tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Fabianski kommer aldri til å bli vår førstekeeper. Han er for dårlig. En vakker dag kommer tabbene hans til å straffe seg. Kanskje, men du er klar over at Fabianski hadde tatt den ballen hvis ikke Diaby hadde "flicket" den videre med hodet? EDIT: Beklager dobbel, trodde den ville merge. Endret 8. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ja, vi får håpe på bedre cornere og innlegg i andre omgang. So far synes jeg vi spiller bra, men forsvaret virker usikre. Mister ballen en del ved feilpasninger ... og dribling i forsvar er forbudt. Feks. må Gallas heve seg ett par hakk i andre omgang, forventer at han skal være mye sikrere bak. Ellers imponerer Eboue meg idag, han skaper jo mye ... oppfører seg gjør han også! Håper og tror at Theo får spille litt, så gleder meg til å se hva han kan få til. Tror vi drar dette hjem ... Endret 8. mars 2009 av nwork Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Herlig mål av Eduardo. Minner om ei Giggs scoring for eit par sesongar sidan. Nydelig slicing av ballen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 FOR ET MÅL! FY FAEN! Og jeg må si, Song har vært helt fantastisk. Skulle hatt en assist til i første omgang, men det målet der, seriøst. Song, også avslutningen av Eduardo, helt sykt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Verdensklasseavslutning! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Herlig mål av Eduardo. Minner om ei Giggs scoring for eit par sesongar sidan. Nydelig slicing av ballen. Hehe det var mot Fulham borte, når vi lå under 1-0 men vant 1-2. Nok off topic. 2 syke mål av Arsenal i dag, og Eduardo er seriøst en av de beste når det kommer til avslutninger. Finner bare målet. Det var seriøst villt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fabianski er litt skummel til tider ... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Meget mulig, men slike situasjoner skjer hele tiden med han. Flere ganger mot Sheffield United blant annet der han rusher ut, men får ikke tak i ballen. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det jeg mener, han må trene veldig, veldig mye på det hvis han skal bli en god keeper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Seriøst, dette er Arsenal fotball. Og se hvem som har assist der og, med backheel, ja Song. Sick! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Herlig, dette fortjente du Eboue Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Utskjelte Song med 2 assists, og er en klar MoM etter min mening. Synd Theo ikke scoret på de to mulighetene han hadde. Theo Theo Theo Theo! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Syns Arshavin også har gjort mykje bra, spelt opp medspelarar i gode posisjonar igjen og igjen. Har fått litt lite tilbake, og eg trur han kunne blitt farligare om medspelarane hadde gjort ein litt bedre jobb med å spele han opp i gode posisjonar. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eneste negative jeg kan komme på med Shava idag archanios, må være cornerne. Deilig å se sånn fotball igjen, og å se utskjelte spillere som Eboue og Song prestere som de gjorde idag. Dette er en sånn dag hvor det er sinnsykt digg å være Arsenal-supporter. Sitter igjen med godfølelsen før kampen mot Roma nå. Go Gunners! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror det er ganske klart at Arshavin ikke er 100% ennå, men det kommer. Med Rosicky, Walcott, Fabregas, Adebayor og Eduardo tilbake er dette Arsenal laget plutselig flytende og match-winning igjen. Grattis med seieren, tusen prosent fortjent at det ble 3-0. 3 helt fantastiske mål og, spesielt 2-0. Song - Man of the match. Helt fantastisk og presis, leser spillet bra og bryter mye av det Burnley prøver å lage. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ser ikke på Adebayor som trygg på førstelaget per nå, men blir flott når resten av de du nevner der kommer tilbake. For tiden har jeg mest tro på van Persie og Eduardo sammen på topp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer, fint mål av Eduardo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå