Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men Eboue har slitt ganske mye med avslutninger og utenomsportslige ting denne sesongen så tror det ville vært fint for selvtilliten hans om han starter i dag og greier å fortsette der han slapp mot Blackburn.

 

Men Walcott har jo vært skadet, men spiller likevel bra. Jeg syns vi får et godt alternativ uansett hvem vi velger, så vi har nesten et luksusproblem på midten her ? ;)

Lenke til kommentar

Ok, takk for advarslene, prøver å finne en god gratis-stream etterpå :)

 

Et klipp jeg ikke har sett på en stund:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Gud hvilken spiller han var!

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
Gud hvilken spiller han var!

 

Dette er litt flaut å innrømme for en ihuga Man Utd supporter som meg selv,men jeg har faktisk en Arsenal-drakt i skapet.Men eneste grunnen til at jeg har den er pga Dennis Bergkamp.Den mannen var fantastisk å se på når han spilte.Som C.Ronaldo idag,når Bergkamp fikk ballen visste du aldri hva som kunne skje.

Lenke til kommentar
Håper vi en gang får tilbake Dennis i en trener/manager-rolle.

Har tenkt samme tanke selv!

 

Dennis Bergkamps spillestil var preget av en enorm presisjon og eleganse. Et par av de langskuddene på den videoen er plassert med kirurgisk presisjon, og ser så utrolig lett ut når han gjør det.

 

Laget i kväll blir:

 

Fabianski

Sagna - Djourou - Gallas - Gibbs

Walcott - Diaby - Song - Vela

Arshavin - van Persie ©

 

Subs: Mannone, Toure, Bendtner, Eboue, Denilson, Nasri, Silvestre

 

Overraskende og gledelig å se Arshavin og Vela fra start og Silvestre på benken. ;-D

Er Arshavin klar alikevel?

Lenke til kommentar
Andrei Arshavin is 'desperate' to play but after 8 stitches in his foot it seems unlikely. The player himself says:

 

"I can't even step on my foot now. It's like a knife cut - not very deep but quite painful. I hope to recover in four or five days. I'll do everything possible to be fit by Saturday's match against Newcastle."

Leste dette i et tidligere innlegg i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...