Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg ler mest fordi min kompis går rundt og skryter at de er lojale og har ingen medgangssupportere.

 

Jeg gjentar, kompisen påstår hele tiden at pools supportere stikker ALDRI under kamp. Derfor ler jeg, det er egentlig ikke ment mot dere andre. Jeg beklager for dette misforståelse :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ler mest fordi min kompis går rundt og skryter at de er lojale og har ingen medgangssupportere.

 

Jeg gjentar, kompisen påstår hele tiden at pools supportere stikker ALDRI under kamp. Derfor ler jeg, det er egentlig ikke ment mot dere andre. Jeg beklager for dette misforståelse :)

Får gjenta jeg også, og spørre hva dette har med medgangssupportere og gjøre og om man er medgangssuporter fordi man stikker noen minutter før? Det svarte du aldri på.

 

Edit: Lojalitet kan jeg godt skjønne til en viss grad. Men det skal også sies at det ikke var The Kop det ble fokusert på.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Wtf? Hvor var jeg da de viste replayen av denne hendelsen? Ser poenget ditt nå, Fox. :/

Ja for det var jo skikkelig bra kvalitet sånn at man ser virkelig godt hva som faktisk skjedde. For meg virker det som om Eboue løper rett bort til Carra og Carra bare skubber han litt i brystet for å holde han unna, og merkelig nok så holder Eboue på å dø og holder seg i trynet. Hvertfall slik jeg så det fra reprisene som var på tv, som er litt bedre kvalitet. Men jeg kan ta feil og jeg forsvarer ikke Carra om han gjorde dette med vilje.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en diskusjon vi behøver å ta her.

Kampen ente 1-1 selv om Arsenal var klart det beste laget. Men mangel på erfarne spisser som klarer å roe ned i kampens hete og sette klare sjangser.

Den siste til Bendtner hadde en van Persie satt kaldt og rolig i mål. 1-1 er ergelig, men greit nok.

 

2 stangskudd! De sitter på Emirates med en van der Sar i mål :D

 

Liker ikke Carragher og har aldri likt han heller, bare for å få sagt det

Lenke til kommentar
Den filmen der viser absolutt ingenting "tydelig".

Men det den viser er at tar noen merkelige steg ut av linja, for så heve armen mot Eboue. Men har ingen tro på at Carragher bevist skal legge albuen i ansiktet på Eboue tilsynelatende uten grunn.

 

2 stangskudd! De sitter på Emirates med en van der Sar i mål

Du mener Van der Sar slår baller som går i stanga i mål? :roll:

 

Den siste til Bendtner hadde vært en soleklar offside uansett om det var Jesus eller Van Persie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...