Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Kanskje Song i stedet for Denílson, iRoman? Etter at han storspilte mot Burnley ville det vært litt synd å ikke se han fra start i morgen. Vel, han kommer vel innpå i løpet av kampen hvis han ikke starter.

Håper for guds skyld at Bendtner har en god dag, og at Eboué fortsetter slik han gjorde mot Burnley ...

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Kanskje Song i stedet for Denílson, iRoman? Etter at han storspilte mot Burnley ville det vært litt synd å ikke se han fra start i morgen.

Denílson var i følge Wenger key man mot Roma i hjemmekampen. Hvorfor skulle han ikke være det borte? Er veldig sikker på at han starter. Hvis Song skulle få starte så måtte det blitt i stedet for Diaby.

Lenke til kommentar

Oh, hadde glemt at Wenger sa det før hjemmekampen. Men siden Denílson da mest sannsynlig starter tviler jeg på at Song også gjør det. De to er ikke den beste kombinasjonen på sentral midtbane, de utfyller hverandre dårlig. Så da har du vel rett i at det kommer til å bli Denílson - Diaby på midten fra start.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få tak i Arsenal Hjemmedrakt med lange armer? Vet at den er på Arsenal.com, men de har ikke min størrelse :(

 

 

 

Dette er troppen mot Roma :)

 

1 Manuel ALMUNIA (GK)

2 Abou DIABY

3 Bacary SAGNA

5 Kolo TOURE

8 Samir NASRI

9 EDUARDO

10 William GALLAS

11 Robin VAN PERSIE

12 Carlos VELA

14 Theo WALCOTT

15 DENILSON

16 Aaron RAMSEY

17 Alex SONG

20 Johan DJOUROU

21 Lukasz FABIANSKI (GK)

22 Gael CLICHY

26 Nicklas BENDTNER

27 Emmanuel EBOUE

40 Kieran GIBBS

Endret av Kristoffer Torp
Lenke til kommentar

Kult. Tror han kommer til å få en del spilletid. Det at han bare skal være der til 1. august tyder vel kanskje på at han kommer til å være i A-lagsstallen neste sesong? Tenk da, i stedet for Pre Season kommer han fra en halv sesong i norsk fotball, og får rundt 2 uker før seriestart til å være med lagkamerater. Ellers kommer han til å bli lånt ut til en wankership-klubb. Eller til og med en mindre PL-klubb hvis han imponerer i TL. Hadde vært artig å sett ham i Fulham sammen med Hangeland. Men nå følte jeg at jeg gikk alt for langt fram i tid. ^^ However, alt tyder på at han får en del spilletid i LSK, ellers hadde han ikke vært der. Wenger tilbakekalte ham jo fra Salamanca nettopp pga. for lite spilletid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...