Mr Walrus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vet noen om det er et sted jeg får sett kampen? i reprise altså.. Hvordan var Eboue idag? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Slurvete kamp av forsvaret og jeg tror at vi får se Lehmann i neste kamp, for å si det sånn. Almunia var ute og kjørte på 1-2 målet. Helt ærlig trodde jeg at det skulle bli tap nummer to på Emirates, men igjen blir vi reddet på overtid. Jeg tok helt av, føltes like deilig som da Henry headet inn 2-1 på overtid i fjor. Eboué var ganske usynlig den kampen. Hleb og Cesc var veldig gode, mens Adebayor er ikke god som enslig spiss. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Det blir godt å få RvP tilbake etter Reading kampen. Da får Adebayor litt selskap LoL, Noen som så Jens Lehman på MTV Europe Music Awards? Arsenal møter Blackburn videre i Carling Cup. Kan ungguttene slå blackburn? Endret 3. november 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja 2-2, greit nok. Til tross det var vi bedre enn dem, dermed er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva er deres forventninger til ukas kamp mot Slavia Praha? Satser vi på mange scoringer eller lar vi flere unggutter prøve seg? Jeg lurer på hvilke forventninger Slavia Praha har til denne kampen. Vil de satse alt defensivt eller skal de prøve alt de kan for å gjøre opp for sitt store tap sist gang? Jeg vil gjerne se litt mer av Walcott og Eduardo selv. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror Slavia kommer til å satse fremover og at det vil bli en tøff og tett kamp a lá Steuea borte. Tipper 1-0 til Arsenal eller 1-1. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Viss vi vinner denne kampen er ikke kampen mot Sevilla så viktig da. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ble det litt for surt for han? Neida, det var bare en liten dytt, men unødvendig. Endret 4. november 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vi vinner over Praha på onsdag, håper at Walcott starter i denne kampen! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Noen som fikk med seg den damen som viste fingeren til Giggs på en corner? Ganske festlig. Link - ligger under extra Post 500! Endret 5. november 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Helvete! Tomas slo opp lysk-skaden sin og er ute i 2 uker. Føler at han spiller en til to kamper, før han igjen blir skadet. Jævlig frustrerende. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dette er troppen som drar til Praha: Jens Lehmann Abou Diaby Bacary Sagna Lassana Diarra Eduardo William Gallas Denilson Mathieu Flamini Alex Song Gilberto Gael Clichy Manuel Almunia Emmanuel Adebayor Nicklas Bendtner Emmanuel Eboue Armand Traore Justin Hoyte Theo Walcott Cesc Fabregas, Kolo Toure, Tomas Rosicky og Hleb vil stå over denne kampen. Cesc og Hleb skal bare hvile, men Kong Toure og Rosicky må stå over grunnet skade. ----------Almunia------------- Hoyte-----Sagna----Gallas-----Clichy Eboue-----""Gattuso"----Gilberto-----Diaby -----Adebayor------Walcott/Dudu Det er flere jeg gjerne vil se i aksjon på kampen. Skulle gjerne sett Diarra og Gilberto, viss ikke Ade blir satt på topp blir Bendtner satt der. Håper egentlig litt på Adebayor så han kanskje får scoret et eller to Med tenke på Keeper situasjonen vår tror jeg vi må følge opp med Almunia i hvertfall i CL og PL. Viss Wenger slipper Lehman til nå hadde det tatt et lite knekk på selvtilliten til Almunia. Han kan jo ikke bli byttet bare fordi han fikk en litt dårlig kamp mot Manchester United. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Tror Wenger plukker dette laget: Almunia Hoyte - Song - Gallas - Clichy Ebu - Diarra - Gilberto - Diaby Adebayor - Walcott Bra at kampen går på SportN. Endret 7. november 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Deilig at kampen går på SportN i dag Ser ut som det blir slik. - - - - - - Almunia- - - - - - Diarra- - Song - - Gallas - -Clichy Walcott - Gilberto - Denilson - Diaby - - - - - Eduardo - - Bendtner - - - Endret 7. november 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gud for en kjedelig kamp... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jepp, Arsenal går ikke i angrep.. Skummelt den straffe muligheten der Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Deilig vær i Praha nå. Blir glad hvis vi unngår tap her altså. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gud for en kjedelig kamp... Det var akkurat det jeg skulle inn for å skrive nå.. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vil ha Adebayor og Flamini inn for å få fart i spillet Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Skuffende,, Vi trenger mer fart foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå