Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig at Phil Brown som såg episoda med sine eigne auge først hevda Fabregas spytta assistenten i ansiktet (på bana), før han seinare hevdar Fabregas spytta på føtene til assistenten i tunnelen.

 

Ja, det er artig. Det er også artig at Brown sa at Wenger aldri tar han i hånden etter kamp.

 

philkunt.jpg

 

Hull fortjener ikke Championship engang. Håper de rykker ned og at jeg noen gang slipper å se de igjen.

Lenke til kommentar

Hull guller bare

 

 

Ang siste mål vil jeg gjerne sitere etter en fra gunners.no

 

 

 

Les de som orker :

 

Etter nylig å ha vært på foredrag med Ken Henry Johnsen, toppdommer og bla. fjerdedommeren under Sandefjord-Brann, har jeg en annen mening rundt dette. Han sa at ifølge reglementet må dommeren ta en avgjørelse på om ballen havner der den havnet med hensikt, altså om ballen endte opp der Djourou ville. Hvis dette er tilfellet spiller det ingen rolle hvilken involvering en motstander spiller har på ballens bane. I dette tilfellet hadde jo ballen gått rett mot mål, muligens i mål, men Myhill treffer ballen, i et forsøk på å treffe ballen, og sender den et sted hvor den opprinnelige pasningsgiver ikke hadde hensikt at ballen skulle havne.... Det ble mye velling som kanskje kunne vært skrevet bedre, men håper folk tok det. Etter det jeg fikk forklart og hørte under foredraget med godeste Ken, så vil jeg si at nok både jeg og han ville mene at scoringen korrekt ble godkjent

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles.

 

Vi så det på Lørdag :)

Lenke til kommentar
Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles.

 

Vi så det på Lørdag :)

En Premier League sesong spilles i 38 serierunder. Alle gode lag kan ha et par dårlige dager i løpet av sesongen. ;)

Lenke til kommentar
Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles.

 

Vi så det på Lørdag :)

 

For Liverpool spiller jo vakker fotball.

Lenke til kommentar
Har noen lest noe mer om han faktisk spyttet og hva som blir saken fremover i dag eller?

Bør jo finnes noen bilder av situasjonen om dette skjedde på banen etter kampslutt.

 

Hull påstod først at det skjedde på banen og fyren ble spyttet på ansiktet, senere ble det endret. Det skjedde i tunnelen og det traff i skoen hans. Interessant påstand :ermm:, når man har sagt noe da kan man ikke endre det senere!

Lenke til kommentar
Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles.

 

Vi så det på Lørdag :)

 

For Liverpool spiller jo vakker fotball.

 

For å være helt erlig, så er ikke United i nærheten av angrepsspillet til Arsenal eller Barcelona. Av det jeg har sett av United i år, så har de ikke vært i nærheten av sesongen i fjor :p

Lenke til kommentar
Hørte nettopp eit intervju med Phil Brown der han heller ikkje var fornøgd med måten Fabregas var kledd på i går. Jaja.

 

Hører på det nå. Den mannen er ikke god. Han lyver flere ganger. F.eks når han sier at Wenger ikke tok han i hånden etter kampen på KC ...

 

http://www.youtube.com/watch?v=yeX90B0qg_g&eurl

 

Intervju: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7950507.stm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...