Atald Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ikke for å være ufin etter all denne gode oppførselen deres her, men selv om jeg må berømme Man Utd for å spille fotball, har dere aldri vært i nærheten av spillet Arsenal hadde under The Invincibles. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Enig i det. Arsenal spilte fantastisk da de var The Invincibles. Selv om United spiller utrolig nå, er det ikke like vakkert som Arsenal før Edit: Men selvsagt, det er nå som teller Endret 18. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Intervju: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7950507.stm Latterligste jeg har hørt på lenge. Noen som også kan linke til hvor han sa at den angivelige spyttingen skjedde utpå banen? Uansett, stemmen hans rister som om han er midt under en nervous breakdown eller noe. Han har også mye "um" og "ehm" her og der, ikke vanskelig å høre at han ikke er helt komfortabel. Akkurat nå velger jeg å tro på Cesc, i hvert fall til det motsatte er bevist. "The way he was dressed..." haha, var dette et argument? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva var galt med klærne til Cesc? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen andre enn meg som ser likheten? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Haha! Hørte gjennom intervjuet. "Did I say that?" ^^ Sånn det står til for øyeblikket føler jeg det er mer Brown som burde skamme seg, ikke Cesc... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) HAHAHAHAHA! iRoman, you made my day! TAKK BTW, det er FA Youth Cup semi-finale nå. Endret 18. mars 2009 av Alastor Streams ikke tillatt postet på forumet. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det har bare gått en vei for han og laget etter dette: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-half-time.html Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Latterligste jeg har hørt på lenge. Noen som også kan linke til hvor han sa at den angivelige spyttingen skjedde utpå banen? Har ikke link, jeg så det live, og mener at jeg husker at han sa ordene "spat", "face" og "pitch". Så ble det tunnelen, på beina. Også er det i retningen\ eller på bakken. Han er ute å kjøre, mild sagt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Haha! Han har problemer! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Selv om United spiller utrolig nå, er det ikke like vakkert som Arsenal før Ikke helt enig. De spiller selvsagt bra sammen, og har et godt samspill, men det er fortsatt ikke blant det jeg vil klassifisere som morsomt å se på for nøytrale tilskuere. Endret 18. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 I intervjuet tom watt linket til dummer han seg ut igjen da, han kan ikke en gang huske hva han sa kvelden før. "You said last night it shows what sort of a club Arsenal are, what sort of club do you think they are?" "I did't say that, did I?" "I think you did ... hehe" Mannen er jo ikke helt stabil. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg stoler mer på hva Cesc sier enn denne tufsen av en løgner. Det kan ikke være så vanskelig å vite hvor og når det ble spyttet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tja, han dreit seg ihvertfall ut utover i artikkelen der Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tja, han dreit seg ihvertfall ut utover i artikkelen der Javel?? Ser du noe spytt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Javel?? Ser du noe spytt? Nei for all del, det klarer du ikke se på kroppsspråket til Ballack og Fab? Det skal selvsagt vises på et uskarpt Youtube-klipp. Sry, men kroppsspråket taler for seg (Hvis man tenker logisk), det er ikke alle som sender avgåre mandige klyser som Totti og Cæruw Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Javel?? Ser du noe spytt? Nei for all del, det klarer du ikke se på kroppsspråket til Ballack og Fab? Det skal selvsagt vises på et uskarpt Youtube-klipp. Sry, men kroppsspråket taler for seg (Hvis man tenker logisk), det er ikke alle som sender avgåre mandige klyser som Totti og Cæruw Kroppsspråket? Jo, jeg ser det. Men rett før hiver han seg ned og tar seg til ankelen etter at cesc såvidt har vært borti han. Her filmer han to ganger på kort tid, og det er ikke bare du som går fem på, for å si det sånn. Stoler man på kroppsspråket til fotballspillere, har man et lite problem. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Kroppsspråket? Jo, jeg ser det. Men rett før hiver han seg ned og tar seg til ankelen etter at cesc såvidt har vært borti han. Her filmer han to ganger på kort tid, og det er ikke bare du som går fem på, for å si det sånn. Stoler man på kroppsspråket til fotballspillere, har man et lite problem. Hva han (Ballack) gjorde tidligere er jo totalt irrelevant. Hvis du ser på kroppsspråket til Fab så beveger han hodet sitt i en fin "Skal spytte"-bevegelse (Trekker hodet bakover og trekker frem klysa), Ballack sitt hodet/Kroppsspråk, reagere umiddelbart gjennom å trekke seg tilbake og tørke/ta seg på fjeset sitt. Nå har jeg selv drevet med filming og sett på temmelig mye filming mtp min interesse rundt Serie A Endret 19. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du kan ikke dømme noen ut i fra hvordan han beveger seg. Jeg skal være enig i at det ser ut som at han spytter på Ballack, men hvis han sier at han bare skrek til han tror jeg på det. Jeg ser ikke noe spytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå