Solaar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Synest den såg bra ut jeg. Hadde ikke hatt noe imot om vi hadde fått en slik fin en. Jepp, den er jo 1000 ganger bedre enn bortedrakta deres. Jeg liker best tredjedrakta til Arsenal, den som ligner på Tottenham sine drakter. Endret 24. mars 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Synes drakten var kulere enn den vi har nå i hvertfall, men savner de blå draktene: bortedrakt_arsenal_04_HENRY.bmp Det er den kuleste drakten vi har hatt. Samme med hjemmedrakten. Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Helt enig. Det er de desidert fineste draktene Arsenal har hatt. Spesielt hjemmedrakten er helt fantastisk. Endret 25. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Har faktisk på meg den blå nå Skal på trening snart. Men hvem spiller Arsenal mot til helgen? Endret 25. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Førstkommende kamp er først til neste uke. Hjemme mot Man City lørdag 04.04 kl 16.00. Endret 25. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Synest den såg bra ut jeg. Hadde ikke hatt noe imot om vi hadde fått en slik fin en. Jepp, den er jo 1000 ganger bedre enn bortedrakta deres. Jeg liker best tredjedrakta til Arsenal, den som ligner på Tottenham sine drakter. Da får du se på noen kamper der vi spiller med disse draktene, så kan du late som om det er Tottenham som spiller og endelig se på hvordan fotball skal spilles Lenke til kommentar
bRUEM Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal på Emirates den 15 april å se Arsenal - Villareal. Dette blir min første kamp på Emirates Noen som har noen tips til hva jeg må få med meg når jeg først er i London? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Madame Tussaud's Wax Museum, hvis du ikke har noe imot en usannsynlig lang kø. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal på Emirates den 15 april å se Arsenal - Villareal. Dette blir min første kamp på Emirates Noen som har noen tips til hva jeg må få med meg når jeg først er i London? Du skriver ikke noe om hvor mye tid du har i London, men jeg går ut i fra at det er snakk om en dag? Da blir det trangt med tid. Jeg anbefaler at du tar med et par pils og kjører London eye. Også kan du ta buss nummer 10 (mener å huske at det er den, hvis det er aktuelt, kan jeg sjekke nærmere). Denne bussen kjører nesten samme rute som de dyre turbussene, til en brøkdel av prisen. Mer er det ikke tid til før du må opp til N5. Sjekk ut Bank of friendship og Gunners Pub. Hils smokey, og si at han er et rasshøl. Sjekk http://www.highburyhigh.co.uk/Pubguide.htm Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal på Emirates den 15 april å se Arsenal - Villareal. Dette blir min første kamp på Emirates Noen som har noen tips til hva jeg må få med meg når jeg først er i London? Hvor gammel er du? Er du gammel nok er jo en PUB rimelig nærliggende å foreslå. Her møter du det virkelige London, med mindre du velger en pub med bare turister. Gå litt utafor turistløypa hvis du kan! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det har fint lite og si. I london kommer alle inn på pub Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bendtner måtte ut med skade etter 30min i Danmark sin kamp i dag... Det er vel berre ei av fleire skadar som alltid kjem etter landskampane. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Se filmen hos Youtube He's back. (Kommentatoren liker fyren hæ? Staver navnet hans og alt. ) Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Spilte Song den kampen? Var vel mer forsvarstabbe enn skills fra Adebayors side Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Burde kanskje vært frispark til midtstopperen, ser nesten ut som Ady drar midtstopperen bak slik han mistet balansen. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Midtstopperen holder jo like mye i Ade, er vel like mye hans egen feil at han mister balansen. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ja, at de holder like mye i hverandre gjør vel at det verken blir frispark til midstopperen eller straffe til Ady. Se bare på drakten til Ady.. Fabregas tilbake mot City "For et fantastisk mål, Cesc sender avgårde et av sine geniale pasninger gjennom til Arsjavin som igjen løper på sine smarte løp bak City forsvaret." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Arsenal begynner å finne formen igjen nå. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Godt å se Adebayor score igjen. Og han holder jo ikke motspilleren, det er vel heller motspilleren som holder Ade og mistar balansen da Ade beveger seg mot ballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå