Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener nå at ingenting kan kvalifisere til grisebank eller spytting, om jeg har sett det eller ei. Skuffende av Cesc, men det er vel ikke første gangen heller.

 

Bra at de fleste Arsenal supporterne reagerer sånn ihvertfall. God standard på dere, ingen tvil. Får bare høre om FA også er enige i morgen eller i nærmeste fremtiden.

Lenke til kommentar
Mangel på oppdragelse kvalifiserte til juling i gode gamledager. Nå er det slutt på den slags, nå er det bare kaos.

 

Så du mener juling er en metode å lære oppdragelse?

tror i såfall du skal revurdere den om du har eller har planer om å få unger gitt.

 

Enig her, det går faktisk an å oppdra ungene sine uten å bruke vold, men det letteste er vel å slå barna sine fordi ord er vanskelig å bruke tom watt?

 

Gratulerer må å virke som en fullstendig idiot på mindre enn et kvarter.

Lenke til kommentar

Da er det ikke sikkert det var meningen å treffe, men en usportslig gest uansett.

 

"Arsene Wenger got my goalkeeper booked. You call that good management? He was complaining about time-wasting. It's an absolute disgrace."

Er mer skammelig å bruke uthaling av tid som taktikk i den grad Hull gjorde. Hvem klager ikke når motstanderen haler ut tiden med over en halvtime igjen å spille?

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Comment from Club captain Cesc Fabregas

 

In light of Phil Brown’s post-match comments Cesc Fabregas would like to say the following:

 

“I categorically deny that I spat at anybody after the match. I have never done this in my whole career on the pitch, so why would I do it when I am not even playing?

 

“I can understand the frustration of losing a game to a dubious goal, that has happened to me many times in my career as well. But this is not the fault of me or any of the Arsenal players.”

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/c...n-cesc-fabregas

Lenke til kommentar

Uansett er jeg glad for at Arsenal er videre, og ikke Hull. Fotball skal spilles, og det er få lag som spiller like fin fotball som Arsenal. Drømmefinalen i FA - cupen er Manchester United - Arsenal, og drømmefinalen i CL er Manchester United - Arsenal/Barcelona(/Bayern Munchen) for min del. Arsenal, Barcelona og United er etter min mening de tre lagene i verden som vet best hvordan fotball skal spilles.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...