wûst Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde virkelig 0 jævla interesse for det der, men sikkert en målfarlig spiller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kanskje han "reklamerte" for den spilleren fordi han mener at vi bør hente han? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er jeg den eneste som tenker: Nei takk? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hvorfor la du ut det her? Er klar over at Arsenal igjen skal møte Roma, men dette var da ikke av interesse for oss. Nei jeg må virkelig beklage viss det irriterte deg såpass. But Remember, It's A Light At The End Of The Tunnel, Næt, It's A Train. Prøvde bare å skape litt stemning før kampen (Som det er altfor lenge til), men det er umulig ser jeg. Kjipe greier. Endret 9. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne videoen viser hvor mye dere har savnet disse spillerne altså. Klasse over de. Tipper dere Gooners blir litt deppa når dere ser den, til og med jeg ble litt trist pga. musikken osv. Er så dramatisk. Konge video! Er det du som er Trustcooldude? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For en kvalitetsvideo. Er helt fantastisk å se i HQ. Han som laget den er veldig dyktig med komposisjon og musikk, samt alle klippene han bruker oser kvalitet av. Rett og slett en vakker video. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Målet til Eduardo rundt 2:05 var ufattelig vakkert, hadde ikke sett det før! Spørsmål til dere med Canal+; hvor ofte går det Arsenal kamper? Endret 9. mars 2009 av Liquidkey Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det går hver helg det er PL. Vi er heldige sån sett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Spørsmål til dere med Canal+; hvor ofte går det Arsenal kamper? Arsenal-kampen pleier som oftest å gå på C+. Hvis Arsenal spiller alene på et tidspunkt (lørdag 13.45, 18.30 eller søndag 14.30, 17.00), pleier kampen å gå på TV. Eneste unntaket er når Arsenal møter dårlig motstand, eller når de andre kampene er "bedre". Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Canal+ er Arsenal-fans ingen tvil om det. Arsenal vises hver gang. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Han derre tjukkebolla feiten i studio er Gooner så det synger. Har møtt han flere ganger på fylla i N5 (jeg er på fylla, han drikker bare diet coke). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hahahahaha. Slik vi kjenner han Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Men du møter han kun på CLkamper. I helgene er han opptatt med å spre budskapet til alle som betaler for c+. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne videoen viser hvor mye dere har savnet disse spillerne altså. Klasse over de. Tipper dere Gooners blir litt deppa når dere ser den, til og med jeg ble litt trist pga. musikken osv. Er så dramatisk. NICE! Takk skal du ha, manc scum. Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Denne videoen viser hvor mye dere har savnet disse spillerne altså. Klasse over de. Tipper dere Gooners blir litt deppa når dere ser den, til og med jeg ble litt trist pga. musikken osv. Er så dramatisk. NICE! Takk skal du ha, manc scum. Hvilken sang er det? Høøøøøy! Her inne er det ikke lov å si sånt om tc. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Enkelte folk er fredet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hegland knows! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bare flekk opp sangen. Så skal jeg bestemme hvem som blir banna. Ro dere ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå