Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Samtidig er en annen midtbanespiller aktuell for Premier League. Sporting Lisboas stjerne, Miguel Veloso, har sagt at han vil dra fra Portugal etter sesongen. Arsenal og Bolton følger utviklingen, skriver Daily Mail. Arsenal følger for øvrig ikke bare ham. De og Chelsea er nemlig også interessert i å hente Atletico Madrids 16 år gamle midtbanespiller, Sergio Marcos, på free transfer til sommeren, skriver Daily Mirror.

 

LØP OG KJØP VELOSO!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samtidig er en annen midtbanespiller aktuell for Premier League. Sporting Lisboas stjerne, Miguel Veloso, har sagt at han vil dra fra Portugal etter sesongen. Arsenal og Bolton følger utviklingen, skriver Daily Mail. Arsenal følger for øvrig ikke bare ham. De og Chelsea er nemlig også interessert i å hente Atletico Madrids 16 år gamle midtbanespiller, Sergio Marcos, på free transfer til sommeren, skriver Daily Mirror.

 

LØP OG KJØP VELOSO!!!

Jeg hadde sagt ja takk til Veloso, men fy faen hvor god Denilson har blitt nå.

Fortsetter utviklingen hans slik er han en av de beste i sin posisjon.

Men jeg er positiv for å kjøpe Veloso fordi vi ikke har noen gode erstattere om Denilson skulle blitt skadet.

 

Hvem er denne Sergio Marcos?

Lenke til kommentar
Grattis folkens, dere må takke SWP ene og alene! (Litt Elano og Ireland og. :))

 

Takke SWP? Så du kampen? Svinet var alene med keeper to ganger uten å score. Skal vi takke noen er det Ireland og Elano.

 

Han var "the force" for City. Alt kom gjennom han, og han var involvert i alt. Uten Robinho og Bellamy, trengte en som skulle være aktiv og med på alt, og han var personen som tok over. Siterer litt fra BBC artikkelen:

 

"City, even without Robinho in attack, took advantage from the outset - particularly through Wright-Phillips."

 

"The winger was a menace down the flanks, and also when he darted through the middle and he should have scored when put through by Ireland, but he shot narrowly past the post."

 

But soon after, the diminutive winger was brought down by Milner, and Elano - back in the starting line-up for the first time in five games - made no mistake from the penalty spot.

 

"But City were not be denied another goal and they got it thanks to some brilliant play between Ireland and Wright-Phillips."

 

"The pair exchanged passes on the edge of the box before Wright-Phillips curled the ball into the bottom corner."

 

Nei, han tok ikke ALLE sjansene; men han lagde straffen som ble til 1-0, og scorte 2-0 selv etter bra spill. Han var banens beste for City i dag, og for en ting så tar du helt feil når du sier at dere ikke skal "takke han"; pluss det at du kaller han for "svinet" er bare så dumt at det er fullstendig latterlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Jeg er lykkelig i Arsenal og mener at vi og Barcelona spiller best fotball i Europa, men Wenger er en stor del av det."

 

Jeg har vanskelig for å ta artikkelen seriøst.

Lenke til kommentar

Cescy trener igjen! Jeg leste for litt siden at han håpet på å spille mot City den 4. april, men slik han trener nå kan det vel hende at han sitter på benken mot Newcastle 21. mars? Theo og Eduardo er tilbake til søndag, Ade og Silvestre er ikke langt unna, mens Rosicky også viser framgang. Endelig begynner sykestua å tømmes. :)

 

gun__1236349294_fabregas_training04.jpg?ic=19669fT

 

Lurer på hvor mange Wenger velger å hvile foran CL-kampen på onsdag, men jeg tipper vi starter med et lignedne lag:

 

Fabianski

Sagna - Djourou - Song - Gibbs

Arshavin - Diaby - Ramsey - Nasri

van Persie - Bendtner

 

Men det er ikke godt å si. Kan fort hende at Eduardo starter i stedet for Bendtner og at Nasri også blir hvilt. Alt for vanskelig å tippe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...