123321123321 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kveldens tropp: 1 Manuel ALMUNIA (GK) 3 Bacary SAGNA 4 Cesc FABREGAS 5 Kolo TOURE 8 Samir NASRI 10 William GALLAS 12 Carlos VELA 14 Theo WALCOTT 15 DENILSON 17 Alex SONG 18 Mikael SILVESTRE 20 Johan DJOUROU 21 Lukasz FABIANSKI (GK) 22 Gael CLICHY 25 Emmanuel ADEBAYOR 26 Nicklas BENDTNER 27 Emmanuel EBOUE 40 Kieran GIBBS Kan få satt opp et godt lag ut ifra den troppen der. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Håper Wenger går for samme formasjon som sist kamp, det fungerte utrolig godt. Ser for meg at vi stiller med dette laget: Almunia Sagna - Kolo - Gallas - Clichy Denílson - Song Theo - Cesc© - Nasri Adebayor Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det laget ser fryktelig sterkt ut! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det gjør faktisk det, til tross for at vi mangler van Persie, Eduardo, Rosicky og Diaby. Jeg må i tillegg påpeke hvor mye Denílson og Song har vokst denne sesongen. Jeg husker førstnevnte i bortekampen mot Fulham i starten av sesongen, hvor han var helt forferdelig, men jeg føler at han har blitt mye mer moden med ansvaret han fikk i Cescs fravær og har dessuten blitt mye mer jevn. Samme gjelder Song, i de siste kampene har han gjort en fantastisk jobb for oss. I tillegg har vi Diaby som minner mer og mer om Vieira. Klarer han å bli mer robust og ikke få en skade hver gang han kommer i form, tror jeg han kan bli veldig god. Gleder meg forøvrig å se mannen de hyller på dette bildet: Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Song og denilson var glimrende mot city Lenke til kommentar
-Spartakus- Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvor blir kampen i kveldt sendt? hvilken kanal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvor blir kampen i kveldt sendt? hvilken kanal? SportN. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nei, der sender de Golf: Shell Houston Open i to timer fra 20:15. Det er nok Viasat Sport 2 kampen vises direkte på. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det ikke litt kjipt å være Arsenal-supporter? Alltid blir Liverpool eller United visst på hovedkanalen, og aldri dere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det ikke litt kjipt å være Arsenal-supporter? Alltid blir Liverpool eller United visst på hovedkanalen, og aldri dere... Noen ganger viser de Chelsea eller Rosenborg da. Om Liverpool og United spiller på samme dag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er sant det, men vi trøster oss med at vi spiller den fineste fotballen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Til og med Roma blir prioritert foran nå som det er et snev av norsk bonde på laget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Til og med Roma blir prioritert foran nå som det er et snev av norsk bonde på laget. ...Ikke faen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Laget ble slik som jeg tippa. Herlig. Come on you Gunners! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gleder meg som faen!! Men tror vi taper i dag.... Det viktigste er å klare å score selv. Come on you gunners! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Faen finner ingen gode streams. Noen som har funnet noe og som ikke behøver luguber programvare eller medlemskap for å få tilgang til? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Faen finner ingen gode streams. Noen som har funnet noe og som ikke behøver luguber programvare eller medlemskap for å få tilgang til? da er vi 2 som leter.. teit med alle de tilleggsprogramene som de vil vi skal innstallere, stoler personlig ikke på noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå