invalid_user Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Everton Ladies endte Arsenal Ladies' ubeseirede rekke på 108 kamper i hjemlig liga og cup i går. Synd, men alle ting tar vel slutt. Dessuten er det en utrolig respektabel rekord. Synd at damelaget har begynt å miste noen stjerner til US Soccer, de hadde et langt sykere lag forrige sesong. Btw: Se filmen hos Youtube Endret 29. mars 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Liten skadeupdate: Van Persie har fått "groin injury". Blir vel ute noen uker. Bendtner også blitt skadet og er ute mot City. Regner med 1-2 skader til i løpet av landslagskampene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Liten skadeupdate: Van Persie har fått "groin injury". Blir vel ute noen uker. Bendtner også blitt skadet og er ute mot City. Regner med 1-2 skader til i løpet av landslagskampene. Fantastisk! Da var mannskapet vårt ikke så bra lenger.. kanon! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Åh, som jeg elsker landslagskamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vel, Ade, Eduardo og Fab er jo klare for den kampen, så er ikke sååååå krise. Hvis ingen flere skader blir vi fortsatt slagkraftige: Almunia Sagna Gallas Toure Clichy Walcott Denilson Fab Arshavin Ade Eduardo = win? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Føler det er veldig typisk vP å bli skadet under landskamp.. men så har han ikke vist så utrolig god form i det siste, så tror ikke han er uerstattelig. Får bare håpe skaden er kortvarig. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ser ut som et veldig sterkt lag på papiret det der, Benbjo. Om det blir like sterkt mot City er noe annet, kommer vel mye an på om Cesc og Ade finner igjen formen eller ei, men jeg har absolutt trua på seier. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Håper vi klarer å vinne med det laget der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg føler meg ganske sikker på at Arsenal skal slå City med det laget der, men effektiviteten må antagelig sitte. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet noe om hvordan laget til City kommer til å se ut? Noen skader i det siste e.l? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ireland var ihvertfall skadet, vet ikke når han er tilbake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5125987,00.html Diaby også ute. Ikke så farlig i og med at Cesc er tilbake, men allikevel. Mannen er jo nesten større kjeks en RvP. Glemte forresten at Walcott også er skadet. Er det duket for Eboue på høyre mot city? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5125987,00.html Diaby også ute. Ikke så farlig i og med at Cesc er tilbake, men allikevel. Mannen er jo nesten større kjeks en RvP. Glemte forresten at Walcott også er skadet. Er det duket for Eboue på høyre mot city? Blir vel Nasri på høyre regner jeg med. Tror heller ikke at Cesc kommer til å starte, men vet jo aldri. Det egentlige spørsmålet er vel om van Persie er med. Hvis han ikke er klar så håper jeg på Eduardo og Adebayor på topp, de spilte veldig bra sammen fra etter nyttår til skaden til Eduardo. Almunia Sagna - Toure - Gallas/Djourou - Clichy Nasri - Denilson - Song - Arshavin Eduardo - Adebayor Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Får håpe at vi klarer vinne denne kampen, det må vi!!! Må si at jeg blir irritert at våre spillere blir som vanlig skadet under landslagsoppdrag, som Wenger en gang noe med at når man leier ut en bil med fulltank får ikke bilen tilbake med halvtank. Må si at jeg er f... meg enig i hans påstand, drittlei av landslagskamp og sånt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Landskamper er noe drit.. Vi har så sykt uflaks når det gjelder skader på spillere fra før av. Så blir enda flere skadet i landskampene. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 “I would badly like to see Cesc in Barcelona’s shirt, but the opinion of the technical staff is the one that counts regarding decisions,” Laporta told Marca. ... “He is an home-grown player who is happy at Arsenal, and it would be a lack of respect to Arsenal to speak about it.” Tenkjer han i det heile tatt over kva som kjem ut av munnen hans? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 de jævla spanjoler!!! Husk dere i sommer ang bråk mellom R-M og Man.Utd.? R-M snakket hele tiden om å få C.Ronaldo til klubben, så etterpå sa de at Man.Utd. må f... vise respekt. WTF?!? De er helt oppblåst oppe i huet Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er faen så jævla stygt. Mangel på repekt for faen? Helvete. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Eduardo scoret i går for Croatia Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg sa det vel nok ganger i fjor sommer, men intervjuer i marca og andre spanske idiotaviser kan godt være fabrikkerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå