Taxmannen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva skjer? Vi kan ikke godte oss over at Villa taper, vi må se oppover på tabellen. Vi har for alvor 2.plass i sikte nå. Vi skal fortsatt møte Liverpool (borte), Chelsea (hjemme) og United (borte). Villa har vel ikke vært noen stor trussel de siste ukene, så jeg er sikker på at vi kan glemme dem nå. Jeg satser på runner-up i år. For øvrig en herlig kamp i går, utrolig imponert over Bendtner, Denilson og Song (når han kommer inn). Fantastisk! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Voldsomt optimistisk da. Liverpool er virkelig inne i en god periode nå. Holder de Gerrard og Torres skade- og suspensjonsfrie er de nok tittelutfordrere hele veien inn. Man Utd har hatt to tap på rad men tro meg, de kommer fryktelig tilbake, sannsynligvis mot Villa etter landslagspausen. Vi skal ha mye flaks om vi skal ha noen sjanse på 2. plassen. 3. plassen er derimot ikke så veldig urealistisk, vi er 6 poeng bak Chelsea og skal møte dem på Emirates, samt at de fort kan gå på flere poengtap. Men det kan vi også, det har vi absolutt vist denne sesongen. Husk at det er ikke såå lenge siden vi hadde 5 uavgjorte kamper, og 4 målløse kamper på rad i ligaen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Som ting er akkurat nå synes jeg det er viktigst å sikre CL-plass. 4-0 nå, Gerrard er rå. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 da må fridel stå over en kamp. det er jo positivt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 da må fridel stå over en kamp. det er jo positivt For oss ja Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jepp. Men også litt leit da, for det røde kom av en tragisk dommeravgjørelse. For oss som liker at Villa taper også Endret 22. mars 2009 av nwork Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå blir sikkert Chelsea hektet av i gullkampen, så kjemper vi med de om 3. plassen Det hadde vert fett. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror ikke vi skal tenke for mye på 2. plassen. 3. plassen er mulig å ta fra Chelsea, men ikke glem Villa enda. Jeg er fornøyd om vi klarer å overleve med 4plassen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, vi har jo bare 3 poeng på Villa. Og det er ikke umulig at vi går på en smell og taper en haug med kamper, mens Villa får en opptur og vinner kampene sine. Er happy med en fjerdeplass i år, så får vi heller forvente mer neste sesong Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sikre 4 plassen, så får alt annet komme som en bonus. Har vanskelig for å tro vi kan rote bort dette til Villa nå. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg tippet Arsenal på en 5. plass før sesongen, og vil være veldig fornøyd med en 4. plass. Everton er nesten ute av kampen om 4. plassen med fire eller fem (eller er det seks?) spisser ute med skade. I tillegg har de Arteta ute resten av sesongen. Villa har slitt etter at de mistet Laursen med kneskade. Han er tilbake ca. 4. april. Friedel kan også bli utestengt. Villa har klaget på avgjørelsen til FA som svarer i morgen. Vi har osgå tre svært vanskelige kamper igjen. Men både cesc og greedy er på vei tilbake (muligens også Theo). En ting er klart: dette blir ulidelig spennende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ser deg på den, kommer til å bli tidenes PL-innspurt. Lenke til kommentar
czr Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En ganske interresant reservekamp som går nå. Arsenal mot Chelsea. Lagoppstilling Wojciech Szczesny Craig Eastmond Kyle Bartley Mikael Silvestre Thomas Cruise Mark Randall Emmanuel Frimpong Fran Merida Jay Emmanuel-Thomas Sanchez Watt Amaury Bischoff Substitutes Luke Ayling James Shea James Dunne Cedric Evina Roarie Deacon Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvor lenge har den vart? Er det noen mål? Lenke til kommentar
czr Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 0-0 32 min. Aner ikke hvorfor Wilhsere ikke er med. Har ikke hørt noe om skade på han. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror han er med u-landslaget Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) The Gunners are without Jack Wilshere who misses out through injury, whilst Kieran Gibbs, Francis Coquelin and Gilles Sunu are all on international duty. "He's got such big potential," he said. "It's incredible he's only 21. The things that he can do already are frightening. But I think what I like most about him is his awareness and his all-round game. At one point in the second half in our win at Newcastle on Saturday he gave me a pass which not many other players would have seen. It was brilliant.He just saw it. Those sort of things really say a lot about what sort of player he is. He reads the game very well. He thinks it but more importantly he can produce it as well. He has a great future, no doubt about it." Absolutt enig med RvP, og håpar Bendtner kan slå verkeleg gjennom i Arsenal. Slik det er no ser eg mykje heller Bendtner starte framfor Adebayor når han kjem tilbake. Endret 23. mars 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, hvis Ade fortsetter å spille som en umotivert tulling, tar jeg gjerne Bendtner foran han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå