fox Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 DEt skulle være et mål der, men selvfølgelig måtte blackburn jukse Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Deilig å se dommeren ta ansvar, men det burde blitt gjort MYE tidligere, for begge lag faktisk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ser på Liverpool-Chelsea kampen, men de sendte målet til Blackburn, unnskyld meg altså, men jeg må bare le av Le( )hmann. Han overgår seg sjøl i hver eneste kamp, begynner og minne meg om Fabian Barthez, skjønner ikke hvorfor dere bruker han. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 To kamper, to tabber.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Greit det, men det skulle være 2-1! RvP var på vei å til målet uten drittsekker foran seg men ble selvfølgelig dratt ned av den siste drittsekk i bakfra Endret 19. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
naXoz Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg synte at Arsenal burde bytte ut Lehmann. Han har hatt ALT FOR MANGE TABBER! Hva er din mening? Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 det kan diskuteres, jeg selv er utrolig skuffet over ham. Men han er faktisk veldig god, lurer på hva feiler emd ham egentlig? Uansett, det BURDE VÆRE 2-1 FOR POKKER!! HAR LYST Å BANKE DE DRITTSEKKER!! Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Lehmann er en klasse spiller, men flere store tabber gjør jo at man mister litt tillit til han. Uansett tror jeg han er Arsenal sin beste keeper i øyeblikket. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bare en ting jeg vil si til Blackburn: .................... .. ... /´ /) .................... ..,../¯ ..// .................... ..../....// .................... ..,/¯ ..// .................... ./... ./ / ............./´¯/' ...'/´¯`•¸ ........../'/.../... ./... ..../¨¯\ ........('(...´(... ....... ,~/'...') .........\.......... ..... ..\/..../ ..........''...\.... ..... . _.•´ ............\....... ..... ..( ..............\..... ..... ...\ Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det var en grei kamp. Vi skulle avgjort kampen tidligere. Lehmann er selvfølgelig syndebukken for at vi ikke fikk 3 poeng, men men.... Etter å ha sett resultatet fra de andre kampene så var det ikke så stort smell. Ingen av de 4 store gjorde det noe bra. Men Man City har gjort det veldig bra Eduardo var ikke så veldig imponerende, men regner med at han kommer seg! Sesongen har så vidt startet, så dette blir bra Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Greit nok at Lehmann er en god keeper, men hjelper ganske lite når han har en stooor tabbe i hver kamp, som ofte kan avgjøre det hele. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har ingen City tråd så våger meg å skrive her. Synd med Arsenal og Lehmann, men håper Arsenal kommer til å kjempe om tittelen, City gjorde iallefall sin del i dag Helt utrolig fantastisk å følge City i disse dager!! Endret 19. august 2007 av Crispin Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nå til helga møter vi formsterka Manchester City. Sven Göran leder tabellen, etter en fantastisk start for de blå. Dette tror jeg blir en tøff start, men jeg tror hvis ikke Lehamann gjør noen feil, og vi klarer å sette helt klare sjangser, så skal vi klare det ralativt lett. Men det blir en tøff kamp, ingen tvil om det. Så blir spennende å se hva "The Gunners" klarer mot serielederne fra Manchester mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvorfor kjøper ikke Arsenal seg ny keeper? Lehman er vel ikke akkurat et ungt talent. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Mad Jens har vært en av mine favoritt spillere, han har hatt litt trøbbel i det siste. Men han er en kvalitets spiller og har god erfaring. DMDPgcJmTCI Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Haha, mange artige situasjoner med Jens i den videoen der! En av de merkeligste keeprene per dags dato. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Morsomt når han ligger den og tror han skal få frispark, men nei.. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Morsomt når han ligger den og tror han skal få frispark, men nei.. 9329973[/snapback] Alltids lov og prøve. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Veit Lehmann har fått en dårlig start, og gjør mange dumme feil. Men tror fortsatt han er den beste keepere Arsenal har, når han er i form. Tror ikke Wenger ville brukt han visst han ikke syntes Lehmann var god nok! Så jeg velger å se bort fra de 2 første kampene, og håper på at han klarer å skjerpe seg mot Machester City, og vise hva han er god for Har alltids Almunia og Fabianski i bakhånd Edit: Liker innstillingen til laget. Les her Endret 21. august 2007 av The_dark_lord Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ok, Nå ser det ut som Lehman er skadet. Vil dette gjøre oss godt eller vondt? Nå får en ny keeper sjangsen. Saken er her: SkySports - Lehman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå