archongamer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ingenting unnskylder vold og spytting nei, selv ikke kvalm oppførsel på sidelinja. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mangel på oppdragelse kvalifiserte til juling i gode gamledager. Nå er det slutt på den slags, nå er det bare kaos. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg mener nå at ingenting kan kvalifisere til grisebank eller spytting, om jeg har sett det eller ei. Skuffende av Cesc, men det er vel ikke første gangen heller. Bra at de fleste Arsenal supporterne reagerer sånn ihvertfall. God standard på dere, ingen tvil. Får bare høre om FA også er enige i morgen eller i nærmeste fremtiden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mangel på oppdragelse kvalifiserte til juling i gode gamledager. Nå er det slutt på den slags, nå er det bare kaos. Så du mener juling er en metode å lære oppdragelse? tror i såfall du skal revurdere den om du har eller har planer om å få unger gitt. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tåpelig av deg å si noe som helst om oppførselen når du vedgår at du ikke vet hva det handler om. Hva med å fortelle oss som ikke så hendelsen hva han gjorde på sidelinja da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mangel på oppdragelse kvalifiserte til juling i gode gamledager. Nå er det slutt på den slags, nå er det bare kaos. Så du mener juling er en metode å lære oppdragelse? tror i såfall du skal revurdere den om du har eller har planer om å få unger gitt. Enig her, det går faktisk an å oppdra ungene sine uten å bruke vold, men det letteste er vel å slå barna sine fordi ord er vanskelig å bruke tom watt? Gratulerer må å virke som en fullstendig idiot på mindre enn et kvarter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) "He spat at his feet." sa Brown til BBC. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/7949649.stm "I don't know about that at all. I was quite relaxed tonight I must tell you, and I don't know what to tell you." Hvorfor sa Wenger dette da? Vi så jo at han var virkelig sur gjennom hele kampen egentlig. Endret 17. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Da er det ikke sikkert det var meningen å treffe, men en usportslig gest uansett. "Arsene Wenger got my goalkeeper booked. You call that good management? He was complaining about time-wasting. It's an absolute disgrace." Er mer skammelig å bruke uthaling av tid som taktikk i den grad Hull gjorde. Hvem klager ikke når motstanderen haler ut tiden med over en halvtime igjen å spille? Endret 17. mars 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Comment from Club captain Cesc Fabregas In light of Phil Brown’s post-match comments Cesc Fabregas would like to say the following: “I categorically deny that I spat at anybody after the match. I have never done this in my whole career on the pitch, so why would I do it when I am not even playing? “I can understand the frustration of losing a game to a dubious goal, that has happened to me many times in my career as well. But this is not the fault of me or any of the Arsenal players.” http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...n-cesc-fabregas Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Spytta ikke Cesc på Ballack en gang? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Stusset litt på det jeg og Bushmann, ikke smart sagt av Cesc. Beste jeg finner i farten. Endret 17. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er ikke så lett for han og huske så langt tilbake, hehe, uansett har noen en video som viser at Cesc faktisk spytter på Horton? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Når det gjelder episoden med Ballack er det heller ikke lett å se pga dårlig kvalitet på filmen. Hva sa Ballack i ettertid? Ser ut som om dette blir ord mot ord. Ergo ingen karantene. Kjedelig uansett da. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sjekk ansiktsuttrykkene på folk. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Han fyren til venstre der så ganske sur ut på Cesc. Regner med at det var han som ble spytta på (?) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg er ikke sikker, men tror det er han litt eldre som står i bakgrunnen. Dette er Brian Horton. Endret 18. mars 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så deilig å vinne denne kampen! Hull var kvalm! Chelsea, her kommer vi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles. Endret 18. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Yes dette var deilig Men om Cesc spytta, bør han bli straffa, ja. Godt å se at vi Arsenal-supportere reagerer likt på det emnet. Endret 18. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå