GrandMa Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Samtidig er en annen midtbanespiller aktuell for Premier League. Sporting Lisboas stjerne, Miguel Veloso, har sagt at han vil dra fra Portugal etter sesongen. Arsenal og Bolton følger utviklingen, skriver Daily Mail. Arsenal følger for øvrig ikke bare ham. De og Chelsea er nemlig også interessert i å hente Atletico Madrids 16 år gamle midtbanespiller, Sergio Marcos, på free transfer til sommeren, skriver Daily Mirror. LØP OG KJØP VELOSO!!! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Samtidig er en annen midtbanespiller aktuell for Premier League. Sporting Lisboas stjerne, Miguel Veloso, har sagt at han vil dra fra Portugal etter sesongen. Arsenal og Bolton følger utviklingen, skriver Daily Mail. Arsenal følger for øvrig ikke bare ham. De og Chelsea er nemlig også interessert i å hente Atletico Madrids 16 år gamle midtbanespiller, Sergio Marcos, på free transfer til sommeren, skriver Daily Mirror. LØP OG KJØP VELOSO!!! Jeg hadde sagt ja takk til Veloso, men fy faen hvor god Denilson har blitt nå. Fortsetter utviklingen hans slik er han en av de beste i sin posisjon. Men jeg er positiv for å kjøpe Veloso fordi vi ikke har noen gode erstattere om Denilson skulle blitt skadet. Hvem er denne Sergio Marcos? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Villa ligger under, det er jo ekstra beroligende. I tillegg slapp United inn mål! For en kveld dette kan bli! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Bare scums taper nå, men ser ikke slik ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Grattis folkens, dere må takke SWP ene og alene! (Litt Elano og Ireland og. ) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Grattis folkens, dere må takke SWP ene og alene! (Litt Elano og Ireland og. ) Jeg synes ikke det var så viktig at Villa tapte i kveld, jeg mener fortsatt at vi uansett vil ta dem igjen. Ingen fare. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Grattis folkens, dere må takke SWP ene og alene! (Litt Elano og Ireland og. ) Takke SWP? Så du kampen? Svinet var alene med keeper to ganger uten å score. Skal vi takke noen er det Ireland og Elano. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Da går det mest sannsynlig mot CL-plass, selv om noe annet hadde vært total fiasko. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Grattis folkens, dere må takke SWP ene og alene! (Litt Elano og Ireland og. ) Takke SWP? Så du kampen? Svinet var alene med keeper to ganger uten å score. Skal vi takke noen er det Ireland og Elano. Han var "the force" for City. Alt kom gjennom han, og han var involvert i alt. Uten Robinho og Bellamy, trengte en som skulle være aktiv og med på alt, og han var personen som tok over. Siterer litt fra BBC artikkelen: "City, even without Robinho in attack, took advantage from the outset - particularly through Wright-Phillips." "The winger was a menace down the flanks, and also when he darted through the middle and he should have scored when put through by Ireland, but he shot narrowly past the post." But soon after, the diminutive winger was brought down by Milner, and Elano - back in the starting line-up for the first time in five games - made no mistake from the penalty spot. "But City were not be denied another goal and they got it thanks to some brilliant play between Ireland and Wright-Phillips." "The pair exchanged passes on the edge of the box before Wright-Phillips curled the ball into the bottom corner." Nei, han tok ikke ALLE sjansene; men han lagde straffen som ble til 1-0, og scorte 2-0 selv etter bra spill. Han var banens beste for City i dag, og for en ting så tar du helt feil når du sier at dere ikke skal "takke han"; pluss det at du kaller han for "svinet" er bare så dumt at det er fullstendig latterlig. Endret 5. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Fabregas truer med å forlate Arsenal. Han sier det vi alle har trodd, men det er fremdeles jævlig å lese. Enda en grunn til at Arsene må bli i klubben i 10 år til. Endret 5. mars 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 "Jeg er lykkelig i Arsenal og mener at vi og Barcelona spiller best fotball i Europa, men Wenger er en stor del av det." Jeg har vanskelig for å ta artikkelen seriøst. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Er selvfølgelig ikke noe bak artikkelen. Vi hør samme bullshittet hver dag. Wenger får aldri sparken og om Wenger skulle forsvinne, så er det ikke overraskende at noen spillere også stikker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Walcott og Eduardo med i troppen mot Burnley Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Very nice. Burde gå greit videre, men vi må for all del ikke undervurdere Burney. Da kan vi gå på en uhyggelig smell. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Dere har jo blitt slått av Burnley en gang denne sesongen, så jeg tror gutta vil ha revansje. De har nok fått selvtillit etter WBA-kampen, spesielt Bendtner som scorte to mål. Kan bli en viktig spiller i fraværet til Adebayor. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Tingen med Bendtner er at han er god i en kamp og ræv i 20 kamper etter det. Mot Burnley var det vel bare unggutter? Blir jo noe annet med førstelaget. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Cescy trener igjen! Jeg leste for litt siden at han håpet på å spille mot City den 4. april, men slik han trener nå kan det vel hende at han sitter på benken mot Newcastle 21. mars? Theo og Eduardo er tilbake til søndag, Ade og Silvestre er ikke langt unna, mens Rosicky også viser framgang. Endelig begynner sykestua å tømmes. Lurer på hvor mange Wenger velger å hvile foran CL-kampen på onsdag, men jeg tipper vi starter med et lignedne lag: Fabianski Sagna - Djourou - Song - Gibbs Arshavin - Diaby - Ramsey - Nasri van Persie - Bendtner Men det er ikke godt å si. Kan fort hende at Eduardo starter i stedet for Bendtner og at Nasri også blir hvilt. Alt for vanskelig å tippe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Mot Burnley? Mulig det blir noe lignende. Men jeg tror ikke Song starter. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Det er deilig å se Cesc trene igjen . Har savnet kreativiteten hans på banen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå