Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer? Vi kan ikke godte oss over at Villa taper, vi må se oppover på tabellen. Vi har for alvor 2.plass i sikte nå.

 

Vi skal fortsatt møte Liverpool (borte), Chelsea (hjemme) og United (borte). Villa har vel ikke vært noen stor trussel de siste ukene, så jeg er sikker på at vi kan glemme dem nå. Jeg satser på runner-up i år.

 

For øvrig en herlig kamp i går, utrolig imponert over Bendtner, Denilson og Song (når han kommer inn). Fantastisk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Voldsomt optimistisk da. Liverpool er virkelig inne i en god periode nå. Holder de Gerrard og Torres skade- og suspensjonsfrie er de nok tittelutfordrere hele veien inn. Man Utd har hatt to tap på rad men tro meg, de kommer fryktelig tilbake, sannsynligvis mot Villa etter landslagspausen. Vi skal ha mye flaks om vi skal ha noen sjanse på 2. plassen. 3. plassen er derimot ikke så veldig urealistisk, vi er 6 poeng bak Chelsea og skal møte dem på Emirates, samt at de fort kan gå på flere poengtap. Men det kan vi også, det har vi absolutt vist denne sesongen. Husk at det er ikke såå lenge siden vi hadde 5 uavgjorte kamper, og 4 målløse kamper på rad i ligaen.

Lenke til kommentar

Jeg tippet Arsenal på en 5. plass før sesongen, og vil være veldig fornøyd med en 4. plass.

 

Everton er nesten ute av kampen om 4. plassen med fire eller fem (eller er det seks?) spisser ute med skade. I tillegg har de Arteta ute resten av sesongen.

 

Villa har slitt etter at de mistet Laursen med kneskade. Han er tilbake ca. 4. april. Friedel kan også bli utestengt. Villa har klaget på avgjørelsen til FA som svarer i morgen.

 

Vi har osgå tre svært vanskelige kamper igjen. Men både cesc og greedy er på vei tilbake (muligens også Theo).

 

En ting er klart: dette blir ulidelig spennende.

Lenke til kommentar

En ganske interresant reservekamp som går nå. Arsenal mot Chelsea.

Lagoppstilling

 

Wojciech Szczesny

Craig Eastmond

Kyle Bartley

Mikael Silvestre

Thomas Cruise

Mark Randall

Emmanuel Frimpong

Fran Merida

Jay Emmanuel-Thomas

Sanchez Watt

Amaury Bischoff

 

Substitutes

 

Luke Ayling

James Shea

James Dunne

Cedric Evina

Roarie Deacon

Lenke til kommentar

The Gunners are without Jack Wilshere who misses out through injury, whilst Kieran Gibbs, Francis Coquelin and Gilles Sunu are all on international duty.

 

"He's got such big potential," he said. "It's incredible he's only 21. The things that he can do already are frightening. But I think what I like most about him is his awareness and his all-round game. At one point in the second half in our win at Newcastle on Saturday he gave me a pass which not many other players would have seen. It was brilliant.He just saw it. Those sort of things really say a lot about what sort of player he is. He reads the game very well. He thinks it but more importantly he can produce it as well. He has a great future, no doubt about it."

 

Absolutt enig med RvP, og håpar Bendtner kan slå verkeleg gjennom i Arsenal. Slik det er no ser eg mykje heller Bendtner starte framfor Adebayor når han kjem tilbake.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...