Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cesc Fabregas har spyttet på assistent manageren til Hull, Brian Horton (som var ute og ledet laget i deler av kampen).

Om det er sant er Cesc en jævla tulling! Slikt piss skal ingen gjøre uansett hva, og dette bør straffes av både Wenger og FA.

Enig, men da må det finnes vitner eller video av det da.

Lenke til kommentar

Herre ... Er dette sant legger det en demper på gleden over seier. Utrolig idiotisk av Cesc om han har gjort det, hvis det er bullshit kan Brown dra til helvette. Enig med de før meg om at det bør straffes av Wenger og FA hvis det er tilfelle, som supporter tar jeg avstand fra sånne ting. Hører ikke hjemme på en fotballbane ...

Lenke til kommentar

Dumt av Fabregas. Hva er det egentlig med spytting? Jeg tenker aldri på og spytte noen når jeg er på en fotballbane selv, uansett hvor forbannet jeg blir, men desverre når spillere gjør det her så dummer de seg totalt ut, og det er noe folk husker lenge. Alle husker jo Totti, og hver gang han nevnes så kommer noen og nevner spytting.

Lenke til kommentar
Horton fortjente ikke dette. Det han forjener er en god runde grisebank. Det gjelder Brown også.

 

Noen som så intervjuet med Brown etter kampen?

Noen som så oppførselen til Brown\ Horton på sidelinjen da de ledet 0-1?

 

Så intervjuet ja. Han var faen meg forbanna. Sa til og med etter spytting delen at "shows you what kind of club this is". Litt over toppen, men linjedommeren var helt på bærtur der. Var jo i fantastisk posisjon og, skjønner det ikke.

Lenke til kommentar
Horton fortjente ikke dette. Det han forjener er en god runde grisebank. Det gjelder Brown også.

 

Noen som så intervjuet med Brown etter kampen?

Noen som så oppførselen til Brown\ Horton på sidelinjen da de ledet 0-1?

 

Ufattelig tåpelig innlegg når du skriver det. Jeg forstår godt Brown i intervjuet etter kampen når Riley/trioen tross alt er en av de dårligste dommerene jeg har sett som får dømme både PL og FA cup, og Cesc spytter på Horton. Jeg så ikke oppførselen etter at de ledet på sidelinjen, men det kvalifiserer nok neppe til hverken grisebank eller spytting, men det er godt mulig at du er en kar som ville hatt noen banket fordi de smiler feil, ikke vet jeg.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Jeg så ikke oppførselen etter at de ledet på sidelinjen, men det kvalifiserer nok neppe til hverken grisebank eller spytting, men det er godt mulig at du er en kar som ville hatt noen banket fordi de smiler feil, ikke vet jeg.

 

Tåpelig av deg å si noe som helst om oppførselen når du vedgår at du ikke vet hva det handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...