Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, KanyEboué har blitt en måljeger.

 

Men ett spørsmål, fikk Arshavin første målet egentlig? I så fall burde jo han fått tatt straffa og fullført hat tricken.

vet ikke, tror di i studio sa at han fikk det . kanskje wenger prøver å spare penger på mål bonuser

Endret av JRL
Lenke til kommentar
Haha, KanyEboué har blitt en måljeger.

 

Men ett spørsmål, fikk Arshavin første målet egentlig? I så fall burde jo han fått tatt straffa og fullført hat tricken.

vet ikke, tror di i studio sa at han fikk det . kanskje wenger prøver å spare penger på mål bonuser

Haha. Jeg lo. :!:

Lenke til kommentar
Haha, KanyEboué har blitt en måljeger.

 

Men ett spørsmål, fikk Arshavin første målet egentlig? I så fall burde jo han fått tatt straffa og fullført hat tricken.

 

Flere enn Haugen som ikke fikk med seg at Arshavin smilte, ristet på hodet og pekte mot Blackburnspilleren etter målet altså. Jaja.

 

Forøvrig pen fotball i 2 omgang, fint å se Wenger oppriktig glad etter 2-målet.

Helt ærlig, jeg driter i hvordan Arsenal spiller nå for tiden, bare de vinner kamper, men dette var faktisk svært så tilfredsstillende. Ikke at Blackburn imponerte veldig, men fint å se gode kombinasjoner, selvtillit og ferdigheter og ikke minst at man smiler!

 

(men fremdeles, gi Haugen en annen jobb)

Lenke til kommentar

Synd og skam å tenke på hvor mye vi hadde vunnet hvis vi hadde hatt Ade, RvP eller Eduardo istedet for Bendtner på banen idag. Alle missene hans blir for mye for meg, jeg blir så forbanna på fyren. Han er helt vanvittig rævva foran mål, end of story. At han fikk mange sjanser idag kan han takke medspillerne sine for, som idag fungerte bedre enn på lenge lenge. Nei, sett fyren ned på reservelaget og la han terpe avslutninger, for dette er ikke godt nok.

 

På den positive siden, Shava var vill idag, og han har fremdeles ikke kommet helt i varmen i Arsenal-trøya. Når han gjør det vil vi nok få se enda bedre prestasjoner enn 2-0 målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...