Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Såg nettopp kampen (Arsenal - Bayern) på video frå uefa.com, som er i bedre kvalitet, og du ser heller ikkje der noko spytt. Ballack tar seg heller ikkje til ansiktet eller lignande, noko som er vanleg. No seier eg ikkje at Fabregas ikkje har gjort det, for det har eg trudd sjølv før, men så lenge han nektar for det så trur eg på han.

 

Forresten hadde telegraph.co.uk følgande å sei om Fabregas/Ballack i sin kamprapport:

"The Germans were winding the clock, Ballack cleverly going to ground under a challenge from Fabregas, who was cautioned for shouting an insult at the prostrate midfielder. Arsenal, though, were the real fallen giants last night."
Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan du ikke mene. Man bygger seg opp et visst rykte. Det er basert på tidligere hendelser.

Det er faktisk veldig relevant.

Hvordan kan det være relevant? Vi diskuterer den eksakte hendelsen, om han har skutt, drept, voldtat en person eller i det hele tatt skuespilt i forkant av en situasjon er irrelevant.

 

Ja, det har seg slik at vi ikke ser en spytteklyse komme ut av Fab sin munn, men skal vi se logisk på bevegelsene til både Ballack og Fab så ser det ut som en nokså klar spytting

Lenke til kommentar
Hvordan kan det være relevant? Vi diskuterer den eksakte hendelsen, om han har skutt, drept, voldtat en person eller i det hele tatt skuespilt i forkant av en situasjon er irrelevant.

 

Ja, det har seg slik at vi ikke ser en spytteklyse komme ut av Fab sin munn, men skal vi se logisk på bevegelsene til både Ballack og Fab så ser det ut som en nokså klar spytting

 

Det er relevant fordi tidligere episoder forteller noe om integriteten til spilleren. Det er jo kjent at f.eks Ronaldo av og til ikke får straffe i tvilstilfeller, og det er kun basert på tidligere hendelser. Jeg har aldri hørt om noen som legger "logiske bevegelser" til grunn for noe som helst.

 

Såvidt jeg husker skrek han "fucking cunt" i ansiktet til Ballack, og fikk gult for det.

 

Kan heller ikke huske noen seriøse aktører nevne spytting i det hele tatt. Verken aviser, dommer eller noen av de som var med i hendelsen.

 

Telegraph skrev: The Germans were winding the clock, Ballack cleverly going to ground under a challenge from Fabregas, who was cautioned for shouting an insult at the prostrate midfielder. Arsenal, though, were the real fallen giants last night.

 

Dessuten, Cesc sier at han ikke spyttet og hvem er du da til å si at han lyver?

Lenke til kommentar
Det er relevant fordi tidligere episoder forteller noe om integriteten til spilleren. Det er jo kjent at f.eks Ronaldo av og til ikke får straffe i tvilstilfeller, og det er kun basert på tidligere hendelser. Jeg har aldri hørt om noen som legger "logiske bevegelser" til grunn for noe som helst.

 

Såvidt jeg husker skrek han "fucking cunt" i ansiktet til Ballack, og fikk gult for det.

 

Kan heller ikke huske noen seriøse aktører nevne spytting i det hele tatt. Verken aviser, dommer eller noen av de som var med i hendelsen.

 

Dessuten, Cesc sier at han ikke spyttet og hvem er du da til å si at han lyver?

Skal Fabregas offentlig innrøme at han har spyttet? Vel, det er vel ingen i den store fotballverdenen som ville innrømt noe så usportslig (Utennom De Rossi fra 05, mot Reggina).

 

Når det gjelder disse antydningene så er det irrelevant fordi en kamp lever sitt eget liv, akkurat som en spiller gjør i kampen. I Tyskland ble Ballack sett på som en annen spiller enn det han har vist/gjort i England, så å dra frem fortiden som et argument blir irrelevant.

 

Når det gjelder at ingen Aviser eller lignende nevnte situasjonen så har det også lite å si, kan igjen dra frem min kjære Romanista, De Rossi, han fikk ingen heder eller ære, bortsett fra et lite sitat i La Gazzetta Dello Sport.

 

Når det er sagt, så har jeg vel aldri direkte sagt at han virkelig har spyttet, men jeg ser store antydninger til det.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Det er en Youtube-film med dårlig kvalitet. Jeg ser hvertfall ingen spytteklyse, og det står i kamprapporten at Fabregas fikk kortet for stygt ordbruk mot Ballack. Hvis Cesc hadde spyttet hadde nok kortet hatt en annen farge, og jeg tror ikke alle hadde glemt det med det første.

Lenke til kommentar

Dumme mennesker er så provoserende.

1. Cesc spyttet aldri på Ballack. Det er ingen beviser for dette og Ballack har heller ikke gått ut å sagt noe annet. Dommeren i kampen har heller ikke gjort det, men ga gult kort for språkbruk.

2. Manageren til Hull sa først at Cesc spyttet på banen og byttet senere historien til at det skjedde i spiller tunnelen.

3. Cesc er en av de fotball spillerne i verden jeg har mest respekt for og har hatt som vane å være ærlig.

4. Du er uskyldig til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Bayern director of communications Markus Hoerwick cleared Fabregas over the Ballack incident.

 

“It definitely never happened,” he said of the claim the Spaniard spat in the German

midfielder’s face after fouling him.

 

“If anything of that kind happened I would have been the first to be informed and the first to do something about it.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...