Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn Haugen som ikke fikk med seg at Arshavin smilte, ristet på hodet og pekte mot Blackburnspilleren etter målet altså. Jaja.

Må du være spydig da? Fikk det ikke med meg fordi jeg løp rundt og jubla i leiligheten. Men da vet jeg det.

 

Beklager, var bare irritert da Haugen presterte å si "det er vanskelig å se ut fra disse bildene om det var selvmål eller ikke" akkurat i det repetisjonen av ovennevnte ble vist for tredje gang. Ikke meninga å ta deg, du ble liksom bare med på Haugen-greia. Beklager igjen.

Lenke til kommentar
Og vi må ikke glemme diven til Gamsten! Den eneste diven jeg har sett som kan konkurrere med Gilardino sin smått legendariske dive. For en nisse Morten Gamst Pedersen er. Og på toppen av alt roper han etter straffe etterpå. Patetisk.

 

Helt utrolig at han ikke fikk kort for den der, han er milevis unna Sagna, så ser du han tar en rask kikk på hvor dommeren er og legger seg flatt ned på magen. Rett og slett utrolig dårlig filming! :p

Lenke til kommentar

Arshavin var helt fantastisk i dag, 9.31 på BBC Player Rater og helt fortjent. Må si det er en vanskelig situasjon dere har med Bendtner nå for tiden; det tar jo litt skill/klasse for å komme seg i de posisjonene han gjør mtp. timing osv., så han gjør første delen bra. Men avslutningene er ikke der så der ligger problemet. Med en gang de kommer, så snakker vi om en potensiell like bra spiss som Adebayor var i fjor (og forsåvidt fortsatt er hvis han får tillitt av supporterne samt klubben). Man må huske at Bendtner er en spiss som kommer fra utlandet, og starter kamper i PL for et topp 4 lag, og bare er 21 (!), og gjør absolutt ikke en så dårlig figur. Viser jo gode ting også mtp. generelle spillet som f.eks noen pasninger i dag og posisjonsspill.

Endret av the-dream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...