invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Flere enn Haugen som ikke fikk med seg at Arshavin smilte, ristet på hodet og pekte mot Blackburnspilleren etter målet altså. Jaja. Må du være spydig da? Fikk det ikke med meg fordi jeg løp rundt og jubla i leiligheten. Men da vet jeg det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og vi må ikke glemme diven til Gamsten! Den eneste diven jeg har sett som kan konkurrere med Gilardino sin smått legendariske dive. For en nisse Morten Gamst Pedersen er. Og på toppen av alt roper han etter straffe etterpå. Patetisk. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vel, han hadde jo en prikklik en på Old Trafford for noen uker tilbake. Patetiske greier. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Flere enn Haugen som ikke fikk med seg at Arshavin smilte, ristet på hodet og pekte mot Blackburnspilleren etter målet altså. Jaja. Må du være spydig da? Fikk det ikke med meg fordi jeg løp rundt og jubla i leiligheten. Men da vet jeg det. Beklager, var bare irritert da Haugen presterte å si "det er vanskelig å se ut fra disse bildene om det var selvmål eller ikke" akkurat i det repetisjonen av ovennevnte ble vist for tredje gang. Ikke meninga å ta deg, du ble liksom bare med på Haugen-greia. Beklager igjen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det går greit, kan skjønne irritasjonen din. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Og vi må ikke glemme diven til Gamsten! Den eneste diven jeg har sett som kan konkurrere med Gilardino sin smått legendariske dive. For en nisse Morten Gamst Pedersen er. Og på toppen av alt roper han etter straffe etterpå. Patetisk. Helt utrolig at han ikke fikk kort for den der, han er milevis unna Sagna, så ser du han tar en rask kikk på hvor dommeren er og legger seg flatt ned på magen. Rett og slett utrolig dårlig filming! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Var flau over å være norsk etter det stupet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gamsten som filmer og roper etter straffe? Nei, det var ikke noe nytt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så jævla idiotisk at jeg ikke har ord. Tar en titt på hvor dommeren står og kaster seg ned ... Hadde jo rukket ballen, og kunne fått noe ut av det, men velger heller å kaste seg i håp om straffe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) *Slett* Endret 15. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I saw what you wrote there. Skam deg. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 HVA SKREV HAN? DRAAAAAAAAAAAAMA Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, hva skrev han kuken om Arsenal? Lenke til kommentar
the-dream Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Arshavin var helt fantastisk i dag, 9.31 på BBC Player Rater og helt fortjent. Må si det er en vanskelig situasjon dere har med Bendtner nå for tiden; det tar jo litt skill/klasse for å komme seg i de posisjonene han gjør mtp. timing osv., så han gjør første delen bra. Men avslutningene er ikke der så der ligger problemet. Med en gang de kommer, så snakker vi om en potensiell like bra spiss som Adebayor var i fjor (og forsåvidt fortsatt er hvis han får tillitt av supporterne samt klubben). Man må huske at Bendtner er en spiss som kommer fra utlandet, og starter kamper i PL for et topp 4 lag, og bare er 21 (!), og gjør absolutt ikke en så dårlig figur. Viser jo gode ting også mtp. generelle spillet som f.eks noen pasninger i dag og posisjonsspill. Endret 15. mars 2009 av the-dream Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Var på Telenor Arena i går og fulgte Stabæk - Lillestrøm. Veldig fornøyd med det Nordtveit presterte. Han var utrolig sikker, og solid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Haha, Gamsten er en taper. Nesten på lik linje med Gerrard når det gjelder filming! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) http://i42.tinypic.com/2dkd8d2.gif Bra Gamsten! Å fy søren! Det der er så flaut!! Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hahahahha, fy faen. Den var jo verre enn den mot United, og det er ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå