Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

At Bendtner er mye involvert er fordi han er det eneste naturlige oppspillspunktet vi har i laget med Adebayor skadet. Men det Bendtner får til er sjelden noe mer enn i beste fall at han får kontroll på ballen og spiller en støttepasning tilbake igjen. Veldig ofte i disse situasjonene mister Bendtner ballen, fordi teknikken og førstetouchen hans rett og slett ikke molder mål. For meg virker det også som at han er fullstendig blind for muligheter, og ser bare etter spillere som Nasri og Robin, som kan få til noe. Han er også håpløs i avslutningsfasen.

Der er vi rett og slett uenige.

 

Bendtner skal visst være veldig god til å avslutte, etter hva jeg har hørt. Dessverre får han ikke ut dette i kamp.

 

Litt av problemet i år tror jeg er at spillerne våre ikke stoler 100% på hverandre. Og om man ikke tør å stole på hverandre, så blir alt bare halvveis. Det var noe annet med The Invincibles, der alle kunne være sikre på at jobben ble gjort. Tillit betyr mye i fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror denne sesongen kan bli en veldig god læreprosess for spillerne.

Sålenge vi klarer å holde stammen i laget til neste sesong pluss noen forsterkninger kan vi gjøre det ganske bra neste sesong.

 

Grunnen til Ade har sugd i år er etter min mening at han ikke bruker bakrommet lenger.

Husker at han gikk i offside 24/7 i hele høst og fikk veldig mye pepper og da har han valgt å ikke bruke bakrommet lenger. Det er veldig synd fordi han er elendig slik han spilte før skaden. Håper Wenger tar en prat med han.

Lenke til kommentar

Er redd for at vi ender på 5/6/7 plass i år og at vi får en stor spillerflukt slik som i fjor sommer. Da kom vi jo på tredje og var ikke langt bak. I år er den eneste muligheten FA-cupen til å vinne noe.

 

Sjansen for at Ade/RvP forsvinner er ganske stor. Da sitter vi igjen med Eduardo og Bendtner og ikke særlig med cash for å erstatte de to nevnte. Regner også med at Fab forsvinner snart. Ikke til sommeren men kanskje neste.

 

Ade kan egentlig forsvinne for min del. Har vært elendig i år, men RvP og Fab er vitale...

Lenke til kommentar

I dag henta jeg FIFA 09 Arsenal Edition som jeg vant på Arsenal.com for noen uker tilbake. Jeg trengte ikke å betale frakt eller toll engang, herlig. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg vant! Spørsmålet mitt ble stilt i en annen fyrs navn. Samtidig så tror jeg at det var ganske mange som fikk spillpremier, og at de ble plukket ut randomly, mens selve hovedpremien (PS3 + FIFA 09 tror jeg det var) gikk til det beste spørsmålet. Uansett, coveret var smooth. Bare synd at jeg ikke har PS3... :p

Lenke til kommentar
Aner ikke hvor mye FIFA 09 er verdt nå. I tillegg er dette Arsenal-versjonen. Men jeg vet ikke altså.

 

Jeg er med på en budrunde :!:

 

Om dette spillet er noe anderledes eller det samme som det vanlige Fifa 09 spillet driter jeg langt i, dette er bare et "må ha" for Fifa og Arsenal elskere :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...