Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen overraskelse at Big Fatty Sams lag spiller skittent og det taklingen til fitta Diouf var soleklart rødt. For det første var det strake knotter som kunne brukket beinet til Almunia og for det andre var det totalt unødvendig og aaalt for seint. Rett og slett feigt av dommeren. Hvis man ikke straffer slike taklinger kommer flere ulykker a la Eduardo til å skje. Diouf er en kvalm type, gleder meg til han legger opp.

 

Forøvrig bra at vi starter med Djourou, altså hodestyrke, i forsvaret ettersom Blackburn kjører long ball deluxe/Stoke-taktikken.

Lenke til kommentar
Ingen overraskelse at Big Fatty Sams lag spiller skittent og det taklingen til fitta Diouf var soleklart rødt. For det første var det strake knotter som kunne brukket beinet til Almunia og for det andre var det totalt unødvendig og aaalt for seint. Rett og slett feigt av dommeren. Hvis man ikke straffer slike taklinger kommer flere ulykker a la Eduardo til å skje. Diouf er en kvalm type, gleder meg til han legger opp.

 

Forøvrig bra at vi starter med Djourou, altså hodestyrke, i forsvaret ettersom Blackburn kjører long ball deluxe/Stoke-taktikken.

 

Second that. Diouf er en utprega KØDD som ikke har en dritt å gjøre på en fotballbane..

Lenke til kommentar

Jeg er stort sett en rolig og behersket fotballfan, men jeg klarer å hisse meg opp noe aldeles forferdelig over denne utrolig elendige kommentatoren. Haugen får ikke med seg NOE, selv ikke med tre fire repetisjoner. Mannen er totalt ubrukelig, og burde fått fripass til å kommentere tullesport som feks sandvolleyball for all fremtid.

 

Ikke er det snakk om at han har en dårlig dag på jobben heller, han er konstant og jevnt over ubrukelig som fotballkommentator.

 

Takk.

 

Så er det straks andreomgang, og Arsenal bør skjerpe presisjonen noe kraftig!

@spartakus: canal+, i tilfelle du ikke fikk det med deg i de to postene over meg.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...