Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Fabianski kommer aldri til å bli vår førstekeeper. Han er for dårlig. En vakker dag kommer tabbene hans til å straffe seg.

 

Kanskje, men du er klar over at Fabianski hadde tatt den ballen hvis ikke Diaby hadde "flicket" den videre med hodet?

 

EDIT: Beklager dobbel, trodde den ville merge.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vi får håpe på bedre cornere og innlegg i andre omgang.

 

So far synes jeg vi spiller bra, men forsvaret virker usikre. Mister ballen en del ved feilpasninger ... og dribling i forsvar er forbudt. Feks. må Gallas heve seg ett par hakk i andre omgang, forventer at han skal være mye sikrere bak. Ellers imponerer Eboue meg idag, han skaper jo mye ... oppfører seg gjør han også!

 

Håper og tror at Theo får spille litt, så gleder meg til å se hva han kan få til. Tror vi drar dette hjem ...

Endret av nwork
Lenke til kommentar
Herlig mål av Eduardo. Minner om ei Giggs scoring for eit par sesongar sidan. Nydelig slicing av ballen.

 

Hehe det var mot Fulham borte, når vi lå under 1-0 men vant 1-2. Nok off topic. :p

 

2 syke mål av Arsenal i dag, og Eduardo er seriøst en av de beste når det kommer til avslutninger. Finner bare målet. Det var seriøst villt.

Lenke til kommentar

Eneste negative jeg kan komme på med Shava idag archanios, må være cornerne.

 

Deilig å se sånn fotball igjen, og å se utskjelte spillere som Eboue og Song prestere som de gjorde idag. Dette er en sånn dag hvor det er sinnsykt digg å være Arsenal-supporter. Sitter igjen med godfølelsen før kampen mot Roma nå.

 

Go Gunners! :)

Lenke til kommentar

Tror det er ganske klart at Arshavin ikke er 100% ennå, men det kommer. Med Rosicky, Walcott, Fabregas, Adebayor og Eduardo tilbake er dette Arsenal laget plutselig flytende og match-winning igjen. Grattis med seieren, tusen prosent fortjent at det ble 3-0. 3 helt fantastiske mål og, spesielt 2-0. :)

 

Song - Man of the match. Helt fantastisk og presis, leser spillet bra og bryter mye av det Burnley prøver å lage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...