Prinz Poldi Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Fikk dessverre ikke sett kampen, men ble helt satt ut av målene til Vela og Eduardo. Veldig glad for at begge scorer mål idag, spesielt Vela, som mangler bare selvtilliten på det høyeste nivået på å bli en toppspiss. Jeg sier det igjen, han har vanvittig mye mer potensiale enn Bendtner. Men for et mål av Eduardo, fy faen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen som synes Eboue hadde en bra kamp? Og Song? Ble sjokkert over hvor god Song faktisk var i dag. 2 fantastiske assists og spilte ellter bra mot et Burnley lag som absolutt ikke lot seg kjøre over. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer med seier. Håper vi møter dere i semien. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Song - Man of the match. Helt fantastisk og presis, leser spillet bra og bryter mye av det Burnley prøver å lage. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Dere fikk Chelsea på Wembley i semi-finalen hvis dere slår Hull neste uke; møtes i finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hull har jo et godt tak på Arsenal denne sesongen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Arsenal 1 - 2 Hull Hull 1 - 3 Arsenal Skjønner ikke hva du mener med "et godt overtak". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Husker bare at Hull har vunnet mot Arsenal i år, ikke noe dypere enn det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Åja, så det var din subjektive mening forkledt som et objektivt utsagn? Flott å vite nå i etterkant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hull på emirates! Vi har noe å revansjere, men tror det går greit denne gangen. Chelsea i semien kan bli spennende. Da håper jeg vi klarer oss uten skader foran det oppgjøret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Åja, så det var din subjektive mening forkledt som et objektivt utsagn? Flott å vite nå i etterkant. Det var halveis ironisk, også ville jeg se "reaksjonen". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Denne videoen viser hvor mye dere har savnet disse spillerne altså. Klasse over de. Tipper dere Gooners blir litt deppa når dere ser den, til og med jeg ble litt trist pga. musikken osv. Er så dramatisk. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Faen ass. De er så jævlig gode! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Gåsehud hele veien ... Konge video. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Kjenner at jeg gleder meg til å få dem tilbake igjen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Nå er jo Eduardo og Theo tilbake, så da gjenstår bare Cesc og Rosicky. Cant wait ... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 I dag skaffet jeg meg Canal+ pakke, så endelig skal jeg få se Arsenal i skikkelig kvalitet! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 I dag skaffet jeg meg Canal+ pakke, så endelig skal jeg få se Arsenal i skikkelig kvalitet! Heldiggrisen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Our Man Hvorfor la du ut det her? Er klar over at Arsenal igjen skal møte Roma, men dette var da ikke av interesse for oss. Endret 9. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå