Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

de jævla spanjoler!!! Husk dere i sommer ang bråk mellom R-M og Man.Utd.? R-M snakket hele tiden om å få C.Ronaldo til klubben, så etterpå sa de at Man.Utd. må f... vise respekt. WTF?!? De er helt oppblåst oppe i huet

 

Som Alastor sier, Marca og diverse andre spanske aviser, er utrolig lite troverdige.

 

Men det Laporta skal ha sagt her, er jo ikke at Arsenal må ha respekt. "It would be lack of respect to Arsenal"

Det han sier er jo at det ville vært respektløst mot Arsenal om han snakket om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om vi går ut ifra at begge sitatene er ekte, så er det jo ikke så utrolig rart allikevel.

Jeg er rimelig sikker på at er det en spiller Laporta vil ha til Barca, er det nettopp Fabregas.

Fabregas ble jo snappet opp av Arsenal, under valgkampen da Laporta ble valg. Og det at Laporta lot Fabregas gli gjennom fingrene hans, kan vel trygt sies å være den største feilen Laporta har gjort i sin tid i FCB.

 

Så at han går ut offentlig og sier at det ville vært fantastisk å fått Fabregas hjem, synes jeg ikke er så rart.

 

Jeg synes heller ikke det er så veldig merkelig at han ved andre anledninger ikke ønsker å snakke om saken i media og da avfeier det hele med slik kommentar.

Lenke til kommentar

Han seier begge dei tinga i samme intervju. Først snakkar om han kor sterkt han vil ha Fabregas til Barca, for så å sei at det er å vise mangel på respekt for Arsenal ved å snakke slik om han. Det vil sei, med mindre han ville vise mangel på respekt, burde han ikkje sagt noko i det heile tatt.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Det handler jo om å se littegrann bak svarene. Ikke at jeg har lest dette såkalte intervjuet.

Men tenk deg at Laporta først får spørsmål om hva han synes om Fabregas som spiller, og om han tror han ville passet i Barca.

Så får han etterpå spørsmål om Barcelona har noen konkrete tanker om å hente Fabregas til klubben.

Lenke til kommentar

Ja, og om han meiner det er å vise Arsenal lite respekt å prate slik burde han også ha tenkt på det når han åpnar munnen sin i det heile tatt. Du snakkar ikkje om kor sterkt du vil ha ein spelar i klubben, for så å sei at det er mangel på respekt å snakke ein spelar vekk frå klubben. Med mindre målet er å vise lite respekt, såklart.

Lenke til kommentar

sukk:

 

But Robin van Persie (groin), Eduardo (groin) and Abou Diaby (thigh) will be absent after all three picked up injuries on international duty. Samir Nasri (flu) and Carlos Vela (fatigue) may also miss out. But Nicklas Bendtner should be available despite picking up a knee problem for Denmark on Saturday.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...ck-for-man-city

 

Da blir denne kampen interessant. 2 spillere som ikke har spilt på en stund og Ade + Bendtner på topp er ikke akkurat good news.

 

Faen Eduardo, skal du bli den nye Rosicky? Får jo strekk etter hver eneste kamp om dagen.

Lenke til kommentar
But Robin van Persie (groin), Eduardo (groin) and Abou Diaby (thigh) will be absent after all three picked up injuries on international duty. Samir Nasri (flu) and Carlos Vela (fatigue) may also miss out. But Nicklas Bendtner should be available despite picking up a knee problem for Denmark on Saturday.

Injury news

 

Vi sender av gårde friske og raske spillere til international duty, og får tilbake 5 spillere med skader, sykdom og jetlag. Herlig. Det som irriterer meg mest er at vi har mista alle de gode partnere til Adebayor eller Bendtner, og nå må kanskje de to spille sammen på topp. Da vil jeg heller at Arshavin spiller bak spissen, med Theo og Eboue på kantene. Før landskampene hadde jeg en rolig og god følelse foran lørdagens kamp, men nå er jeg ikke sikker lenger. Frykter at Citeh kan sjokkere oss.

Lenke til kommentar

Men nå må du heller ikke sammenligne han med Rosicky. Tomas er ikke direkte kjeks, han hadde bare en utrolig komplisert og unik skade. Vet ikke om du har sett det siste intervjuet med han på ATVO, men der får man innblikk i hva slags skade han hadde. Kort fortalt fikk han skaden i en 50-50 duell i Fulhamkampen. En sene ble vel forstrukket eller noe sånt, men han var i stand til å trene og da spille litt av kampen mot Newcastle, hvor hele senen rett og slett røk fra beinet. Han sa at det tok lang tid før dette ble oppdaget ettersom man ikke kunne se skaden på røntgenbildene. Hvis noen medisin-entusiaster finner brister i denne historien så skyldes det sannsynligvis språkbarrieren. Tror ikke Rosicky har det engelske vokabularet til å beskrive skaden 100% nøyaktig for å si det sånn. :p

 

Uansett er det utrolig kjipt for Tomas. Skaden hans var langt mindre åpenbar og synlig enn Eduardo sin, men det holdt ham ute i en lenger periode og må ha vært utrolig tungt psykisk sett. Han sa selv at det var tider hvor han ikke kunne annet enn å holde seg helt rolig, og da vandret tankene ofte i negative retninger. Derfor er jeg utrolig glad at han er tilbake og jeg håper at han ikke opplever noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...