Mr Walrus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) De har litt problemer med farta til Walcott ser vi oops.. dobbelpost. Endret 31. oktober 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hmm, kan lagoppstillingen virkelig være sann? Virker mer og mer sånn. Litt merkelig med Hoyte i midtforsvaret når Gilberto kunne blitt brukt der, så kunne Hoyte blitt skjøvet ut på backen, og Gibbs på plassen til Diaby, som igjen hadde tatt den tomme plassen sentralt, der han er best. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ser ikke kampen, men følger på VG nett live... Høres ut som Arsenal sliter litt med å komme til sjangser. Jeg veit ikke jeg tolker det rett. Hvordan er det? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Vel, Arsenal styrer spillet og kommer til halvsjanser som Sheff Utd klarerer i siste liten. Ser ut som de tar det med ro. Roy Keane på tribunen forresten. Hva gjør han der, tror dere? Endret 31. oktober 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Pause. Sheff utd starter å presse sånn smått og vi kommer ikke helt til sjangsene Dudu!! 2-0 Endret 31. oktober 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg må vurdere å skaffe meg canal +. Kjipt å være avhengi av en dårlig stream som ofte ikke funker, hver gang arsenal spiller. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 3-0 Denilson skudd via en mann Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Finfin seier mot United. Bra innsats og pene mål, selv om alle målene kom etter dårlig forsvarspill. Var morsomt å se Gibbs, Barazite, Lansbury og Merida der ute, selv om de tre sistnevnte ikke spilte så lenge. Btw: Tidligere Gunner Pascal "Zinedine" Cygan scoret for Villarreal i deres 3-0 seier mot Levante, mens utlånte Carlos Vela scoret 3-0 målet til Osasuna som banket Betis på bortebane. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gunners.no er oppe ïgjen! Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gunners.no er oppe ïgjen! NOEN SOM HAR EN ANELSE OVER HVOR ARSENAL - MANU SENDES??? må se den, bare må se den Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kanal eller sted? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Gunners.no er oppe ïgjen! NOEN SOM HAR EN ANELSE OVER HVOR ARSENAL - MANU SENDES? må se den, bare må se den Canal+ Sport 1 og Canal+ Sport HD Selv har vi Canal+ kanalene gratis til 11 desember Gleder meg syyyykt til denne kampen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tror det er tidlig kamp, altså kvart over ett på Canal + (og sikkert noen streaming-greier også uten at jeg skal si det for sikkert) Dere får ha lykke til mot United. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tror det er tidlig kamp, altså kvart over ett på Canal + (og sikkert noen streaming-greier også uten at jeg skal si det for sikkert) Dere får ha lykke til mot United. Kampen begynner 13:45 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tror det er tidlig kamp, altså kvart over ett på Canal + (og sikkert noen streaming-greier også uten at jeg skal si det for sikkert) Dere får ha lykke til mot United. Kampen begynner 13:45 Sendingen begynner vel litt før?? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 De sender fra studio 13:30, og kampen sendes 13:45. Så sendinga begynner før ja, det var bare jeg som tenkte litt feil Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 irriterer meg litt at Eboue starter, men nå har han sjangsen til å spille godt. Almunia Sagna Gallas Toure Clichy Eboue Fabregas Flamini Rosicky Hleb Adebayor Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Lite aktivitet her rRegner med at de fleste sitter foran tv'en. Igjen sliter jeg med stream igjenXD Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 1-1! Ja, kampen lever igjen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fantastisk kamp! 2-2 syns jeg var helt greit i en kamp som dette.. Vi startet førsteomgang best, men Manchester kom etter mot slutten og andre omgangen syns jeg var helt lik. Må si jeg var langt nede når Ronaldo satte inn 1-2, mens jeg fikk nesten hjerteinfarkt når Gallas banket inn 2-2. Var litt vanskelig å se hva som skjedde i den situasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå