakt måte, men jeg har pgså utviklet et enormt hat mot Pool de siste 2 årene, spsielt deler av denne sesongen og litt av forrige, og nå er jeg skikkelig giret på at de skal trøkkes så ned. men United og Bottenham har, som alltid, delt tronen over pikklag.

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

1-1 er jo helt greit det. Er ganske sikker at vi slår dem hjemme på Emirates, som sagt alt kan skje. Må huske at de er et ganske godt lag, så her må vi ha full konse. Etter det Wenger sa, så må vi klare oss uten Almunia(når han endelig er i form) 2-3 uker. Det er virkelig synd, men men typisk oss. Fabianske visste idag at han takler nivået, men spørsmålet er om han er stabil nok. Andre skaden vår mot Vill var jo vår godeste mann William Gallas, og han blir vel ute i langt tid. Virkelig synd. Gode nyheten at vi får tilbake Diaby og v.Persie. Så vi kommer til å mangle spillere som: Almunia, Rosicky(faen jeg savner deg), Gallas og Eduardo.

 

Herregud, det er vel ikke mulig at en Arsenal fan blir ikke vil at Manu skal ha en helvete sesong og tape mot alle og alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...