JesharushanN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, du er ikke den eneste. Dommerne bør ta hardere tak på slikt drittspill. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ingen overraskelse at Big Fatty Sams lag spiller skittent og det taklingen til fitta Diouf var soleklart rødt. For det første var det strake knotter som kunne brukket beinet til Almunia og for det andre var det totalt unødvendig og aaalt for seint. Rett og slett feigt av dommeren. Hvis man ikke straffer slike taklinger kommer flere ulykker a la Eduardo til å skje. Diouf er en kvalm type, gleder meg til han legger opp. Forøvrig bra at vi starter med Djourou, altså hodestyrke, i forsvaret ettersom Blackburn kjører long ball deluxe/Stoke-taktikken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 WTF? Fikk han ikke rødt kort for keeperangrep med strake knotter? Hvilken drittdommer er det snakk om? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ingen overraskelse at Big Fatty Sams lag spiller skittent og det taklingen til fitta Diouf var soleklart rødt. For det første var det strake knotter som kunne brukket beinet til Almunia og for det andre var det totalt unødvendig og aaalt for seint. Rett og slett feigt av dommeren. Hvis man ikke straffer slike taklinger kommer flere ulykker a la Eduardo til å skje. Diouf er en kvalm type, gleder meg til han legger opp. Forøvrig bra at vi starter med Djourou, altså hodestyrke, i forsvaret ettersom Blackburn kjører long ball deluxe/Stoke-taktikken. Second that. Diouf er en utprega KØDD som ikke har en dritt å gjøre på en fotballbane.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 WTF? Fikk han ikke rødt kort for keeperangrep med strake knotter? Hvilken drittdommer er det snakk om? Phil Dowd (muligens spelling). I mine øyne var det klart rødt. Var seint, strak med knotter over ankelen på almunia. Kunne lett å knekt beinet der. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) For noen sjanser! Helvetes drittspiller! Endret 14. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Damn, Nasri!!! 2 kjempeforsøk på rappen. Vi bør få 2-0 målet snart før Blackburn får uttelling på Stoke-taktikken sin. Edit: Fy f**n for et skittent lag dette drittlaget er. Blir direkte provosert her. Endret 14. mars 2009 av iRoman Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 synd at nasri ikke får mål på noen av di forsøka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vi bør få 2-0 målet snart før Blackburn får uttelling på Stoke-taktikken sin. Gamsten med lange innkaster? :!: Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg ante ikke at Nasri hadde en så god frisparkfot. Vanvittig bra forsøk, synd at den ikke var 5cm lavere. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 haha, hørte dere han fyrn på tribuna som ropte sånn? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Faen ta Diouf! EDIT: Var visst Almunia som startet der Endret 14. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 haha, hørte dere han fyrn på tribuna som ropte sånn? Haha, ja. Sa han ikke noe med "HEY, PHIL..." til dommeren? EDIT: Var visst Almunia som startet der Who could blame him? Dritten skulle ikke vært på banen engang. Lenke til kommentar
-Spartakus- Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 hvilken kanal går kampen på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Canal + Sport Endret 14. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg er stort sett en rolig og behersket fotballfan, men jeg klarer å hisse meg opp noe aldeles forferdelig over denne utrolig elendige kommentatoren. Haugen får ikke med seg NOE, selv ikke med tre fire repetisjoner. Mannen er totalt ubrukelig, og burde fått fripass til å kommentere tullesport som feks sandvolleyball for all fremtid. Ikke er det snakk om at han har en dårlig dag på jobben heller, han er konstant og jevnt over ubrukelig som fotballkommentator. Takk. Så er det straks andreomgang, og Arsenal bør skjerpe presisjonen noe kraftig! @spartakus: canal+, i tilfelle du ikke fikk det med deg i de to postene over meg. Endret 14. mars 2009 av Tumbleweed Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Den skal sitte Walcott! Gosh ... Endret 14. mars 2009 av nwork Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bendtner! Du er så jævla treig! Den skal imål... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) er det mulig å sløse med så mange sjanser? saklig redning Endret 14. mars 2009 av JRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå