Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Synest den såg bra ut jeg. Hadde ikke hatt noe imot om vi hadde fått en slik fin en. :)

Jepp, den er jo 1000 ganger bedre enn bortedrakta deres. ;)

 

Jeg liker best tredjedrakta til Arsenal, den som ligner på Tottenham sine drakter.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synest den såg bra ut jeg. Hadde ikke hatt noe imot om vi hadde fått en slik fin en. :)

Jepp, den er jo 1000 ganger bedre enn bortedrakta deres. ;)

 

Jeg liker best tredjedrakta til Arsenal, den som ligner på Tottenham sine drakter.

 

Da får du se på noen kamper der vi spiller med disse draktene, så kan du late som om det er Tottenham som spiller og endelig se på hvordan fotball skal spilles :)

Lenke til kommentar
Skal på Emirates den 15 april å se Arsenal - Villareal. Dette blir min første kamp på Emirates :) Noen som har noen tips til hva jeg må få med meg når jeg først er i London?

 

Du skriver ikke noe om hvor mye tid du har i London, men jeg går ut i fra at det er snakk om en dag?

 

Da blir det trangt med tid. Jeg anbefaler at du tar med et par pils og kjører London eye.

 

Også kan du ta buss nummer 10 (mener å huske at det er den, hvis det er aktuelt, kan jeg sjekke nærmere). Denne bussen kjører nesten samme rute som de dyre turbussene, til en brøkdel av prisen.

 

Mer er det ikke tid til før du må opp til N5. Sjekk ut Bank of friendship og Gunners Pub. Hils smokey, og si at han er et rasshøl.

 

Sjekk http://www.highburyhigh.co.uk/Pubguide.htm

Lenke til kommentar
Skal på Emirates den 15 april å se Arsenal - Villareal. Dette blir min første kamp på Emirates :) Noen som har noen tips til hva jeg må få med meg når jeg først er i London?

 

Hvor gammel er du?

Er du gammel nok er jo en PUB rimelig nærliggende å foreslå. Her møter du det virkelige London, med mindre du velger en pub med bare turister. Gå litt utafor turistløypa hvis du kan!

Lenke til kommentar

ja, at de holder like mye i hverandre gjør vel at det verken blir frispark til midstopperen eller straffe til Ady.

Se bare på drakten til Ady..

 

Fabregas tilbake mot City :new_woot:

"For et fantastisk mål, Cesc sender avgårde et av sine geniale pasninger gjennom til Arsjavin som igjen løper på sine smarte løp bak City forsvaret."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...