Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterligste jeg har hørt på lenge. Noen som også kan linke til hvor han sa at den angivelige spyttingen skjedde utpå banen? Uansett, stemmen hans rister som om han er midt under en nervous breakdown eller noe. Han har også mye "um" og "ehm" her og der, ikke vanskelig å høre at han ikke er helt komfortabel. Akkurat nå velger jeg å tro på Cesc, i hvert fall til det motsatte er bevist.

 

"The way he was dressed..." haha, var dette et argument?

Lenke til kommentar
Latterligste jeg har hørt på lenge. Noen som også kan linke til hvor han sa at den angivelige spyttingen skjedde utpå banen?

 

Har ikke link, jeg så det live, og mener at jeg husker at han sa ordene "spat", "face" og "pitch". Så ble det tunnelen, på beina. Også er det i retningen\ eller på bakken.

 

Han er ute å kjøre, mild sagt.

Lenke til kommentar
Selv om United spiller utrolig nå, er det ikke like vakkert som Arsenal før ;)

Ikke helt enig. De spiller selvsagt bra sammen, og har et godt samspill, men det er fortsatt ikke blant det jeg vil klassifisere som morsomt å se på for nøytrale tilskuere.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Javel?? Ser du noe spytt?

Nei for all del, det klarer du ikke se på kroppsspråket til Ballack og Fab? Det skal selvsagt vises på et uskarpt Youtube-klipp.

 

Sry, men kroppsspråket taler for seg (Hvis man tenker logisk), det er ikke alle som sender avgåre mandige klyser som Totti og Cæruw ;)

 

Kroppsspråket? Jo, jeg ser det. Men rett før hiver han seg ned og tar seg til ankelen etter at cesc såvidt har vært borti han. Her filmer han to ganger på kort tid, og det er ikke bare du som går fem på, for å si det sånn.

 

Stoler man på kroppsspråket til fotballspillere, har man et lite problem.

Lenke til kommentar
Kroppsspråket? Jo, jeg ser det. Men rett før hiver han seg ned og tar seg til ankelen etter at cesc såvidt har vært borti han. Her filmer han to ganger på kort tid, og det er ikke bare du som går fem på, for å si det sånn.

 

Stoler man på kroppsspråket til fotballspillere, har man et lite problem.

Hva han (Ballack) gjorde tidligere er jo totalt irrelevant. Hvis du ser på kroppsspråket til Fab så beveger han hodet sitt i en fin "Skal spytte"-bevegelse (Trekker hodet bakover og trekker frem klysa), Ballack sitt hodet/Kroppsspråk, reagere umiddelbart gjennom å trekke seg tilbake og tørke/ta seg på fjeset sitt.

 

Nå har jeg selv drevet med filming og sett på temmelig mye filming mtp min interesse rundt Serie A ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...