Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5125987,00.html

 

Diaby også ute. Ikke så farlig i og med at Cesc er tilbake, men allikevel. Mannen er jo nesten større kjeks en RvP.

 

Glemte forresten at Walcott også er skadet. Er det duket for Eboue på høyre mot city?

 

Blir vel Nasri på høyre regner jeg med. Tror heller ikke at Cesc kommer til å starte, men vet jo aldri. Det egentlige spørsmålet er vel om van Persie er med. Hvis han ikke er klar så håper jeg på Eduardo og Adebayor på topp, de spilte veldig bra sammen fra etter nyttår til skaden til Eduardo.

 

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas/Djourou - Clichy

 

Nasri - Denilson - Song - Arshavin

 

Eduardo - Adebayor

Lenke til kommentar

Får håpe at vi klarer vinne denne kampen, det må vi!!! Må si at jeg blir irritert at våre spillere blir som vanlig skadet under landslagsoppdrag, som Wenger en gang noe med at når man leier ut en bil med fulltank får ikke bilen tilbake med halvtank. Må si at jeg er f... meg enig i hans påstand, drittlei av landslagskamp og sånt.

Lenke til kommentar
“I would badly like to see Cesc in Barcelona’s shirt, but the opinion of the technical staff is the one that counts regarding decisions,” Laporta told Marca.

 

...

 

“He is an home-grown player who is happy at Arsenal, and it would be a lack of respect to Arsenal to speak about it.

 

Tenkjer han i det heile tatt over kva som kjem ut av munnen hans?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...