TomWhittaker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Artig at Phil Brown som såg episoda med sine eigne auge først hevda Fabregas spytta assistenten i ansiktet (på bana), før han seinare hevdar Fabregas spytta på føtene til assistenten i tunnelen. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Artig at Phil Brown som såg episoda med sine eigne auge først hevda Fabregas spytta assistenten i ansiktet (på bana), før han seinare hevdar Fabregas spytta på føtene til assistenten i tunnelen. Ja, det er artig. Det er også artig at Brown sa at Wenger aldri tar han i hånden etter kamp. Hull fortjener ikke Championship engang. Håper de rykker ned og at jeg noen gang slipper å se de igjen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette viser at Hull er en drittklubb. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hull guller bare Ang siste mål vil jeg gjerne sitere etter en fra gunners.no Les de som orker : Etter nylig å ha vært på foredrag med Ken Henry Johnsen, toppdommer og bla. fjerdedommeren under Sandefjord-Brann, har jeg en annen mening rundt dette. Han sa at ifølge reglementet må dommeren ta en avgjørelse på om ballen havner der den havnet med hensikt, altså om ballen endte opp der Djourou ville. Hvis dette er tilfellet spiller det ingen rolle hvilken involvering en motstander spiller har på ballens bane. I dette tilfellet hadde jo ballen gått rett mot mål, muligens i mål, men Myhill treffer ballen, i et forsøk på å treffe ballen, og sender den et sted hvor den opprinnelige pasningsgiver ikke hadde hensikt at ballen skulle havne.... Det ble mye velling som kanskje kunne vært skrevet bedre, men håper folk tok det. Etter det jeg fikk forklart og hørte under foredraget med godeste Ken, så vil jeg si at nok både jeg og han ville mene at scoringen korrekt ble godkjent Endret 18. mars 2009 av Fox Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles. Vi så det på Lørdag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles. Vi så det på Lørdag En Premier League sesong spilles i 38 serierunder. Alle gode lag kan ha et par dårlige dager i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vi så det på Lørdag Var det et tåpelig forsøk på provosering eller er du faktisk så korttenkt at du mener èn kamp viser om et lag spiller god fotball eller ikke? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nå er vel denne tråden lov å provosere dere United fans litt da, så ro ned litt her. Er det plagsomt har dere en fin egen tråd der dere kan slippe slikt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jepp, i know, men jeg kunne ikke la en slik ulogisk (mildt sagt) kommentar stå ubesvart Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Men det var jo en pool som sa det, ikke gooner. Vennligst ikke krangle om Man.Utd vs Liverpool her, takk! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har noen lest noe mer om han faktisk spyttet og hva som blir saken fremover i dag eller? Bør jo finnes noen bilder av situasjonen om dette skjedde på banen etter kampslutt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles. Vi så det på Lørdag For Liverpool spiller jo vakker fotball. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har noen lest noe mer om han faktisk spyttet og hva som blir saken fremover i dag eller?Bør jo finnes noen bilder av situasjonen om dette skjedde på banen etter kampslutt. Hull påstod først at det skjedde på banen og fyren ble spyttet på ansiktet, senere ble det endret. Det skjedde i tunnelen og det traff i skoen hans. Interessant påstand , når man har sagt noe da kan man ikke endre det senere! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles. Vi så det på Lørdag For Liverpool spiller jo vakker fotball. For å være helt erlig, så er ikke United i nærheten av angrepsspillet til Arsenal eller Barcelona. Av det jeg har sett av United i år, så har de ikke vært i nærheten av sesongen i fjor Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Din mening, men off - topic holder det med siden vi er i gooner - tråden nå, men personlig mener jeg at vi, Arsenal og Barcelona er de som spiller penest fotball. De fleste nøytrale vil også mene dette, men en pool - supporter vil selvsagt aldri innrømme det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Siste OT. Helt enig i Arsenal og Barca. Men, Denne sesongen har ikke United hatt spessielt pen fotball. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ikke Arsenal heller i grunn. Bare noen få kamper der det glimter til Men det skulle egentlig bare mangle da. Slitt en del med det offensive denne sesongen. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Snart CL-trekning..... Hva håper folket på? (unntatt Porto og Villareal) Selv tipper jeg vi får enten Liverpool eller Barcelona. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hørte nettopp eit intervju med Phil Brown der han heller ikkje var fornøgd med måten Fabregas var kledd på i går. Jaja. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hørte nettopp eit intervju med Phil Brown der han heller ikkje var fornøgd med måten Fabregas var kledd på i går. Jaja. Hører på det nå. Den mannen er ikke god. Han lyver flere ganger. F.eks når han sier at Wenger ikke tok han i hånden etter kampen på KC ... http://www.youtube.com/watch?v=yeX90B0qg_g&eurl Intervju: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7950507.stm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå