Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Faen i helvete!! Marcos Senna.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Faen vi klarer jo ingenting! Få folkene framover da for helvete.. Konverterer til United-Porto en stund nå. DER skjer det saker Edit: Dobbelpost. Endret 7. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du er litt av en supporter Torstein. Er jo klart at du må se den kampen der det skjer mest. Dette går forresten rett til helvete. Keeperbytte, Gallas må trolig gå av og generelt dritdårlig spill. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fy faen, nå må Wenger tenke hardt på han skal gjøre. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Alt går galt. Fy faen i helvete. Dette er en katastrofe. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Walcott, hva faen er det med han? Jævla lille, spinkle kødd som ikke har annet enn fart. BLir så jævlig provosert, han kan jo ikke en dritt. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 syns egentlig walcott var ganske god. nasri så jeg lite til Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fytti steike for en dritt-omgang. 2 skader for hvelvete Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tror kanskje denne omgangen er min verste Arsenal-opplevelse denne sesongen. Alt har gått galt. Det er ikke et jævla lyspunkt i sikte heller. 2-0 er jeg fornøyd med etter dette. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du har rett, og om det er lys i enden av tunnelen/lyspunkt eller samme faen, er det bare et tog som rævkjører helle faenskapet. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 rossi skader 2 arsenal spillere med å falle på dem. vær forsiktig Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du er litt av en supporter Torstein. Er jo klart at du må se den kampen der det skjer mest. Dette går forresten rett til helvete. Keeperbytte, Gallas må trolig gå av og generelt dritdårlig spill. Å herregud. Selvfølgelig ser jeg Arsenal! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Men du SA jo at du konverterte til United-kampen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Men du SA jo at du konverterte til United-kampen... Kan jo hende at han har to TV'er da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Ja det sa jeg. Jeg var sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Edit: Ja har to tv'er, men ser nok bare kamp på den ene Endret 7. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 For et skittent møkkelag Villareal er. Først en latterlig filming for å prøve å få Cesc utvist, også kaster tilskuerne mynter på Cesc etterpå, som ikke har gjort en dritt. Ble vanvittig provosert nå. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hahaha, latterlig filming, forbanna horeunge. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Innleggene våre er av Jenter 12-nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå